*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   400 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»   (ID роботи: 7911)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 22
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підриємства
2. Споживачі, та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціонування продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод»
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Планування рекламної діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
Маркетинг контрольна
Маркетинг контрольна
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетингове дослідження ринку морозива
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Маркетингова політика розподілу
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Якість товару на підприємстві
Контрольна маркетинг
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Контрольна робота з маркетингу
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування