ЦІНА:
350 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування (ID роботи: 10225) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 67 |
Рік захисту: | 2024 |
ВУЗ: | Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ) |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1.1. Сутність, роль і основні характеристики системи маркетингових комунікацій у діяльності органів місцевого самоврядування
1.2. Особливості цільової аудиторії та вибору каналів комунікації державних установ місцевого самоврядування
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХОЛМКІВСЬКОЇ ОТГ
2.1. Організаційно-економічна характеристика та оцінка стану маркетингової діяльності Холмківської ОТГ
2.2. Аналіз сучасних трендів застосування маркетингових комунікацій та мікросередовища органів місцевого самоврядування України
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ХОЛМКІВСЬКОЇ ОТГ
3.1 Побудова плану маркетингових комунікацій Холмківської ОТГ
3.2 Оцінка економічної ефективності системи маркетингових комунікацій громади
ВИСНОВОК
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1.1. Сутність, роль і основні характеристики системи маркетингових комунікацій у діяльності органів місцевого самоврядування
1.2. Особливості цільової аудиторії та вибору каналів комунікації державних установ місцевого самоврядування
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХОЛМКІВСЬКОЇ ОТГ
2.1. Організаційно-економічна характеристика та оцінка стану маркетингової діяльності Холмківської ОТГ
2.2. Аналіз сучасних трендів застосування маркетингових комунікацій та мікросередовища органів місцевого самоврядування України
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ХОЛМКІВСЬКОЇ ОТГ
3.1 Побудова плану маркетингових комунікацій Холмківської ОТГ
3.2 Оцінка економічної ефективності системи маркетингових комунікацій громади
ВИСНОВОК
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму