*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   480 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.   (ID роботи: 4259)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 100
Рік захисту: 2007
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1 Сучасні тенденції маркетингової діяльності підприємства
1.1. Поняття маркетингу. Соціальні основи маркетингу
1.2. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "Верес"
1.3. Процес управління маркетингом
1.4. Система організації служби маркетингу
Розділ 2 Маркетинговий аналіз економічної діяльності ТОВ "Верес"
2.1. Стратегія та планування
2.2. Маркетингове середовище
2.3. Сегментування ринку, вибір цільових сегментів та позиціювання товару на ринку
Розділ 3 Пропозиції щодо покращення організації маркетингу в ТОВ "Верес"
3.1. Розробка нових товарів
3.2. Підхід до життєвого циклу товару
3.3. Господарська діяльність олійниці ТОВ "Верес", можливі шляхи їх покращення
Висновки
Перелік використаних джерел
Додатки
Вступ
Україна в силу історико-політичних факторів, а також географічного місцезнаходження має статус країни з аграрною орієнтацією економіки.
Завдяки своїм гарним ґрунтово-кліматичним умовам, Україна здавна славиться в світі високими врожаями та якістю зернових культур. Починаючи з 1995 року, Україна стала повертатися до виконання активної ролі в області експорту зернових, олійних та зернобобових культур. До того ж географічне розміщення в центрі Європи, вихід до Чорного моря, розвинені сухопутні шляхи сполучення роблять можливим доставку сільськогосподарських вантажів практично в будь-яку точку земної кулі.
З метою реформування АПК та нарощування виробництва сільськогосподарської продукції, був виданий Указ Президента України "Про невідкладні заходи відносно реформування аграрного сектора економіки" від 3 грудня 1999 року. Відповідно даного Указу на Україні йде пошук "Підприємства" з оптимальною формою господарювання.
Враховуючи ситуацію, що склалася на сьогоднішній день, як на Україні, так і на світових аграрних ринках, маю честь представити Вашій увазі проект діючого підприємства ТОВ "Верес" , що орієнтується на непереривний процес виробництва, реалізації та переробки сільськогосподарської продукції, з метою отримання максимальних прибутків від фінансових вкладень. Досягнення поставленої цілі забезпечується наявністю сучасних фінансово-товарних схем, а також наявністю необхідної матеріально-технічної бази, досвіду відповідної діяльності і участі наукових консультантів в області сільськогосподарського виробництва.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Верес" зареєстровано 25 серпня 1998 року в місті Києві. Діяльність, по виробництву і переробці сільськогосподарських культур, товариство "Верес" веде в Кіровоградській та Полтавській областях. Вибір даних регіонів визначається високою природною родючістю ґрунтів, ведучим положенням у виробництві сільськогосподарської продукції в Україні. На протязі декількох останніх років ці області мають гарні результати по врожайності сільськогосподарських культур, вигідно розміщенні в географічному плані для транспортування товарів в українські порти чи прикордонні пункти переходів меж України.
На сьогоднішній день товариство "Верес" проводить вирощення сільськогосподарських культур на площах понад 10000 гектар. В наявності мається завод по виробництву комбікормів, а також необхідне обладнання для прийняття, зберіганні та відвантаження вирощеної сільськогосподарської продукції об’ємом приблизно 75000 тонн зерна.
Беручи до уваги перспективи росту ТОВ "Верес", зараз вивчаються можливості розширення ринків збуту виробленої продукції, встановлення тісних зв’язків з закордонними партнерами, що мають розвинену інфраструктуру в реалізації сільськогосподарської продукції в не аграрні регіони світу.
Висновок
Ми бачимо, що ТОВ "Верес" веде свою діяльність згідно всіх законів та правил господарської діяльності. Головним завданням є вирощення та реалізація зернових, зернобобових і олійних культур. Підприємство в умовах конкуренції прагне до скорочення витрат , пов’язаних з виготовленням продукції та зниження собівартості.
Основна діяльність забезпечує вагому частку доходу. Найбільший прибуток товариство "Верес" отримує від реалізації сільськогосподарської продукції. Орієнтуючись на максимальний прибуток, господарство займаються вирощуванням найбільш рентабельних сільськогосподарських культур, які користуються стійким комерційним попитом як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Одна із таких культур – соняшник. Більшість господарств після збирання соняшника змушені утримувати "чорний пар" і нести при цьому збитки. Використовуючи у сівозміні після соняшника, або інших несприятливих, горох, господарства мають можливість відмовитися від утримання "чорного пару", зменшити кількість агротехнічних операцій, отримати прибутки від реалізації виробленого товарного гороху та провести певний комплекс робіт по посіву зернових озимих культур після збирання гороху в той же рік господарювання.
ТОВ "Верес" стало одним з перших сільськогосподарських підприємств Полтавської області, що почало вирощувати горох – найбільш поширену і урожайну зернобобову культуру в Україні, що використовується в комбікормовому виробництві, для накопичення азоту в ґрунті.
При розгортанні комерційної діяльності ТОВ "Верес" зіткнулося з проблемою реалізації. Велика кількість сільськогосподарських підприємств відмовилися від вирощування бобової культури на своїх угіддях. Однак господарство не розгубилося в переломний момент і звернулося за допомогою до рекламної компанії. Спільними зусиллями створили ознайомчу рекламу. За допомогою засобів масової інформації привернули увагу невеликих підприємств та нових, щойно створених фермерських господарств. ТОВ "Верес" реалізувало всю вирощену продукцію та одержало гарний прибуток.
Аналізуючи прибуток можна зробити висновки щодо ефективності виробництва, а саме тут знаходяться резерви збільшення прибутку від продажу. На зміну показників прибутку впливають різноманітні внутрішні та зовнішні фактори. Основними факторами є :
- обсяг реалізації продукції;
- структура реалізації;
- собівартість одиниці продукції;
- рівень цін одиниці продукції.
Для збільшення прибутку потрібно привернути увагу нових покупців. А це можливо зробити за допомогою реклами. Її доцільно розміщувати в спеціалізованих журналах.
Великий вплив на ефективність маркетингової діяльності підприємства можуть викликати підвищення вартості кредиту і скорочення можливостей кредитування. З врахуванням цього господарство налагодило тісні зв’язки з найважливішими для неї кредитно-фінансовими закладами. Також на маркетингові рішення дуже впливають явища що проходять в політичному середовищі. Воно складається з правових положень, державних установ та окремих груп суспільства, котрі мають вплив на різні організації та окремих осіб та обмежують свободу їх дій в рамках суспільства.
З урахуванням швидких змін в смаках, технологіях і стані конкуренції господарство не може покладатися тільки на існуючі нині товари. Споживач хоче і чекає нових і удосконалених виробів. І конкуренти прикладають максимум зусиль, щоб забезпечити його цими новинками. Відповідно, підприємство має свою програму розробки нових товарів.
ТОВ "Верес" може отримати новинки двома шляхами. По-перше, шляхом придбання зі сторони, купивши цілком якесь сільськогосподарське підприємство. І по-друге, завдяки власним зусиллям, тобто створивши в себе власний відділ досліджень та розробок.
ТОВ "Верес" для зберігання та переробки вирощеної продукції придбало завод по переробці комбікормів. Так як в цих областях немає великих підприємств конкурентів, а переважають малі приватні підприємства, що вирощують подібні культури, тому придбавати такі господарства недоцільно. Однак є свої переваги. Я пропоную звернутись до пайових колективів. Людей, котрі мають пайові сертифікати на право власності земельних угідь, але здають в оренду невеликим господарствам. Їм можна запропонувати вигідніші умови. Наприклад, повний розрахунок за використання площ готівкою, а не сільськогосподарською продукцією. Або ж право придбання комбікормів за пільговими цінами. Це приверне увагу землевласників та забезпечить філію ТОВ "Верес" додатковими родючими землями, що розташовані неподалік. Невелика відстань до полів значно зменшить транспортні витрати, що пов’язані з переправою техніки для обробки угідь. Також скоротиться час на доставку зорна на переробний завод, при цьому природні втрати зводяться до мінімуму.
Хоча основна частина орних земель ТОВ "Верес" знаходиться в Кіровоградській та Полтавській областях, в сусідній Дніпропетровській області також є декілька полів, що обробляються нашим господарством. Я пропоную відмовитись від віддалених полів, що знаходяться в Дніпропетровській області, так як вони менш вигідні, а збережені можливості витратити на обробку земель, що належать пайовим колективам. Цим самим ТОВ "Верес" мінімізує витрати та збільшить прибуток.
ТОВ "Верес" займає одне з перших місць по регіону серед виробників сільськогосподарської продукції. У нього високо розвинена діяльність, потужна техніка, високваліфіковані робітники, велика площа земельних угідь. Одержання прибутку залежить від врожаю культур та затрат, пов’язаних з посівом, вирощенням, збиранням, транспортуванням та зберіганням. Господарство повинно вести свою діяльність так, щоб витрати були значно зменшені, тоді прибутки зростуть.
Література
1. Закон України "Про стандартизацію" від 17 травня 2001 року – 208 с.
2. Указ Президента України "Про невідкладні заходи відносно реформування аграрного сектора економіки" від 03.12.99 року.
3. Європ. ун Кімова И. М. Промышленный маркетинг. – 2-е изд., стер. – К.: О-во "Знання", КОО, 2001 – 294 с.
4. Амстронг Г., Котлер Ф. Введение в маркетинг. – М., СПб., К.: Вільямс, 2000
5. Бланк И. А. Торговый маркетинг. – К.: УФН МБ, 1997 – 208 с.
6. Боженко Л. І., Гутта О. Й. Управління якістю, основи стандартизації та сиртефікації. Навчальний посібник – Львів. 2001 – 176 с.
7. Вачевський М. В., Скотний В. Г. Вачевський О. М. Промисловий маркетинг. основи теорії і практики . навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури. 2004. – 256 с.
8. Господарський кодекс України. – К.: Атака, 2003. – 208 с.
9. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с снгл. /Авт. предисл. и науч. ред. А.А. Горячев. – М.: Экономика. 1993. – 335 с.
10. Экономика предприятия : Учебное пособие / Под. общ. ред. д. э. н., проф. Л. Г. Мельника – Суммы : ИТД "Университетская книга", 2002. – 632 с.
11. Эткинсон ДЖ., Уилсон Й. Стратегичний маркетинг : ситуации , примеры: Учеб. пособие / Пер. с англ.. под ред.. проф. Ю. А. Цыпкина. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 471 с.
12. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : Підручник. – К.: КНЕУ 2001 – 240 с.
13. Котлер Ф. Основы маркетинга : Пер. с англ. – М.: "Бізнес-книга", "ИМА-Кросс. Плюс", ноябрь 1995. – 702 с.
14. Мазаракі та ін. міжнародний маркетинг : Підручник / За ред.. А.А. Мазаракі. – К.: Київ держ. торг.-екон. ун-т, 200. – 306 с.
15. Маркетинг в третьем тысячелетии : Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с. англ. В. А. Гольдича и А. И. Оганесовой : Науч. ред. и авт. вступ. ст. Б. А.Соловев. – М.: ООО "Издательство АСТ", 2000. – 272 с.
16. Маркетингова політика розподілу : Навчальний посібник. – Х. : ВД "ІНЖЕК", 2004. – 176 с.
17. Мережко Н. В. сертифікація товарів і послуг. Підручник – К.: Київ нац. торг-екон. унт. – 2002 – 298 с.
18. Наша земля. Всеукраїнський дайджест. 2005 рік №19 – 4 с.
19. Организация и технология торговли. Конспект лекций для студентов финансово-экономического факультета заочного отделения специальность "Маркетинг" – ДУЭП – К.: 2003 – 101 с.
20. Павленко А. Ф., Вовчак А. В. Маркетинг : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: КНЕУ 2001 – 240 с.
21. Парсяк В. Н., Г. К, Рогов. Маркетинговые исследования – Учебник рекомендован министерством образования и науки Украины – 2-е изд. – Киев: "Наукова думка", 2000 – 174 с.
22. Пастухов А. Ф. Организацыя и планирование снабжения и сбыта на предприятиях и в производственных объединениях. – К.: Вища шк.. 1980
23. Полторак В. А. Маркетингове исследования: Учеб. пос. – 2-е узд., перераб. и доп. – Днепропетровск : Издательство ДУЭП, 2002. – 362 с.
24. Примак Т. О. Маркетингові комунікації : навчальний посібник. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.
25. Сорока Лія. Внутрішні і зовнішні маркетингові системи та інституції в сільському господарстві / Пер. з англ. Я. Чердаклі. – К.: Основа, 1995 – 200с
26. Стратегический маркетинг : Ученик для вузов. 3-е изд. / Р. А. Фатхутдинов. – СПб.: Питер, 2003. – 347 с.
27. Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: Підручник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.
28. Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг : Підручник. – Дніпропетровськ.: Видавництво ДАУБП, 2002. – 192 с.
29. Уткин Э. А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. – М.: Ассоциация авторов и издателей "Гандем". Издательство ЭКМОС, 2000. – 224 с.
30. Черномаз П. А. международный маркетинг : Учебно-практическое пособие. – Х.: Консум, 2000 – 160 с.
31. Шаповал М. І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації : Підручник. – 3-є вид., перероб. і доп. – К.: Вид-во -ту, 2002.–174 с.
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Якість товару на підприємстві
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Звіт по практиці ФОП Макерська
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетинг контрольна
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Маркетинг контрольна
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Планування рекламної діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Звіт з практики
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Маркетингове дослідження ринку морозива
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Контрольна Маркетинг
Контрольна маркетинг
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Контрольна робота з маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Контрольна Маркетинг