Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   800 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Методика вивчення перпендикулярності прямих і площин в просторі на профільному рівні   (ID роботи: 7756)

Напрям: Методики викладання предметів
Предмет: Методика викладання математики
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 66
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Педагогічний Університет ім. Драгоманова (НПУ ім. Драгоманова)
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ І Теоретичні основи предмету дослідження
§1 Понятійний апарат профільного навчання. Принципи організації та методологічні вимоги навчання геометрії на профільному рівні
§2. Психологічно-методологічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи
РОЗДІЛ ІІ Методичні розробки при вивченні перпендикулярності прямих і площин у просторі на профільному рівні
§1 Місце теми в програмі та вимоги до математичної підготовки учнів. Діючі підручники
§2 Особливості вивчення перпендикулярності прямих і площин у просторі на профільному рівні
§3 Система диференційованих вправ по темі «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»
Висновок
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму
Ігри на уроках математики в початковій школі як засіб формування креативності школярів (клас за вибором студента)
Застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі
Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу основ поняття дробу
Інтелект-карти як засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках математики в початковій школі
Виховання патріотизму на уроках математики у контексті досвіду Олександра Антоновича Захаренка
Самостійна робота на уроках математики як чинник розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи
Індивідуальний підхід та уроки математики у початковій школі
Використання цікавого матеріалу у навчанні математики і його роль у розвитку логічного мислення молодших школярів
Психологічно-методологічні основи формування геометричних компетентностей учнів старшої школи.