ЦІНА:
120 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Транспорт та економіка. Послуги транспорту. Загальні питання» (за матеріалами автотранспортного підприємства «АТП-23» (ID роботи: 3411) |
Напрям: | Економіка |
Предмет: | Комерційна діяльність |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 40 |
Рік захисту: | 2012 |
ВУЗ: | Полтавський університет економіки і торгівлі (ПУЕТ) |
Спеціальність (факультет): | товароведный |
Курс: | 5 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Транспорт та економіка. Характерні риси функціонування автотранспорту в умовах ринкової економіки.
2. Коротка економічна характеристика господарської діяльності та стан ресурсного потенціалу підприємства
3. Транспортні послуги та їх економічний зміст. Стратегії транспортного обслуговування, види транспорту і вантажів
4. Задача керування транспортом у процесі фізичного руху товарів на шляху від виробника до споживача
5. Якість обслуговування споживачів послуг транспорту.
Висновки та пропозиції
Використана література
1. Транспорт та економіка. Характерні риси функціонування автотранспорту в умовах ринкової економіки.
2. Коротка економічна характеристика господарської діяльності та стан ресурсного потенціалу підприємства
3. Транспортні послуги та їх економічний зміст. Стратегії транспортного обслуговування, види транспорту і вантажів
4. Задача керування транспортом у процесі фізичного руху товарів на шляху від виробника до споживача
5. Якість обслуговування споживачів послуг транспорту.
Висновки та пропозиції
Використана література
Вступ
В умовах становлення нових економічних відносин, коли ринкова економіка починає лише встановлюватися на теренах нашої держави, в Україні проходять стрімкими темпами процеси роздержавлення та приватизації, адже наявність при-ватного сектора і являється одним з головних рушіїв розвитку держави, а це, в свою чергу, призводить до зміни структури ринку та галузей народного господарс-тва, - одні види діяльності розвиваються, а інші занепадають, в залежності від по-треби ринку.
Багато підприємств і галузей народного господарства в силу тих чи інших причин переживають зараз не найкращі часи. Транспорт - це одна з небагатьох га-лузей, якій вдається не тільки вижити в цих складних умовах, але й по деяких ви-дах діяльності розширити обсяги виробництва і надання послуг. Транспорт зали-шився тією життєдайною артерією, яка зв’язує народне господарство країни і надає йому єдності і цілісності.
Особлива увага приділяється автомобільному транспорту, бо саме він є са-мим мобільним і швидко реагує на зміни ринкового середовища, тому саме цьому виду транспорту надають перевагу наші підприємці при здійсненні внутрішніх пе-ревезень і перевезень в країни ближнього зарубіжжя. Україна розташована в центрі Європи, на перетині важливих торгівельних шляхів і тому особливу увагу слід приділяти розвитку транспорту , щоб не лише забезпечувати власні потреби, але й виводити цю галузь господарства на міжнародний рівень.
Застарілі методи господарювання стають не практичними в сучасних ринко-вих умовах, тому гостро постає проблема забезпечення ефективної діяльності під-приємств і галузей народного господарства, зокрема в галузі транспорту. Водночас транспорт, а автомобільний особливо, залишається однією з найпривабливіших га-лузей народного господарства для ділків тіньової економіки. У зв’язку з особливо-стями виробничої діяльності (складність контролю на стадії надання послуг і вели-ка частка розрахунків за готівку) значна частина доходів залишається в тіні, що призводить до недотримання коштів у казну держави.
Вибір правильної стратегії діяльності з метою забезпечення оптимальної дія-льності за умов різкого виникнення великої кількості конкурентів є одним з голо-вних завдань оперативного планування діяльності автотранспортного підприємст-ва.
Транспорт є галуззю, яка знаходиться на стику виробничої сфери і сфери по-слуг. Він не створює ніяких матеріальних цінностей, а забезпечує перевезення ван-тажів і людей, розвиваючи зв'язки між підприємствами, галузями, регіонами. Його ще називають "кровоносною системою економіки", бо він є необхідною умовою функціонування господарства.
Транспорт поділяється на вантажний і пасажирський, залежно від того, які об'-єкти ним перевозяться. Вантажний транспорт забезпечує виробничі зв'язки між підприємствами і доставку населенню продуктів споживання; основними показни-ками ефективності його роботи є вантажоперевезення (кількість перевезених за рік вантажів у тоннах) і вантажообіг (добуток обсягу перевезеного вантажу на відстань перевезень (т • км)).
Пасажирський транспорт забезпечує перевезення населення; його основними показниками є пасажироперевезення (кількість пасажирів, перевезених за рік) і па-сажирообіг (добуток кількості пасажирів на відстань перевезень, вимірюється у па-сажирокілометрах).
Окремі види транспорту не функціонують ізольовано. Виконуючи спільну функцію по забезпеченню народногосподарського комплексу вантажними і паса-жирськими перевезеннями, різні види транспорту формують між собою тісні взає-мозв'язки. Внаслідок цього складається транспортна система, яка розвивається у взаємодії з усім народногосподарським комплексом країни. Транспортна система являє собою територіальне поєднання шляхів сполучення, технічних засобів транс-порту і служби перевезень, які об'єднують всі види транспорту і всі ланки транспо-ртного процесу у їх взаємодії і забезпечують успішне функціонування народно-господарського комплексу країни в цілому.
Все вище сказане підтверджує актуальність обраної теми курсової роботи.
Метою курсової роботи є транспорт та економіка, послуги транспорту та інші загальні питання
Об'єктом дослідження курсової роботи є автотранспортне підприємство «АТП – 23». Для досягнення мети поставлені наступні завдання:
• розглянути характерні риси функціонування автотранспорту в умовах ринкової економіки
• проаналізувати коротку економічну характеристику господарської дія-льності та стану ресурсного потенціалу підприємства
• вивчити транспортні послуги та їх економічний зміст
• визначити стратегії транспортного обслуговування, види транспорту і вантажів
• навести задачі керування транспортом у процесі фізичного руху това-рів на шляху від виробника до споживача
• визначити якість обслуговування споживачів послуг транспорту
• зробити відповідні висновки та пропозиції тощо.
Статистичний матеріал курсової роботи аналізується за 2009-2011 роки
Багато підприємств і галузей народного господарства в силу тих чи інших причин переживають зараз не найкращі часи. Транспорт - це одна з небагатьох га-лузей, якій вдається не тільки вижити в цих складних умовах, але й по деяких ви-дах діяльності розширити обсяги виробництва і надання послуг. Транспорт зали-шився тією життєдайною артерією, яка зв’язує народне господарство країни і надає йому єдності і цілісності.
Особлива увага приділяється автомобільному транспорту, бо саме він є са-мим мобільним і швидко реагує на зміни ринкового середовища, тому саме цьому виду транспорту надають перевагу наші підприємці при здійсненні внутрішніх пе-ревезень і перевезень в країни ближнього зарубіжжя. Україна розташована в центрі Європи, на перетині важливих торгівельних шляхів і тому особливу увагу слід приділяти розвитку транспорту , щоб не лише забезпечувати власні потреби, але й виводити цю галузь господарства на міжнародний рівень.
Застарілі методи господарювання стають не практичними в сучасних ринко-вих умовах, тому гостро постає проблема забезпечення ефективної діяльності під-приємств і галузей народного господарства, зокрема в галузі транспорту. Водночас транспорт, а автомобільний особливо, залишається однією з найпривабливіших га-лузей народного господарства для ділків тіньової економіки. У зв’язку з особливо-стями виробничої діяльності (складність контролю на стадії надання послуг і вели-ка частка розрахунків за готівку) значна частина доходів залишається в тіні, що призводить до недотримання коштів у казну держави.
Вибір правильної стратегії діяльності з метою забезпечення оптимальної дія-льності за умов різкого виникнення великої кількості конкурентів є одним з голо-вних завдань оперативного планування діяльності автотранспортного підприємст-ва.
Транспорт є галуззю, яка знаходиться на стику виробничої сфери і сфери по-слуг. Він не створює ніяких матеріальних цінностей, а забезпечує перевезення ван-тажів і людей, розвиваючи зв'язки між підприємствами, галузями, регіонами. Його ще називають "кровоносною системою економіки", бо він є необхідною умовою функціонування господарства.
Транспорт поділяється на вантажний і пасажирський, залежно від того, які об'-єкти ним перевозяться. Вантажний транспорт забезпечує виробничі зв'язки між підприємствами і доставку населенню продуктів споживання; основними показни-ками ефективності його роботи є вантажоперевезення (кількість перевезених за рік вантажів у тоннах) і вантажообіг (добуток обсягу перевезеного вантажу на відстань перевезень (т • км)).
Пасажирський транспорт забезпечує перевезення населення; його основними показниками є пасажироперевезення (кількість пасажирів, перевезених за рік) і па-сажирообіг (добуток кількості пасажирів на відстань перевезень, вимірюється у па-сажирокілометрах).
Окремі види транспорту не функціонують ізольовано. Виконуючи спільну функцію по забезпеченню народногосподарського комплексу вантажними і паса-жирськими перевезеннями, різні види транспорту формують між собою тісні взає-мозв'язки. Внаслідок цього складається транспортна система, яка розвивається у взаємодії з усім народногосподарським комплексом країни. Транспортна система являє собою територіальне поєднання шляхів сполучення, технічних засобів транс-порту і служби перевезень, які об'єднують всі види транспорту і всі ланки транспо-ртного процесу у їх взаємодії і забезпечують успішне функціонування народно-господарського комплексу країни в цілому.
Все вище сказане підтверджує актуальність обраної теми курсової роботи.
Метою курсової роботи є транспорт та економіка, послуги транспорту та інші загальні питання
Об'єктом дослідження курсової роботи є автотранспортне підприємство «АТП – 23». Для досягнення мети поставлені наступні завдання:
• розглянути характерні риси функціонування автотранспорту в умовах ринкової економіки
• проаналізувати коротку економічну характеристику господарської дія-льності та стану ресурсного потенціалу підприємства
• вивчити транспортні послуги та їх економічний зміст
• визначити стратегії транспортного обслуговування, види транспорту і вантажів
• навести задачі керування транспортом у процесі фізичного руху това-рів на шляху від виробника до споживача
• визначити якість обслуговування споживачів послуг транспорту
• зробити відповідні висновки та пропозиції тощо.
Статистичний матеріал курсової роботи аналізується за 2009-2011 роки
Висновок
Транспорт - це одна з небагатьох галузей, якій вдається не тільки вижити в цих складних умовах, але й по деяких видах діяльності розширити обсяги вироб-ництва і надання послуг.
Метою курсової роботи є транспорт та економіка, послуги транспорту та інші загальні питання. Об'єктом дослідження курсової роботи є автотранспортне під-приємство «АТП – 23». Для досягнення мети поставлені наступні завдання: роз-глянути характерні риси функціонування автотранспорту в умовах ринкової еко-номіки, проаналізувати коротку економічну характеристику господарської діяльно-сті та стану ресурсного потенціалу підприємства, вивчити транспортні послуги та їх економічний зміст, визначити стратегії транспортного обслуговування, види транспорту і вантажів, навести задачі керування транспортом у процесі фізичного руху товарів на шляху від виробника до споживача, визначити якість обслугову-вання споживачів послуг транспорту, зробити відповідні висновки та пропозиції тощо. Статистичний матеріал курсової роботи аналізується за 2009-2011 роки
Характерними рисами функціонування автотранспорту в умовах ринкової економіки є такі об'єктивні обставини, як нові економічні умови роботи автомобі-льного транспорту і споживачів його послуг, формування ринку послуг транспор-ту, посилення конкуренції між підприємствами транспорту і урізноманітнювання видів транспорту.
Автотранспортне підприємство «АТП-23» створено в 2004 році. До складу ав-томобільного парку «АТП-23» входять вантажні автомобілі, пасажирські автобуси, пасажирські легкові автомобілі, спеціальні легкові та не легкові автомобілі Аналіз показників обороту коштів від перевезень АТП-23 показав, що впродовж 2009-2011 років. Планові показники виконувалися в повному обсязі, навіть спостерігається їх перевиконання. Так, у 2009 році планові показники було перевиконано на 0,41% (25,8 тис. грн.), у 2010 році план перевиконано на 1,18% (75,3 тис. грн.), у 2011 році перевиконання плану склало 2,32% (150,9 тис. грн). Фактичний оборот коштів від перевезень у 2011 році зріс в порівнянні з 2010 роком на 3,51%. Аналіз показників витрат коштів АТП-23 показав, що у 2009-2011 роках фактичні показники були пе-ревищили планові. Фактичні показники прибутку АТП-23 перевищили планові. Так в 2009 році перевиконання плану прибутку склало 2,65% (8,75 тис. грн.), в 2010 році перевиконання плану відповідно 13,28% (46,5 тис. грн.), в 2011 році план перевиконано на 3,52% (14,1 тис. грн.).
Рентабельність АТП-23 зростає з кожним роком і в 2011 році складає 6,22%. Кількість машин автомобільного парку АТП – 23 в 2009-2011 роках було збільше-но.
Таким чином, АТП-23 працює досить стабільно, хоча і стикається з певними труднощами під час свого функціонування. Послуги транспорту відносяться до по-слуг, що завершують або передують процес матеріального виробництва, а також опосредующим споживання.
Під послугою припускається не тільки власне перевезення вантажу, але і будь-яка операція, що не входить до складу перевізного процесу, але пов'язана з його підготуванням і здійсненням (пакування і маркування вантажів, їх пакетування, проміжне збереження, надання вантажовласнику необхідної інформації і т.п.)
До послуг автомобільного транспорту АТП-23 відносяться: перевезення ван-тажів, пошти; послуги вантажно-розвантажувальні (навантаження, розвантаження, перевантаження, складські операції усередині); послуги по збереженню вантажів; послуги по підготуванню до перевезення перевізних засобів; надання перевізних засобів на умовах оренди, прокату; послуги транспортно-експедиційні і додаткові, виконувані під час перевезення вантажів, багажу й ін. по обслуговуванню підпри-ємств, організацій, населення; перегін нових і відремонтованих перевізних засобів і т.п.
Перевезення вантажу є основним видом послуг транспорту. Задача керування транспортом у процесі фізичного руху товарів на шляху від виробника до спожи-вачів після сформування логістичного каналу розподілу в АТП – 23 зводиться до наступного: вибір виду транспорту і визначення місць способів перевалки вантажів з одного виду транспорту на іншій, маршрутизація цього руху, практичні контроль і керування рухом транспорту в ході доставки товарів по логістичному ланцюгу.
Розмір плати за автомобільні перевезення в АТП-23 визначається обліком сполучення факторів і залежить: від відстані перевезення, маси й обсягу перевезе-ного вантажу, вантажопідйомності, типу використовуваного автомобіля, його зага-льного пробігу і часу використання, а також місцевості, де здійснюється дане пере-везення.
Усі маршрути автомобільних перевезень в АТП-23 поділяються на маятникові і кільцеві.
Практичне керування ходом належним чином організованих перевезень здійснюється в АТП-23 за допомогою правильно організованого документування і документообігу, а також інформатизації і комп'ютеризації всіх транспортних про-цесів.
Основними пропозиціями до АТП-23 є вдосконалення послуг транспорту, що пропонуються споживачам, а саме: надійність перевезень; мінімальні терміни (три-валість) доставки; регулярність доставки вантажу; гарантовані терміни доставки, у тому числі доставка вантажу точно в термін; безпека перевезень; забезпечення ці-лості вантажу при доставці; зручності по прийомі і решті вантажів; наявність дода-ткових послуг; наявність різноманітних рівнів транспортного обслуговування; при-стосовуваність до вимог клієнтів (гнучкість обслуговування); налагоджена система інформації і документування; супровід вантажу до кінцевого пункту призначення; організація доставки вантажу “від дверей до дверей”; прийнятна вартість переве-зення; можливість митного очищення (сплата мита і т.п.); оптимальна дислокація пунктів відправлення і доставки; можливість одержання достовірної інформації про тарифи, умовах перевезення і місця розташування вантажу; наявність необхід-ної транспортної тари; наявність необхідного перевантажувального устаткування в пунктах перевалювання; ліквідація проміжних перевантажувальних операцій тощо.
Метою курсової роботи є транспорт та економіка, послуги транспорту та інші загальні питання. Об'єктом дослідження курсової роботи є автотранспортне під-приємство «АТП – 23». Для досягнення мети поставлені наступні завдання: роз-глянути характерні риси функціонування автотранспорту в умовах ринкової еко-номіки, проаналізувати коротку економічну характеристику господарської діяльно-сті та стану ресурсного потенціалу підприємства, вивчити транспортні послуги та їх економічний зміст, визначити стратегії транспортного обслуговування, види транспорту і вантажів, навести задачі керування транспортом у процесі фізичного руху товарів на шляху від виробника до споживача, визначити якість обслугову-вання споживачів послуг транспорту, зробити відповідні висновки та пропозиції тощо. Статистичний матеріал курсової роботи аналізується за 2009-2011 роки
Характерними рисами функціонування автотранспорту в умовах ринкової економіки є такі об'єктивні обставини, як нові економічні умови роботи автомобі-льного транспорту і споживачів його послуг, формування ринку послуг транспор-ту, посилення конкуренції між підприємствами транспорту і урізноманітнювання видів транспорту.
Автотранспортне підприємство «АТП-23» створено в 2004 році. До складу ав-томобільного парку «АТП-23» входять вантажні автомобілі, пасажирські автобуси, пасажирські легкові автомобілі, спеціальні легкові та не легкові автомобілі Аналіз показників обороту коштів від перевезень АТП-23 показав, що впродовж 2009-2011 років. Планові показники виконувалися в повному обсязі, навіть спостерігається їх перевиконання. Так, у 2009 році планові показники було перевиконано на 0,41% (25,8 тис. грн.), у 2010 році план перевиконано на 1,18% (75,3 тис. грн.), у 2011 році перевиконання плану склало 2,32% (150,9 тис. грн). Фактичний оборот коштів від перевезень у 2011 році зріс в порівнянні з 2010 роком на 3,51%. Аналіз показників витрат коштів АТП-23 показав, що у 2009-2011 роках фактичні показники були пе-ревищили планові. Фактичні показники прибутку АТП-23 перевищили планові. Так в 2009 році перевиконання плану прибутку склало 2,65% (8,75 тис. грн.), в 2010 році перевиконання плану відповідно 13,28% (46,5 тис. грн.), в 2011 році план перевиконано на 3,52% (14,1 тис. грн.).
Рентабельність АТП-23 зростає з кожним роком і в 2011 році складає 6,22%. Кількість машин автомобільного парку АТП – 23 в 2009-2011 роках було збільше-но.
Таким чином, АТП-23 працює досить стабільно, хоча і стикається з певними труднощами під час свого функціонування. Послуги транспорту відносяться до по-слуг, що завершують або передують процес матеріального виробництва, а також опосредующим споживання.
Під послугою припускається не тільки власне перевезення вантажу, але і будь-яка операція, що не входить до складу перевізного процесу, але пов'язана з його підготуванням і здійсненням (пакування і маркування вантажів, їх пакетування, проміжне збереження, надання вантажовласнику необхідної інформації і т.п.)
До послуг автомобільного транспорту АТП-23 відносяться: перевезення ван-тажів, пошти; послуги вантажно-розвантажувальні (навантаження, розвантаження, перевантаження, складські операції усередині); послуги по збереженню вантажів; послуги по підготуванню до перевезення перевізних засобів; надання перевізних засобів на умовах оренди, прокату; послуги транспортно-експедиційні і додаткові, виконувані під час перевезення вантажів, багажу й ін. по обслуговуванню підпри-ємств, організацій, населення; перегін нових і відремонтованих перевізних засобів і т.п.
Перевезення вантажу є основним видом послуг транспорту. Задача керування транспортом у процесі фізичного руху товарів на шляху від виробника до спожи-вачів після сформування логістичного каналу розподілу в АТП – 23 зводиться до наступного: вибір виду транспорту і визначення місць способів перевалки вантажів з одного виду транспорту на іншій, маршрутизація цього руху, практичні контроль і керування рухом транспорту в ході доставки товарів по логістичному ланцюгу.
Розмір плати за автомобільні перевезення в АТП-23 визначається обліком сполучення факторів і залежить: від відстані перевезення, маси й обсягу перевезе-ного вантажу, вантажопідйомності, типу використовуваного автомобіля, його зага-льного пробігу і часу використання, а також місцевості, де здійснюється дане пере-везення.
Усі маршрути автомобільних перевезень в АТП-23 поділяються на маятникові і кільцеві.
Практичне керування ходом належним чином організованих перевезень здійснюється в АТП-23 за допомогою правильно організованого документування і документообігу, а також інформатизації і комп'ютеризації всіх транспортних про-цесів.
Основними пропозиціями до АТП-23 є вдосконалення послуг транспорту, що пропонуються споживачам, а саме: надійність перевезень; мінімальні терміни (три-валість) доставки; регулярність доставки вантажу; гарантовані терміни доставки, у тому числі доставка вантажу точно в термін; безпека перевезень; забезпечення ці-лості вантажу при доставці; зручності по прийомі і решті вантажів; наявність дода-ткових послуг; наявність різноманітних рівнів транспортного обслуговування; при-стосовуваність до вимог клієнтів (гнучкість обслуговування); налагоджена система інформації і документування; супровід вантажу до кінцевого пункту призначення; організація доставки вантажу “від дверей до дверей”; прийнятна вартість переве-зення; можливість митного очищення (сплата мита і т.п.); оптимальна дислокація пунктів відправлення і доставки; можливість одержання достовірної інформації про тарифи, умовах перевезення і місця розташування вантажу; наявність необхід-ної транспортної тари; наявність необхідного перевантажувального устаткування в пунктах перевалювання; ліквідація проміжних перевантажувальних операцій тощо.
Література
1. Альбеков А.У., Федько В.II., МІІІІ.ко О.А. Логистика коммерции. Ростов-на Дону: Феннкс, 2001.
2. Андрющенко Л. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі й громадського харчування. // Фінанси України. – 2000. - № 8. – С.81-86.
3. Апопій В. Види і функції зв’язків торгівлі і АПК. // Торгівля, комерція, підприємництво: Збірник наук. праць. – Львів, 1998. – С. 20-22.
4. Афанасьев Л. Л., Островский Н. Б., Цукерберг С. М. Единая транспортная система й автомобильньїе перевозки. — М.: Транспорт, 1984.—335с.
5. Баузрсокс Дональд Дж., Клосс Диши І Д/к. Логнстика: интегрированная цепь поставок / Пер М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2001. —640с.
6. Власова Н.О., Пономарьова Ю.Н. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі: Навч.посіб. — Харків, 2003. — 1-І
7. Гаджинский А.М. Логистика: Учебник для высших и средних специальных уче-бных заведений. — М.: Информащюнно-внедренческиий центр «Маркетинг», 2000. — 375 с.
8. Гаджинский А.М. Практикум по лопістике. — 2-е изд., перераб.и доп. - - М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг».2001.— 180с.
9. Голиков А. П., Олійник Я. Б., Степаненко А. В. Вступ до еконо¬мічної і соціа-льної географії: Підручник. — К.: Либідь, 1997. — С. 199—206.
10. Друри К. Введение в управленческий й производственньш учет: Пер. с англ. — М.: Аудит, ЮНИТИ. 1994. — 560 с.
11. Дыбская В.В. Управление складами в логистической системе. -М.: КИА-центр, 2000. — 110с.
12. Зеваков А.М., Петров В.В. Логистика производственных й товарних запасов. Учебник. — СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2002. — 320 с.
13. Как работают японские предприятия. — М.: Зкономика, 1989. -262с.
14. Кальченко А.Г. Логістика: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. -148с.
15. Козловский В.А., Козловская З.А., Савруков Н.Т. Логистический менеджмент: Учебное пособие. 2-е изд., доп. — СПб.: Издательство «Лань», 2002. — 272 с.
16. Контроллинг в бизнесе. Методологические й практические основы построения контроллинга в организациях / А.М. Карминский, Н.И. Оленев, А.Г. При-мак, С.Г. Фалько. — М.: Финансы й статистика, 1998.— 256с.
17. Контроль запасов: Учебное пособие: Пер. с англ. — М.: ТОО Инжиниринго-Консалтинговая Компания «ДеКА», 1993. — 64 с.
18. Краткий курс по экономике предприятия / Под ред. проф. Ушаковой Н.Н., проф. Савельева Е.В. — К.: Генеза, 1998. — 424 с.
19. Леншин Й.А., Смольняков Ю.Й. Логистика. В 2 ч.: Ч. 1. — М.: Машиност-роение, 1996. — 246 с.
20. Линдерс Майкл Р., Фирон Харольд Е. Управление снабжением и запасами. Логистика: Пер. с англ. — СПб: ООО «Издательство Полигон», 1999.— 768с.
21. Байдаков Н.Ф. и др. Проблемы размещения торговой сети в сель ской местности. / Байдаков Н.Ф., Бернвальд А.Р., Туров А.С. – М.: Экономика, 1972. – С.111.
22. Барчук И.Д. Технология торговых процессов. – М.: Экономика, 1974. – 195 с.
23. Башнянин Г. І. Ефективність функціонування кооперативних систем в перехідних економіках. // Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі. Ч. 1. – Львів: Коопосвіта, 1998. С. 69-76.
24. Бурмистров В.Г. Организиция торговли непродовольственными товарами. – М.: Экономика, 1982. – 220 с.
25. Вахрин П.І. та ін. Роздрібна торговельна сітка і планування її розвитку у споживчій кооперації. / Вахрин П.І., Іващенко В.М., Коваленко М.Л. – Львів: Каменяр, 1968. – 94 с.
26. Виноградова С.Н. Коммерческая деятельность: Учебное пособие. – Минск: Высш. шк., 1998. – С.176.
27. Воробйова Л.В. Роль торгівлі у структурній перебудові України. // Перехідні економічні системи. Львів: Вид-во ЛКА. – 2001. - № 4. – С. 69-71.
28. Воронин В.П. Экономико-математические методы планирования в торговле. – М.: Экономика, 1980. – 95 с.
29. Востриков М. Програмные решения для торговли сегодня. // Новости торговли. – 2000. - № 6-7. – С. 88-96.
30. Вялкин А.П. Хозрасчет в торговле. – М.: Знание, 1986. – 61 с.
31. Гончарук Я. Розрахункові взаємовідносини за новими стандартами обліку. // Вісник ЛКА. – Львів: Вид-во ЛКА, 2002. - № 12. – С. 150-156.
32. Гордеев К.К. Повышение эффективности розничной торговли. – К.: Техника, 1976. – 158 с.
33. Грюневальд О., Фабиунке Г. и др. О культуре продажи товаров. – М.: Экономика, 1973. – 110 с.
34. Данилов Е.И. Социально-экономическая эффективность торговли. – М.: Знание, 1983. – С.64.
35. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли. – М.: Знание, 1980. – С.53.
36. Дарбинян М.М. Торговля: совершенствование, планирование и хозяйствование. – М.: Экономика, 1981. – С.136.
37. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли: Учебник для вузов. – М.: «Маркетинг», 1999. – С.278.
38. Комерційна діяльність на ринку товарів і послуг. (За ред. проф. Апопія В.В., проф. Гончарука Я.А.). – Львів, 2001. – С. 269.
39. Организация коммерческой деятельности: Справ. пособ. / Под общ. ред. С.Н.Виноградовой. – Мн.: Высшая школа, 2000. – С. 364.
40. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник для студ. сред. учебных заведений. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1999. – С.292.
41. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник. 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 2001. –С152.
42. Панкратов Ф.Г., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли: Учебник для высш. торг. заведений. – М.: Маркетинг, 1994. – С.220.
43. Панкратов Ф.Г., Серёгина Т.К. Коммерческая деятельность: Учебник. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1996. – С.328.
44. Половцева В.П. Коммерческая деятельность. – М.: ИНФРА-М, 2000. – С.266.
45. Пащенко Ю., Давиденко А. Розвиток, модернізація транспортної системи України // Економіка України. — 1998. — № 9. — С. 45—52.
46. Пащенко Ю., Давиденко А. Розвиток міжнародного транспортно¬го сполучення України // Економіка України. — 1999. — № 5. — С. 47—55.
47. Пащенко Ю. Є., Давиденко А. М., Чернюк Л. Г. Перспективи роз¬витку транспортного комплексу. — К.: Либідь, 1998. — 40 с.
48. Розміщення продуктивних сил: Навчальний посібник / За ред. В.В.Ковалевського, О. Л. Михайлюк, В. Ф. Семенова. — К.: Либідь, 1996, —С. 369—386.
49. Розміщення продуктивних сил: Підручник / За ред. Є. П. Качана. К.: Вища школа, 1998.— С. 191—208.
2. Андрющенко Л. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі й громадського харчування. // Фінанси України. – 2000. - № 8. – С.81-86.
3. Апопій В. Види і функції зв’язків торгівлі і АПК. // Торгівля, комерція, підприємництво: Збірник наук. праць. – Львів, 1998. – С. 20-22.
4. Афанасьев Л. Л., Островский Н. Б., Цукерберг С. М. Единая транспортная система й автомобильньїе перевозки. — М.: Транспорт, 1984.—335с.
5. Баузрсокс Дональд Дж., Клосс Диши І Д/к. Логнстика: интегрированная цепь поставок / Пер М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2001. —640с.
6. Власова Н.О., Пономарьова Ю.Н. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі: Навч.посіб. — Харків, 2003. — 1-І
7. Гаджинский А.М. Логистика: Учебник для высших и средних специальных уче-бных заведений. — М.: Информащюнно-внедренческиий центр «Маркетинг», 2000. — 375 с.
8. Гаджинский А.М. Практикум по лопістике. — 2-е изд., перераб.и доп. - - М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг».2001.— 180с.
9. Голиков А. П., Олійник Я. Б., Степаненко А. В. Вступ до еконо¬мічної і соціа-льної географії: Підручник. — К.: Либідь, 1997. — С. 199—206.
10. Друри К. Введение в управленческий й производственньш учет: Пер. с англ. — М.: Аудит, ЮНИТИ. 1994. — 560 с.
11. Дыбская В.В. Управление складами в логистической системе. -М.: КИА-центр, 2000. — 110с.
12. Зеваков А.М., Петров В.В. Логистика производственных й товарних запасов. Учебник. — СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2002. — 320 с.
13. Как работают японские предприятия. — М.: Зкономика, 1989. -262с.
14. Кальченко А.Г. Логістика: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. -148с.
15. Козловский В.А., Козловская З.А., Савруков Н.Т. Логистический менеджмент: Учебное пособие. 2-е изд., доп. — СПб.: Издательство «Лань», 2002. — 272 с.
16. Контроллинг в бизнесе. Методологические й практические основы построения контроллинга в организациях / А.М. Карминский, Н.И. Оленев, А.Г. При-мак, С.Г. Фалько. — М.: Финансы й статистика, 1998.— 256с.
17. Контроль запасов: Учебное пособие: Пер. с англ. — М.: ТОО Инжиниринго-Консалтинговая Компания «ДеКА», 1993. — 64 с.
18. Краткий курс по экономике предприятия / Под ред. проф. Ушаковой Н.Н., проф. Савельева Е.В. — К.: Генеза, 1998. — 424 с.
19. Леншин Й.А., Смольняков Ю.Й. Логистика. В 2 ч.: Ч. 1. — М.: Машиност-роение, 1996. — 246 с.
20. Линдерс Майкл Р., Фирон Харольд Е. Управление снабжением и запасами. Логистика: Пер. с англ. — СПб: ООО «Издательство Полигон», 1999.— 768с.
21. Байдаков Н.Ф. и др. Проблемы размещения торговой сети в сель ской местности. / Байдаков Н.Ф., Бернвальд А.Р., Туров А.С. – М.: Экономика, 1972. – С.111.
22. Барчук И.Д. Технология торговых процессов. – М.: Экономика, 1974. – 195 с.
23. Башнянин Г. І. Ефективність функціонування кооперативних систем в перехідних економіках. // Проблеми розвитку споживчої кооперації України в ринковому середовищі. Ч. 1. – Львів: Коопосвіта, 1998. С. 69-76.
24. Бурмистров В.Г. Организиция торговли непродовольственными товарами. – М.: Экономика, 1982. – 220 с.
25. Вахрин П.І. та ін. Роздрібна торговельна сітка і планування її розвитку у споживчій кооперації. / Вахрин П.І., Іващенко В.М., Коваленко М.Л. – Львів: Каменяр, 1968. – 94 с.
26. Виноградова С.Н. Коммерческая деятельность: Учебное пособие. – Минск: Высш. шк., 1998. – С.176.
27. Воробйова Л.В. Роль торгівлі у структурній перебудові України. // Перехідні економічні системи. Львів: Вид-во ЛКА. – 2001. - № 4. – С. 69-71.
28. Воронин В.П. Экономико-математические методы планирования в торговле. – М.: Экономика, 1980. – 95 с.
29. Востриков М. Програмные решения для торговли сегодня. // Новости торговли. – 2000. - № 6-7. – С. 88-96.
30. Вялкин А.П. Хозрасчет в торговле. – М.: Знание, 1986. – 61 с.
31. Гончарук Я. Розрахункові взаємовідносини за новими стандартами обліку. // Вісник ЛКА. – Львів: Вид-во ЛКА, 2002. - № 12. – С. 150-156.
32. Гордеев К.К. Повышение эффективности розничной торговли. – К.: Техника, 1976. – 158 с.
33. Грюневальд О., Фабиунке Г. и др. О культуре продажи товаров. – М.: Экономика, 1973. – 110 с.
34. Данилов Е.И. Социально-экономическая эффективность торговли. – М.: Знание, 1983. – С.64.
35. Данилов Е.И. Социально-экономические проблемы развития торговли. – М.: Знание, 1980. – С.53.
36. Дарбинян М.М. Торговля: совершенствование, планирование и хозяйствование. – М.: Экономика, 1981. – С.136.
37. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли: Учебник для вузов. – М.: «Маркетинг», 1999. – С.278.
38. Комерційна діяльність на ринку товарів і послуг. (За ред. проф. Апопія В.В., проф. Гончарука Я.А.). – Львів, 2001. – С. 269.
39. Организация коммерческой деятельности: Справ. пособ. / Под общ. ред. С.Н.Виноградовой. – Мн.: Высшая школа, 2000. – С. 364.
40. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник для студ. сред. учебных заведений. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1999. – С.292.
41. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник. 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 2001. –С152.
42. Панкратов Ф.Г., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли: Учебник для высш. торг. заведений. – М.: Маркетинг, 1994. – С.220.
43. Панкратов Ф.Г., Серёгина Т.К. Коммерческая деятельность: Учебник. – М.: ИВЦ «Маркетинг», 1996. – С.328.
44. Половцева В.П. Коммерческая деятельность. – М.: ИНФРА-М, 2000. – С.266.
45. Пащенко Ю., Давиденко А. Розвиток, модернізація транспортної системи України // Економіка України. — 1998. — № 9. — С. 45—52.
46. Пащенко Ю., Давиденко А. Розвиток міжнародного транспортно¬го сполучення України // Економіка України. — 1999. — № 5. — С. 47—55.
47. Пащенко Ю. Є., Давиденко А. М., Чернюк Л. Г. Перспективи роз¬витку транспортного комплексу. — К.: Либідь, 1998. — 40 с.
48. Розміщення продуктивних сил: Навчальний посібник / За ред. В.В.Ковалевського, О. Л. Михайлюк, В. Ф. Семенова. — К.: Либідь, 1996, —С. 369—386.
49. Розміщення продуктивних сил: Підручник / За ред. Є. П. Качана. К.: Вища школа, 1998.— С. 191—208.
Інші роботи цього напряму