*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   25 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу   (ID роботи: 2639)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 17
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Сутність стратегічного планування
2. Планування маркетингу
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Стратегічне управління - це процес розробки стратегій і управління організацією для успішної її реалізації. Організації і керівники, які мислять стратегічно, дивляться вперед і визначають напрямок, в якому вони хотять рухатися. Недивлячись на свою впевненість, що бізнес, як і керівники, повинен працювати добре і прямо зараз, щоб добре розвиватися в майбутньому, їх цікавить більш широкий спектр проблем, з якими вони зустрічаються, і загальний напрямок, в якому вони повинні рухатися, щоб вирішувати ці проблеми.
Стратегічне управління здійснюється в контексті місії організації, і його фундаментальна задача полягає в тому, щоб забезпечити взаємозв’язок місії з основними цілями організації в умовах змінного економічного середовища.
Стратегічне управління стосується й цілей, і засобів. В площині цілей воно вимальовує загальні контури майбутнього організації; в якості засобів - показує, як ця ціль повинна досягатися. Отже, стратегічне управління - це прогнозне управління, пов’язане з розробкою і концептуалізацією уявлень про те, куди прямує організація. Стратегічне управління повинне суміщатися з практикою
Висновок
Отже, планування – процес визначення цілей, стратегій, а також заходів щодо їх досягнення за певний період часу виходячи з припущень про майбутні вірогідні умови виконання плану. У загальному випадку можна говорити про розробку стратегічних, як правило довгострокових, планів і тактичних, річних планів маркетингу.
Стратегічний, довгостроковий план маркетингу, що розробляється на 3-5 і більше за років, описує головні чинники і сили, які протягом декількох років, як очікується, будуть впливати на організацію, а також містить довгострокові цілі і головні маркетингові стратегії з вказівкою ресурсів, необхідних для їх реалізації. Довгостроковий план звичайно переглядається і уточнюється щорічно, на його основі розробляється річний план, який деталізований в набагато більшій мірі.
Річний план маркетингу описує поточну маркетингову ситуацію, цілі маркетингової діяльності, маркетингові стратегії на поточний рік. У його склад також включаються: програма дій, бюджет маркетингу, контрольні заходи.
Бюджет маркетингу – розділ плану маркетингу, що відображає величини доходів, що проектуються, витрат і прибутків. Величина доходу визначається з точки зору прогнозних значень об'єму продажу і цін. Витрати визначаються як сума витрат виробництва, товаро-руху і маркетингу. Затверджений бюджет є
Література
1. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы. - М.: Финансы и статистика, 1997. – 248 с.
2. Богатирьова Людмила Дмитрівна. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб. з курсу "Стратегічний менеджмент":Для навч. закл. галузі зв'язку для спец. за напрямами "Економіка та підприємництво" та "Менеджмент" / Державний комітет зв'язку та інформатизації України ; Одеська національна академія зв'язку ім. О.С.Попова. Кафедра менеджменту та маркетингу. — О. : ОНАЗ, 2004. — 146с.
3. Борщ Л.М. Інвестиції в Україні: стан, проблеми і перспективи: Підручник – К.: Т-во „Знання”, КОО, 2002. – 318с.
4. Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование. Учебник. – М.: Инфра-М, 1999. – 392 с.
5. Василенко В.О., Шматько В.Г. Інноваційний менеджмент: Навч.посібник/ За редакцією В.О.Василенко – Київ: ЦУЛ, Фенікс,2003.- 440с. Економіка підприємства: Підручник/За заг. ред. С.Ф.Покропивного. – К.: КНЕУ, 2000. – 528 с.
6. Данілова Л.І. // Управління прибутком підприємств: проблеми і наслідки. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка № 69. 2004 р.- С. 11-12.
7. Кривицька О.Р.// Планування прибутку підприємства при визначенні стратегії його розвитку. Фінанси України №3. 2005 р.- С.139-146.
8. Туріянська М.М. // Прибуток – важливе внутрішнє джерело інвестиційних ресурсів. Вісник ДонДУЕТ № 3 (27) 2005 р.- С. 94-99.
9. Ширяпна О.Є. // Удосконалення методики прогнозування прибутку підприємств. Формування ринкових відносин в Україні № 6 (37). 2004 р.- С. 12-15.
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетинг контрольна
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Маркетинг контрольна
Якість товару на підприємстві
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Контрольна Маркетинг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Визначення місця товару на ринку
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Контрольна маркетинг
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна робота з маркетингу
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Звіт по практиці ФОП Макерська
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Маркетингове дослідження ринку морозива
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7