Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   120 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

«ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ МАГАЗИНУ (на матеріалах магазину “Продукти” ПП Носик Н.А.)»   (ID роботи: 3418)

Напрям: Економіка
Предмет: Комерційна діяльність
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 42
Рік захисту: 2011
ВУЗ: Полтавський університет економіки і торгівлі (ПУЕТ)
Спеціальність (факультет): товароведно-коммерческий
Курс: 5
Мова: Українськa
План
ВСТУП
1. РОЛЬ МАГАЗИНУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ
2. ЗАГАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ МАГАЗИНУ “ПРОДУКТИ”.
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ В МАГАЗИНІ.
а) планування торгового залу і торговельне обладнання.
б). приймання, зберігання і підготовка товарів до продажу.
г) продаж товарів і організація контрольно-касових операцій.
4. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ І РЕЖИМ РОБОТИ МАГАЗИНУ.
5. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ МАГАЗИНУ.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Вступ
Роздрібна торгова мережа являє собою сукупність пунктів роздрібного продажу товарів. В її склад включаються магазини, намети, павільйони, кіо-ски, торгові автомати, автомагазини, підприємства посилкової торгівлі і т.п.
Основними функціями роздрібної торгової мережі є:
- закупівля товарів у постачальників;
- організація завезення товарів у магазини;
- приймання і збереження товарів;
- подсортировка і підготовка до продажу;
- продаж товарів населенню і дрібнооптовим покупцям;
- найбільш повне задоволення попиту населення в товарах і послугах.
Основними вимогами, пропонованими до роздрібної торгової мережі, є:
- реалізація всезростаючих мас товарів народного споживання з най-меншими витратами;
- забезпечення високої культури торгового обслуговування;
- скорочення витрат споживання, пов'язаних із придбанням товарів;
- взаємозв'язок з розвитком мережі підприємств культурно-побутового і комунального обслуговування населення;
- облік принципів сучасного містобудування.
Організація та технологія роботи магазину набули особливого значен-ня в умовах ринкової економіки, адже від правильно організованої роботи в організації (магазині) залежить його стабільність, економічний стан, а також рівень обслуговування споживачів, задоволення їх попиту на ті чи інші то-вари.
Отже значимість організації роботи магазина в сучасних економічних умовах обумовлює актуальність обраної теми.
Для дослідження даної теми було поставлене завдання дослідити на-ступні питання:
1. Роль магазинів в організації торговельного обслуговування населення.
2. Загальна організаційно-економічна характеристика роботи магазину
3. Організація технологічного процесу в магазині:
а) планування торгового залу і торговельне обладнання.
б) приймання, зберігання і підготовка товарів до продажу.
в) розміщення і викладка товарів в торговому залі.
г) продаж товарів і організація контрольно-касових операцій.
4. Організація праці і режим роботи магазину
5. Економічна ефективність роботи магазину
Для з’ясування цих питань був досліджений певний масив літератури торгівельного підприємства, які не є комерційною таємницею і які праців-ники приватного підприємства люб’язно змогли надати, а також публікації, зокрема це книги „Організація, обладнання і технологія продажу товарів” М.А. Горелик, „Організація і технологія комерційної діяльності” О.В., жур-нали „Сучасна торгівля”, „Нове обладнання” і т.д.
Курсова робота написана на матеріалах магазину "Продукти" ПП. Но-сик Н.А. міста Полтава. Статистичний матеріал аналізується за 2007-2010 роки та 6 місяців 2011 року.
В курсовій роботі розміщено 5 таблиць, 9 рисунків, 12 формул, вико-ристано 30 літературних джерел. Загальний обсяг курсової роботи 42 сторінки.
Висновок
Приватне підприємство “Носик Н.А.” створене у 1993 році. Підприємство зареєстровано в органах державної влади та місцевого самоврядування. Воно має назву, круглу печатку, особовий безготівковий рахунок у відділенні банку, інші реквізити. Підприємство працює на єдиному податку. Керівник приватного під-приємства Носик Наталія Анатоліївна.
Магазин “Продукти” ПП. Носик Н.А. розташований за адресою: місто Пол-тава, вулиця Ново Базарна, 18. Приміщення для магазину “Продукти” орендова-не, в магазин закуплено нове сучасне торгово-технологічне обладнання, зважу-вання товарів проводиться на електронних терезах, а касові операції здійсню-ються за допомогою електронних контрольно-касових апаратів.
ПП “Носик Н.А.” займається оптовою, дрібнооптовою та роздрібною торгівельною діяльністю та посередницькими послугами при купівлі-продажу товарів народного споживання.
Магазин “Продукти” розміщений в одноповерховій споруді. Торговий зал магазину займає площу 47,9 м2. Загальна площа магазину “Продукти” складає 73,9 кв.м. Управління магазином “Продукти” здійснює директор - приватний підприємець Носик Наталія Анатоліївна.
ПП. Носик Н.А. магазин “Продукти” працює з 8.00.до 23.00 без вихідних днів. Розроблений графік роботи працівників магазини, які працюють у дві зміни по 2 продавця. Кількість працівників магазину 4 чол., середня офіційна заробітна плата – 773 грн
Товарооборот в магазині “Продукти” в порівняльних цінах постійно зростає, а його планові показники виконуються в повному обсязі, навіть спостерігається перевиконання. Так, в 2007 році товарооборот перевиконано на 0,21%; у 2008 році – на 0,37%; у 2009р. – на 0,21%; за 6 місяців 2011 року – на 0,21%. впродовж 2007 - 2010 років в магазині “Продукти” фактичні витрати обігу майже дорів-нюють запланованим, але все ж спостерігається назначні перевитрати. Так, рівень витрат обігу 2010 року по відношенню до планового зріс на 0,02 %, а за 6 місяців 2011 року відповідно на 0,28%.Протягом 2007-2010 років магазин “Про-дукти” ПП. Носик Н.А. працював прибутково та рентабельно. Так, в 2007 році фактична рентабельність складала 2,08%, в 2008р. – 6,24%; в 2009 році – 6,19%; в 2010 році – 3,46% тощо.
Вартість трудових ресурсів магазину “Продукти” складає 27,64 тис.грн..
Товарооборот на 1 м2 торгівельної площі для магазину “Продукти” дорівнює за 2010рік – 21,4 тис.грн.
Середньорічний товарооборот на 1 робітника складає: за 2010 році 256,41тис.грн.
На основі зроблених висновків можна запропонувати такі напрямки удоско-налювання магазину “Продукти”:
1. Розширити асортимент реалізованої продукції. Впровадити в структуру асортименту супутні непродовольчі товари.
2. Впроваджувати сучасні засоби механізації торгово-технологічного проце-су, у тому числі комплексу технічних засобів, що забезпечують ефективне використання тари-устаткування; сучасного холодильного устаткування інших технічних засобів для збереження товарів.
3. Переглянути статті витрат обігу та знизити їх показники, а саме: зменшу-вати витрати обігу за рахунок економії електроенергії, води, газу і т.д.
4. Постійно вивчати попит населення і на його основі надавати перевагу то-варам, які найбільше користуються попитом у населення. Закуповувати менше коштовних товарів, що залежуються.
5. Більше уваги приділяти рекламі продукції та послуг.
6. Для збільшення покупців необхідно підвищувати рівень та культуру об-слуговування покупців, тому що, особливо в умовах конкуренції, це має велике значення для розвитку підприємств торгівлі.
Література
1. Апопій В.В. Система взаємозв’язків і відносин споживчої кооперації та АПК в умовах ринкової економіки. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринко-вому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.163 – 167.
2. Апопій В.В., Міщук І.П., Рудницький С.І., Хом’як Ю.М. Теорія та практи-ка торговельного обслуговування: Навчальний посібник// За ред. В.В.Апопія.- К.: Центр навчальної літератури, 2005.-496с.
3. Бабенко С.Г. Споживча кооперація України: теоретичні проблеми сучасно-го етапу.//Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвит-ку споживчої кооперації України в ринковому середовищі".-Львів.-Укоопосвіта.-1998.-с.9-15.
4. Бабичев А.В. Коваленко Л.П. О культуре торговли. -М.: Экономика, 1985.
5. Байдаков М.Ф., Свічкарь В.А. Проблеми ефективності використання мережі підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.98-102.
6. Брагина Л.Л.,Т.П.Данько. Розничная торговая сеть //Торговое дело: эконо-мика и организация.,- М., 1997.- с.152-162.
7. Вербер В.Л. Экономический справочник работника торговли.-К.: Техніка, 1982.-с.120.
8. Гармонізована система опису та кодування товарів. – Брюссель, 1983.
9. Гуменников А.П. Комплексное рассмотрение показателей качества торго-вого обслуживания населения. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринко-вому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.48 –52.
10. Герасимчук В. Введение в маркетинг //Бизнес за неделю. - 1994.-№1.-с.7.
11. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли.-М.: Знание, 1980.
12. Дашков Л. П., Памбухчиянц В. К. Коммерция и технология торговли — 2-е изд.— М.: Информационно- внедренческий центр «Маркетинг», 2000 .— 448 с.
13. Энциклопедический словарь бизнесмена. – К.: Техника, 1993
14. Короткі підсумки господарської діяльності споживчої кооперації України за 1998 рік.//Вісті. – 1999. - № 5., 28 січня. – с.6.
15. Конева М.И., Задорожная О.В. Торговля: эффективность и качество.-К.: Вища школа, 1981.
16. Лимачева. Л.Н. Развитие и формы построения розничной торговой сети // Научно-технический информационный сборник. Серия: Передовой произ-водственный опыт в государственной торговле и общественном питании, рекомендуемый для внедрения. /Информторг. - 1992. - №1.-с.24-39
17. Лукінов І.І Стратегічні напрямки реструктуризації та входження в сучасну ринкову економіку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.193-197.
18. Матеріали науково-практичної конференції ЦТКО. – Львів, 1998.
19. Марцин В.С. Напрями подальшого розвитку споживчої кооперації України. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми роз-витку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.54-60.
20. Мельман А. Розничная торговля - пятое колесо в телеге рыночных ре-форм? // Финансовая Украина. - 1996.-13 февраля.-с.31.
21. Моргун А.Ф., Паламарчук А.И. Рационализация кооперативной торговли.-М.: Экономика, 1985.
22. Осторожно рынки закрываются. //Бизнес. - № 1. – 1997.
23. Организация системы товароснабжения. //Торговое дело: экономика и ор-ганизация: Под ред. Л.А. Брагина и Т.П. Данюк.-М., 1997.-с.176-191.
24. Про реалізацію положень Закону України ”Про захист прав споживачів”: Збірник постанов Кабінету Міністрів України. – 1994. - № 7. – 19 березня. с. 4.
25. Про кредитування: Положення Національного Банку України, - Відомості Верховної Ради України, 1995. - № 4. – с.28.
26. Про підприємництво: Закон України. – Голос України. – 1994. - № 4.
27. Рабицький В.М., Я.М.Антонюк, П.Ю.Балабан та ін. Технологія підприємств роздрібної торгівлі // Технологія і обладнання підприємств торгівлі./ К., Книга, 1996. - с.140-186.
28. Розничная торговля. Природа и значение. // Искусство торговать.-М., 1995.-с.64-83
29. Рудницька Л.Т.Методика аналізу магазинних методів роздрібного продажу товарів. //Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми розвит-ку споживчої кооперації України в ринковому середовищі". - Львів. - Укоопосвіта. - 1998. - с.87-89.
30. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учебник. — М.: Юристъ, 2000. — 659 с.
31. Статистична звітність та матеріали приватного підприємства
Інші роботи цього напряму
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ТОВ «Лікріон»
«Зростання ролі послуг в економіці-основна передумова формування рин-ка послуг та активізації комерційної діяльності» (за матеріалами ТОВ «ТЕХ-ПРОМ» )
Організація торгівлі непродовольчими товарами та шляхи її вдосконалення на основі магазину непродовольчих товарів ФОП "Каприз"
«Комерційна діяльність оптового підприємства за сучасних умов (за матеріалами ТОВ «Укрспецторг»)»
«Контроль якості постачання товарів та виконання договірних зобов’язань (на матеріалах магазину «Монарх»»
«Види та форми послуг на оптовому ринку”(за матеріалами ТОВ «Спецкоммунторгсервіс»)
«Формування та управління ассортиментом товарів в супермаркеті (за матеріалами супермаркету «ЕкоМаркет» ТОВ «Еко»)
Організація комерційної діяльності супермаркету (за матеріалами супермаркету ТОВ «Амстор»)
«Організація комерційної діяльності в роздрібній торгівлі (за матеріалами супермаркету «Фуршет»)
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
Організація оптових закупок та продажу товарів» (на матеріалах ЗАТ «Стандарт»)»
«Комерційна діяльність оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства ТОВ «Максимус»)»
«Ринок освітніх послуг» (за матеріалами навчальних закладів України)
«Комерційне забезпечення товаропостачання роздрібної торговельної мережі (за матеріалами магазину «Казка» ЗАТ«Укрпродторг»
Канали розподілу в системі комерційних операцій на ринку товарів та послуг (за матеріалами супермаркету “Фуршет”)
«Формування ассортименту товарів в роздрібній торговельній мережі (за матеріалами роздрібного торговельного підприємства ФОП Мінак П.О. магазин «Дім Техніки»»
Транспорт та економіка. Послуги транспорту. Загальні питання» (за матеріалами автотранспортного підприємства «АТП-23»
Комерційна робота оптового торгового підприємства в умовах ринку та шляхи її оптимізації (за матеріалами ВАТ „Укрторгбудматеріали”)".
«Джерела закупок і постачання, їх вивчення, оцінка і вибір» (за матеріалами магазину «Навчальна книга»)
Комерційно-логістичні операції на ринку послуг” (на матеріалах магазину «Провінція» ПП Венгровский Н.В..
«Формування асортименту товарів на оптовому підприємстві (за матеріала-ми оптових підприємств різних форм власності)
«Стратегія розвитку туристично-реакційних послуг» (за матеріалами ПАТ МЕГА - ТУР)
«Ризик у комерційній діяльності суб’єктів господарювання (за матеріалами приватного підприємства «Луговий В.Д»)
«Шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності (за матеріалами ПП Зіненко Н.В. магазин «Продукти»)
Господарські зв'язки роздрібного торговельного підприємства та оцінка їх ефективності на прикладі ТЦ Новус Ірпінь, центральна 2