*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”   (ID роботи: 111)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 28
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Варіанит № 10

1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС)
2.Проведення відео конференцій.
3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”.
4.Закон України “Про інформацію”
Література
Література
1. Відомості Верховної Ради 1992, N 48, ст.650
2. Intel нацелилась на конференцзалы / Компьютерное обозрение. - №19 / 138 / 21 мая 1998 года. - С. 3-4.
3. Інтернет-трансляції: www.electure.kiev.ua.
4. Коваль М., Шуневич Б. Науково-методичний семінар з відкритого і дистанційного навчання у Львівському інституті пожежної безпеки // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2005, № 1. – С. 209-211.
5. Матеріали 3-ої міжнародної наукової конференції. – Львів: ДУЛП, 1998. – 295 с.
6. Матеріали Міжнародного семінару “Телематика і безперервна освіта”, 15-17 жовтня 2001 р. – К.: МННЦ, 2001. – 187 с.
7. Програмне забезпеченні «TeamSpeak 2»: www.goteamspeak.com
8. Центр ДО освітньої програми Світового банку в Національній Академії державного управління при Президентові України: http://www.uapa-dlc.org.ua.
9. Шуневич Б. Відеоконференції: проблеми та перспективи їх використання у навчальному процесі // Використання персональних ЕОМ у навчальному процесі вищих та середніх навчальних закладів. Матеріали п’ятої української науково-практичної конференції. Львів, ЛДУ, 1998. - С.114-116.
10. Шуневич Б., Кахович А. Створення дистанційного курсу у віртуальному середовищі ILIAS (Майстер-клас на 1 акад. годину) // Програма школи-семінару „Віртуальне навчальне середовище навчального закладу”, Харків, НТУ „ХПІ”, 1-2 лютого 2006 р. (www.dl.kpi.kharkov.ua).
11. Global Lecture Hall URL: http://www.friends-partners.org/GLOSAS
12. Microsoft URL: www.microsoft.com.
13. RealNetworks URL: www.realnetworks.com
14. Ventrilo URL: www.ventrilo.com.
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингова політика розподілу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Визначення місця товару на ринку
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингове дослідження ринку морозива
Звіт з практики
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Контрольна маркетинг
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг контрольна
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг контрольна
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Контрольна робота з маркетингу
Якість товару на підприємстві
Звіт по практиці ФОП Макерська