*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   400 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)   (ID роботи: 7913)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 18
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підриємства
2. Споживачі, та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціонування продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ПП «Агромакс-трейд»
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетинг контрольна
Планування рекламної діяльності підприємства
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Звіт з практики
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Контрольна робота з маркетингу
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Контрольна Маркетинг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетингова політика розподілу
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Якість товару на підприємстві
Контрольна Маркетинг
Контрольна маркетинг
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетинг контрольна
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)