ЦІНА:
80 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА (ID роботи: 4580) |
Напрям: | Економіка підприємства |
Предмет: | Економіка підприємства |
Тип роботи: | Докторська дисертація |
Кількість сторінок: | 475 |
Рік захисту: | 2004 |
ВУЗ: | Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки» |
Спеціальність (факультет): | Спеціальність 08. 06. 01 – економіка, організація і управління підприємствами |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади корпоративної інтеграції в сфері малого підприємництва
1.1. Природа та роль підприємництва в ринковій економічній системі
1.2. Сутність корпоративної інтеграції та корпоративних відносин як економічної категорії
1.3. Методологія системності та послідовності формування корпоративних відносин в малому підприємництві
1.4. Інституціональні аспекти корпоративної інтеграції
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Визначення проблем та перспектив розвитку корпоративної інтеграції в малому бізнесі
2.1. Порівняльний аналіз стану малого підприємниутва у країнах з традиційно ринковою орієнтацією та в Україні
2.2. Аналітичний огляд закордонного досвіду мотиваційного
управління в сфері малого бізнесу
2.3. Вітчизняні стандарти заохочення ділової та трудової активності
2.4. Роль корпоративних структур у забезпеченні конкурентоспроможності малого бізнесу
2.5. Корпорації малих підприємств в інноваційній моделі екоекономічного зростання
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Планове забезпечення ефективного функціонування коркорпоративних структур
3.1. Сутність та зміст планування як функції управління корпорацією
3.2. Систематизація планових рішень в управлінні корпораціями малих підприємств
3.3. Організація внутрішньофірмового планування в корпораціях малих підприємств
3.4. Методологічні аспекти опрацювання політики зростання та розвитку малих підприємств
Висновки до розділу 3
Розділ 4. Маркетинг у корпораціях малого бізнесу
4.1. Формування структур маркетингу в корпораціях малих підприємств
4.2. Методологічні передумови маркетингових досліджень в корпоративних системах
4.3. Планові передбачення в корпоративному маркетингу
4.4. Корпоративні форми адаптації малих підприємств до міжнародного маркетингу
Висновки до розділу
Розділ 5. Концептуальні засади застосування мотиваційного управління в сфері малого підприємництва
5.1. Методологічні положення впровадження мотиваційного
управління на малих підприємствах корпоративного типу
5.2. Система економічного заохочування персоналу в корпоративних структурах
5.3. Нематеріальна мотивація праці як засіб спонукального впливу на співробітників малих підприємств
5.4. Роль держави як мотиватора відтворення підприємницького потенціалу суспільства
Висновки до розділу
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади корпоративної інтеграції в сфері малого підприємництва
1.1. Природа та роль підприємництва в ринковій економічній системі
1.2. Сутність корпоративної інтеграції та корпоративних відносин як економічної категорії
1.3. Методологія системності та послідовності формування корпоративних відносин в малому підприємництві
1.4. Інституціональні аспекти корпоративної інтеграції
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Визначення проблем та перспектив розвитку корпоративної інтеграції в малому бізнесі
2.1. Порівняльний аналіз стану малого підприємниутва у країнах з традиційно ринковою орієнтацією та в Україні
2.2. Аналітичний огляд закордонного досвіду мотиваційного
управління в сфері малого бізнесу
2.3. Вітчизняні стандарти заохочення ділової та трудової активності
2.4. Роль корпоративних структур у забезпеченні конкурентоспроможності малого бізнесу
2.5. Корпорації малих підприємств в інноваційній моделі екоекономічного зростання
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Планове забезпечення ефективного функціонування коркорпоративних структур
3.1. Сутність та зміст планування як функції управління корпорацією
3.2. Систематизація планових рішень в управлінні корпораціями малих підприємств
3.3. Організація внутрішньофірмового планування в корпораціях малих підприємств
3.4. Методологічні аспекти опрацювання політики зростання та розвитку малих підприємств
Висновки до розділу 3
Розділ 4. Маркетинг у корпораціях малого бізнесу
4.1. Формування структур маркетингу в корпораціях малих підприємств
4.2. Методологічні передумови маркетингових досліджень в корпоративних системах
4.3. Планові передбачення в корпоративному маркетингу
4.4. Корпоративні форми адаптації малих підприємств до міжнародного маркетингу
Висновки до розділу
Розділ 5. Концептуальні засади застосування мотиваційного управління в сфері малого підприємництва
5.1. Методологічні положення впровадження мотиваційного
управління на малих підприємствах корпоративного типу
5.2. Система економічного заохочування персоналу в корпоративних структурах
5.3. Нематеріальна мотивація праці як засіб спонукального впливу на співробітників малих підприємств
5.4. Роль держави як мотиватора відтворення підприємницького потенціалу суспільства
Висновки до розділу
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Додаткова iнформацiя
d0218-04+автореферат
Інші роботи цього напряму