*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

«Конкуренція життєвого циклу товару. Типи життєвих циклів (на прикладі ТОВ ССФ "Північ")   (ID роботи: 2744)

Напрям: Економіка підприємства
Предмет: Економіка підприємства
Тип роботи: Магістерська робота
Кількість сторінок: 121
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ І ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ
1.1 Природа та особливості товару з позиції маркетингу
1.2 Концепція життєвого циклу товару
1.3 Формування конкурентоспроможності товару на різних етапах життєвого циклу, види життєвих циклів
Висновок по розділу
РОЗДІЛ ІІ. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІРМИ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ ССФ «Північ»)
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства ТОВ ССФ «Північ»
2.2 Чинники впливу на підприємство та життєві цикли продукції
2.3 Формування стратегії підприємства на основі аналізу етапів життєвого циклу
Висновок по розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ ЕТАПІВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ
3.1 Аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства
3.2 Портфельний аналіз продукції підприємства
3.3 Розробка напрямків підвищення конкурентоспроможності продукції відповідно до визначених етапів життєвого циклу
Висновок по розділу
ВИСНОВКИ
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Вступ
У сучасній економічній теорії та практиці розвинутих країн світу вже звичним стало поняття маркетинг (від англ. - ринок, про¬даж, торгівля). Все більш зрозумілим та вживаним воно стає і в Ук¬раїні. При цьому, якщо раніше це явище економічного життя було своєрідною екзотикою, то тепер його розвиток - головна умова вихо¬ду підприємств із кризи, досягнення поставлених ринкових цілей.
Ринкові відносини в економіці України та вихід підприємств на нові, європейські та світові ринки, вимагає створення конкурентоспроможної продукції, що, в свою чергу, потребує застосування сучасних технологій та форм не тільки в виробництві, але й в управлінні. Отже, українські підприємства потребують ефективного застосування усіх надбань світового маркетингу.
Підприємницька діяльність здійснюється на мікроекономічному рівні, на підприємстві, яке є первинною ланкою економіки. Саме тут відбувається поєднання факторів виробництва, виробляється продукт, вирішується доля технічного прогресу. Щоб підприємство функціонувало нормально, воно повинно укомплектовуватись працівниками багатьох професій, які в сукупності утворюють трудовий колектив. Трудовий колектив - складний механізм, в структуру якого входить і підрозділ управління. Завдання управління полягає в координації і узгодженості дій усіх структурних елементів цього механізму.
Управління підприємством - особливий різновид продуктивної праці, яка спрямована на організацію працівників з метою досягнення заданого результату (товарів, послуг, інформації, наукових розробок тощо). Управління виражає владні відносини, тобто відносини власності. Це означає, що власник на свій власний розсуд обирає методи і систему управління своєю фірмою. Водночас усі підприємства постійно шукають оптимальну модель управління, адже змінюється не лише середовище, в якому діють фірми, але й сама діяльність фірм.
Діяльність будь-якого підприємства неможлива без наявності ринку збуту його продукції. Ринок являє собою сукупність існуючих та потенційних покупців товару. В розвитому суспільстві ринок – це не обов’язково якесь фізичне місце для здійснення угод. При наявності сучасних засобів зв’язку та транспорту обмін здійснюється через рекламу, телебачення, систему Інтернет тощо без фізичного контакту продавців з покупцями.
Роль маркетингу в економіці – підвищення її торгово – операційної ефективності. На сучасному етапі маркетинг розуміється як вираз орієнтованого на ринок управлінського стилю мислення, здатності не тільки реагувати на розвиток ринкової обстановки, але і самому змінювати параметри ринкової середи, забезпечуючи вихід на ринок, розширення ринку, забезпечення безпеки ринку.
В товарній політиці підприємство має брати до уваги конкурентоспроможність (якість товару, якість упаковки), формування асортименту (новизна, рівень продажу, прибутковість), сервіс, атрибутику (товарна марка, ім’я, фірмовий знак).
Кожному товару, який з'являється на ринку, як і людині, судилося пройти через кілька етапів, які у маркетингу називаються розробкою, впровадженням, зростанням, зрілістю та падінням. Графічне зображен¬ня зростання та падіння продажу відоме під назвою “життєвий цикл товару”.
Кожному товару, який з’являється на ринку, як і людині протягом життя, судилося пройти кілька етапів життєвого циклу від “народження” до “смерті” – з моменту виведення товару на ринок до зняття з виробництва. Тривалість ринкового періоду, обсяг збуту, прибуток багато в чому залежить від ефективної маркетингової підтримки товару, сутність якої має відповідати особливостям кожного етапу.
Життєвий цикл товару визначає послідовність періодів існування товару фірми на ринку та характеризує зміну обсягів продажу та прибутку від його реалізації і визначає маркетингові стратегії від моменту виведення товару на ринок до його зняття з ринку відповідно до поведінки споживачів і конкурентів.
Життєвий цикл товару може бути застосований і до товарних категорій (меблі, газети), і до товарів (компакт-диски, йогурти), і до торгових марок (“Оболонь”, “Галактон”), і навіть до окремих моделей виробів (холодильників, автомобілів та ін.).
Життєвий цикл товару (ЖЦТ) - концепція, що визначає послі¬довність періодів існування товару, за її допомогою відображається процес розробки товару, збуту його, одержання прибутку, поведінки кон¬курентів, розвитку стратегії маркетингу фірми від моменту заро¬дження ідеї про створення товару до зняття його з ринку.
Завдання маркетологів полягає у раціональному продовженні життєвого циклу товару. Кожному етапові відповідають маркетингова стратегія і тактика, які будуть розглянуті в даній роботі. Все вище викладене обумовлює актуальність обраної теми дослідження.
Метою написання роботи виступає розробка методичних підходів та практичних рекомендацій з дослідження життєвих циклів продукції та визначення конкуренції життєвих циклів товарів.
Виходячи з поставленої мети, в роботі необхідно виконати наступні завдання:
1. Визначити сутність товару та його особливості
2. Розкрити зміст концепції життєвого циклу товару, його етапи
3. Охарактеризувати види життєвих циклів, формування конкурентоспроможності на різних етапах життєвого циклу
4. Дати загальну та фінансово-економічну характеристику підприємства, що виступає об’єктом дослідження
5. Дослідити чинники впливу на підприємство та життєві цикли продукції
6. Провести формування товарної стратегії підприємства з урахуванням етапів життєвого циклу
7. Провести аналіз конкурентоспроможності продукції підприємства та портфельний аналіз продукції
8. Розробити пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності та формування нових продуктів для ТОВ ССФ «Північ»
Об’єктом дослідження в роботі виступає підприємство ТОВ ССФ «Північ», що займається реалізацією хлібобулочних виробів ТМ «Наш хліб».
Предметом дослідження виступає продукція ТОВ ССФ «Північ» та етапи її життєвого циклу.
Для проведення комплексного та системного дослідження використовувалися наступні методи: економіко-статистичні, експертні, моделювання та загальна теорія систем, теорія діяльності, спостереження, співбесіда.
Висновок
Отже, товар — перший та найвагоміший елемент комплексу мар¬кетингу. Товаром є все, що може задовольнити потреби. Він про¬понується у вигляді об'єктів, послуг, осіб, місця, організації, ідеї на ринку для привернення уваги, придбання та використання. Життєвий цикл товару (ЖЦТ) — концепція, за допомогою якої відображається процес розробки товару, збуту його, одержан¬ня прибутку, поведінки конкурентів, розвитку стратегії маркетингу фірми від моменту зародження ідеї про створення товару аж до зняття його з ринку. Типовий ЖЦТ складається з таких етапів: розробка, впровадження, зростання, зрілість, спад.
Види ЖЦТ різняться між собою і за часом, і за формою. Фірма зацікавлена в постійному плануванні нових това¬рів, бо це дає їй змогу розширювати збут, збільшувати прибуток; зменшувати залежність від ходу реалізації певного виду товару або асортиментної групи; ефективніше використовувати існуючу систему товароруху; створити або підтримувати образ інноваційної фірми.
Нагальною потребою є розробка й використання різноманітних форм і методів дійового соціально-економічного впливу на всю низку процесів формування й забезпечення виробництва високоякісної та конкурентоспроможної продукції.
Об’єктом дослідження в роботі виступало підприємство ТОВ ССФ «Північ», місією діяльності якого є задоволення потреб населення міста Чернігова у хлібобулочних виробах належної якості.
Аналіз споживачів виявляє, що ТОВ ССФ «Північ» має постійних споживачів. Споживачі відмічають високу якість та смакові властивості хлібобулочних виробів ТОВ ССФ «Північ». Підприємство має постійні замовлення, його продукція продається в більшості магазинів, на ринках, в кіосках, фірмових магазинах.
Динаміка фінансово-економічних показників підприємства ТОВ ССФ «Північ» є позитивною. За період з 2006 до 2008 року спостерігається постійне зростання абсолютних показників. Обсяг товарної продукції збільшився у 2007 в порівнянні з 2006 на 34,96%, а у 2008 в порівнянні до попереднього – на 15,14 %. Позитивним є динаміка збільшення рентабельності продукції.
Як свідчить проведений аналіз етапів життєвого циклу продукції ТОВ ССФ «Північ», асортиментні групи «Хліб білий круглий», «Хліб чорний круглий», «Батон «Французький»», «Бублики прості з борошна першого сорту», «Батон нарізний» та «Хліб чорний «з отрубями»» знаходяться на стадії життєвого циклу «зрілість». Асортиментні групи «Сухарі» та «Калачі плетені» знаходяться на стадії життєвого циклу «ріст». Асортиментні групи «Хліб біли «кірпич»» та «Батон «Підмосковний»» знаходяться на стадії занепаду.
Стадія зрілості для асортиментних груп групи «Хліб білий круглий», «Хліб чорний круглий», «Батон «Французький»», «Бублики прості з борошна першого сорту», «Батон нарізний» та «Хліб чорний «з отрубями»» характеризується також постійною активацією збуту, оскільки ці хлібобулочні вироби користуються постійним доволі сталим попитом.
Проведений аналіз конкурентоспроможності продукції ТОВ ССФ «Північ» має конкурентоспроможність більшу, ніж Чернігівський хлібзавод №2, оскільки інтегральний показник конкурентоспроможності більше 1, проте меншу, ніжу ніж Чернігівський хлібзавод №1. Основними показником, що впливає на конкурентоспроможність виступає ціна.
Для ефективної праці підприємства необхідне своєчасне забезпечення виробництва сировиною та матеріалами. ТОВ ССФ «Північ» має своїх постійних постачальників (закупівля зерна здійснюється централізовано в агропромислових підприємств області).
Для асортиментних груп ТОВ ССФ «Північ» будло проведено портфельний аналіз за допомогою матриці БКГ. Як свідчать проведене дослідження асортиментні позиції «сухарі», «бублики прості з борошна першого сорту» та «калачі плетені» знаходяться у положенні «знаків питання» (або «важкі діти»). Вони діють на перспективних ринках, проте займають невелику ринкову частку і практично не мають конкурентних переваг. Асортиментні позиції «батон нарізний», «хліб чорний «з отрубями», «батон «Підмосковний»», «хліб біли «кірпич»») належать до категорії «собаки», вони діють на неперспективних ринках збуту та мають слабкі ринкові позиції. Асортиментні позиції «хліб білий круглий», «хліб чорний круглий», «батон «Французький»») заходяться у зоні «зірки» і потребують подальшого розвитку.
Для асортиментних груп ТОВ ССФ «Північ» запропоновано наступні стратегії розвитку: інвестувати розвиток асортиментних позицій «Хліб білий круглий», «Хліб чорний круглий», «Сухарі», Батон «Французький», Бублики прості з борошна першого сорту, та Калачі плетені. Зменшувати інвестиції та маркетингову увагу щодо асортиментних позицій «Хліб біли «кірпич»» та «Батон нарізний». Виключити з портфелю фірми асортиментні позиції «Хліб чорний «з отрубями»» та «Батон «Підмосковний»».
Важливим для удосконалення продукції ТОВ ССФ «Північ» виступає розробка та модифікація упаковки. Використання поліетиленової упаковки для продукції ТОВ ССФ «Північ» дозволить продовжити строк свіжості хлібобулочних виробів, захистить їх від забруднень при транспортуванні. При чому, упаковка буде містити листок вкладиш з інформацією про ТОВ ССФ «Північ» (назва торгової марки, логотип підприємства, рекламну інформацію про нові продукти), що дасть можливість виховувати в споживачів звичку до купівлі продукції ТОВ ССФ «Північ».
Стратегія просування товару передбачає використання різних методів комунікативної політики: реклама, паблік рілейшнз, персональні продажі, стимулювання продажу. Реклама буде носити інформативний характер, тобто розповідати про хлібобулочні вироби підприємства. Для проведення рекламної кампанії доцільно встановити в місті Чернігів 4 біг-борди, з зображенням хлібобулочних виробів ТОВ ССФ «Північ». Крім цього, доцільно використовувати рекламу продукції ТОВ ССФ «Північ» на містах продажу продукції.
В ході визначення ринково-товарної стратегії ТОВ ССФ «Північ», враховуючи сучасну ринкову кон’юнктуру та проведене маркетингове дослідження діяльності підприємства, дослідження ринків збуту та асортименту продукції підприємства для ТОВ ССФ «Північ» доцільно обрати базову стратегію диференціації.
Після сегментування ринку, в роботі було виявлено, що ТОВ ССФ «Північ» доцільно обрати для себе сегменти споживачів з низьким рівнем доходу та будь-яким смаком, споживачів з середнім рівнем доходу та будь-якими потребами, а також сегмент споживачів з немов гливими потребами та високим рівнем доходу. Для цього сегменту споживачів напрямком політики просування має стати формування вимог до хлібобулочних виробів - просування ідеї необхідності споживання хлібобулочних виробів найкращої торгової марки, якою вступає ТОВ ССФ «Північ». Загальна місткість сегментів, на які буде орієнтуватися ТОВ ССФ «Північ» складає 76,3 тис. сімей споживачів.
Ринковим позиціонуванням ТОВ ССФ «Північ» має стати формування позитивного іміджу підприємства на засадах соціально-етичного маркетингу. ТОВ ССФ «Північ» доцільно здійснювати позиціонуванням марки хлібобулочних виробів («Наш хліб»), по відношенню до марок конкурентів доцільно обрати старію лідера, оскільки на споживчому ринку міста Чернігова ще не визначилося жодного лідера по виробництву хлібобулочних виробів.
Важливим етапом позиціонуванням виступає формування іміджу підприємства, для чого необхідно розробити ціле направлену кампанію, що включати в себе реалізацію рекламних заходів, участь підприємства у виставках-продажах, ярмарках, благодійницьких акціях, спонсорування проведення соціально-культурних заходів тощо.
Проведений аналіз стратегічних груп конкурентів вияви, що підприємство ТОВ ССФ «Північ» має середній рівень співвідношення «ціна-якість» по повному асортименту хлібобулочних виробів. Чітко вираженого лідера, який мав хоча б середній рівень співвідношення «ціна-якість» по повному асортименту хлібобулочних виробів масового попиту на ринку Чернігова не має.
Розроблена в роботі товарна стратегія ТОВ ССФ «Північ» має бути направлена на підтримання існуючого асортименту та розробку нових видів продукції. Товарна стратегія щодо асортиментних позицій ТОВ ССФ «Північ» «Сухарі», «Бублики прості з борошна першого сорту» та «Калачі плетені»передбачає інтенсифікація зусиль щодо них — вкладання коштів у розвиток. Асортиментні позиції ТОВ ССФ «Північ» «Батон «Підмосковний»», «Хліб білий «кірпич»» належать до категорії «собаки», вони діють на неперспективних ринках збуту передбачають виконристанн маркетингових стратегій «збору врожаю» і замість цих позицій підприємству необхідно розробляти нові категорії продукції для розширення асортименту. Для асортиментних позицій «Батон нарізний», «Хліб чорний «з отрубями» ТОВ ССФ «Північ» доцільно використовувати стратегію розвитку (оскільки за умови посилення конкурентоспроможності ТОВ ССФ «Північ» зможе зайняти більшу позицію на ринку, тобто ринок має перспективу до збільшення).Асортиментні позиції «хліб білий круглий», «хліб чорний круглий», «батон «Французький»») заходяться у зоні «зірки» і потребують подальшого розвитку. Основна маркетингова стратегія ТОВ ССФ «Північ» щодо цих груп товарів – стратегія підтри¬мання конкурентних переваг.
Важливим для удосконалення продукції ТОВ ССФ «Північ» виступає розробка та модифікація упаковки. Використання поліетиленової упаковки для продукції ТОВ ССФ «Північ» дозволить продовжити строк свіжості хлібобулочних виробів, захистить їх від забруднень при транспортуванні. При чому, упаковка буде містити листок вкладиш з інформацією про ТОВ ССФ «Північ» (назва торгової марки, логотип підприємства, рекламну інформацію про нові продукти), що дасть можливість виховувати в споживачів звичку до купівлі продукції ТОВ ССФ «Північ».
Стратегія просування товару передбачає використання різних методів комунікативної політики: реклама, паблік рілейшнз, персональні продажі, стимулювання продажу. Реклама буде носити інформативний характер, тобто розповідати про хлібобулочні вироби підприємства. Для проведення рекламної кампанії доцільно встановити в місті Чернігів 4 біг-борди, з зображенням хлібобулочних виробів ТОВ ССФ «Північ». Крім цього, доцільно використовувати рекламу продукції ТОВ ССФ «Північ» на містах продажу продукції.
Важливим для ТОВ ССФ «Північ» є використання засобів соціального маркетингу (спонсорська участь у проведенні заходів на площі міста Чернігова до 9 Травня, Дня захисту дітей, Дня незалежності, Дня міста, Нового року), що сприятиме формуванню позитивного іміджу підприємства та його позиціонуванню.
Розраховані загальні витрати на реалізацію запропонованих заходів складають 169,15 тис. грн. Прогнозні показники функціонування ТОВ ССФ «Північ» свідчать про зростання у 2009 році рентабельності підприємства до 15,4% (по чистому прибутку), а прибуток на 1 грн. вкладених маркетингових коштів складатиме 6,35 грн./грн.
Література
1. Конституція України від 28.06.1996 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30. – ст. 141.
2. Закон України «Про рекламу» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1996, N 39, ст. 181,
3. Закон України «Про інформацію» ( Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992, N 48, ст.650 )
4. Акулич И. Л. Маркетинг. Практикум: Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов. — Минск : Вышэйшая школа, 2003. — 253с. — (Студентам высших учебных заведений)
5. Алешина И. В. Маркетинг для менеджеров: Учеб. пособие. — М. : ФАИР-ПРЕСС, 2003. — 456с. : рис.
6. Амблер Тим. Маркетинг и финансовый результат. Новые метрики богатства корпорации / П.Н. Мальцев (пер.с англ.). — М. : Финансы и статистика, 2003. — 248с. : ил.
7. Антошкіна Л.І. Тарлопов І.О. Маркетинг - Донецьк : Юго-Восток, 2006.
8. Архипов В. Е. Маркетинг. Техника создания спроса. — М. : Вершина, 2005. — 300с. : рис., табл.
9. Астахова І. Е. Маркетинг: Навч. посіб. — Х. : Видавництво ХНЕУ, 2006. — 208с.
10. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн Холгер. Маркетинг: учебник для студ. вузов, обучающихся по экон. спец. 3-е изд., перераб. и доп. — СПб.; М.; Нижний Новгород; Воронеж : Питер, 2007. — 733с.
11. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник для студ. вищ. навч. закладів. — Донецьк, 2002. — 562с.
12. Баландин В. С., Яшин Н. С., Багиров Э. А. Конкуренция в бизнес-системах. Маркетинг. Коммерческая деятельность. Эффективность. — 2-е изд., доп. — Саратов, 2001. — 173с.
13. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: Проблеми становлення та розвитку / Міжрегіональна академія управління персоналом. — 2. вид., випр. і доп. — К. : Політехніка, 2004. — 400с.
14. Бойцов М. А., Горохов В. М., Гринберг Т. Э., Кумылганова И. А., Насонова Е. А. Реклама: культурный контекст / Татьяна Эдуардовна Гринберг (общ.ред.), Марина Владимировна Петрушко (общ.ред.). — М. : РИП-холдинг, 2004. — 186с. — (Академия рекламы).
15. Василенко В.О. Теорія та практика розробки управлінських рішень. Навчальний посібник. — Київ: ЦУЛ, 2002. — 420 с.
16. Василенко В.О., Ткаченко T.I. Стратегічний менеджмент: На¬вчальний посібник. — Киів: ЦУЛ, 2003. — 396 с.
17. Васюткіна Н. В. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2007. — 227с
18. Вейлл П. Искусство менеджмента / Пер. с англ. – М., 2003. – 224 с.
19. Виктор Тарнавский Продать невидимое // Новый маркетинг . – 2004. - №6
20. Виктор Тарнавский Операция по смене имиджа // Новый маркетинг . – 2004. - №7
21. Виханский О. С. Менеджмент/ О.С. Виханский, А. И. Наумова. – М.: Гадарики, 2001. – 283с.
22. Вікторія Фесенко Правове регулювання рекламної діяльності // www.minjust.gov.ua
23. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Опорний конспект лекцій: Для студ. екон. спец. вищих навч. закл. очної та заоч. форми навчання — К. : Лібра, 2003. — 208с. : табл.
24. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл.. — 4.вид., доп. — К. : Лібра, 2006. — 717с.
25. Гарри Беквиз Что любят клиенты // Отдел маркетинга. – 2003, - № 10
26. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. — Л. : ЛБІ НБУ, 2004. — 256с. : іл.
27. Годин А. М. Маркетинг: Учеб.-метод. пособие. — М. : Издательский Дом "Дашков и К", 2000. — 212с.
28. Головлева Е. Л. Основы рекламы: Учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 350700 Реклама. — М. : ЗАО "Издательский Дом "Главбух", 2003. — 269с.
29. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмента: Конспект лекций. Таганрог: ТРТУ, 2002. - 145с.
30. Гольман И. А. Реклама плюс. Реклама минус: Учеб. пособие. — М. : ООО "Гелла- Принт", 2000. — 240с
31. Гончарова С. Ю. Маркетинг: Курс лекцій — Х. : ВД "ІНЖЕК", 2003. — 140с.
32. Економіка підприємства /За ред. С.Ф.Покропивного. - К.:КНЕУ, 2000. - 528с.
33. Йон Споелстра Экстравагантный маркетинг // Новый маркетинг. – 2004. - № 5 (№5, 2004)
34. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч.посіб.– К.: Т-во “Знання”, КОО, 2001.– 215 с.
35. Кибанов А.Я. Управление персоналом: Регламентация труда: Учебн.пособие – М.: Экзамен, 2000г.
36. Кнорринг В.И. Искусство управления М БЕК, 2001. - 288 с.
37. Кныш М. И. Конкурентные стратегии: Учебное пособие. – СПб. – 2002, – 284с.
38. Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс ДЖ.,В В. Основы маркетинга 2-е европ. Изд.. – М.: Изд.дом «Вильямс», 1999.-1056 с.
39. Кредісов А. І., Панченко Є.Г., Кредісов В. А. Менеджмент для керівників. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 1999
40. Кузякин А. П., Семичев М. А Реклама и PR в мировой экономике: Учеб. пособие. — М. : Проспект, 2002. — 319с.
41. Людмила Дорошенко Проблемы развития крупнейших мировых брендов // Генеральный директор . - 2005, - № 2006
42. Мельник Л.П. Психологія управління. - Київ: МАУП, 2002 р. - 174 с.
43. Менеджмент організацій / За ред. Л. І. Федулової. – К., 2003. – 480с.
44. Мякота В., Рудяк Ю. Реклама и рекламная деятельность. — 2.изд., перераб. и доп. — Х. : Издательский дом "Фактор", 2004. — 256с.
45. Наталья Простова, Андрей Ренард Вывод нового продукта на рынок // Управление компанией .- 2005, - № 10
46. Немцов В. Д., Довгань Л. Є. Сініок Г. Ф. Менеджмент організацій. – Навч. Посібник. – К.: Тов. “УВПК” Екс об”, 2002
47. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003, - 600 с.
48. Паркинсон С.Н. Рустамджи М.К. «Искуство управления» /пер. с англ. К. Савельева.-М.:Агенство «ФАИР»,2001. -272с.
49. Пелішенко П. Н. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.:ЦНЛ, 2003. – 200с.
50. Правоторов В. В гостях у бренда // "Кадровый менеджмент" . – 2006. - №9
51. Реклама: Словник термінів / Всеукраїнський фонд сприяння розвитку книговидання та преси / Р.Г. Іванченко (підгот.). — К., 2003. — 207с.
52. Романенко Л. Ф. Маркетинг. Словник економічних термінів — К. : Університет Україна, 2007. — 231с.
53. Романенко Л. Ф. Маркетинг: Навч. посіб. для дистанц. навч. — К. : Університет "Україна", 2005. — 216с.
54. Савельєв Є. В., Братко О. С., Матвіїв М. Я., Арсеньєва О. П., Буряк Р. І. Новітній маркетинг: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Тернопільський держ. економічний ун-т / Є.В. Савельєв (ред.). — Т. : Економічна думка, 2005. — 295с.
55. Слав’юк Р. А. Фінанси підприємств: Навч. посібник. – Луцьк: Ред. – вид. відд. “Вежа” Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2001. – 456 с.
56. Филимоненков А. С. Финансы предприятий : Учеб. пособие. – К.: Ника – Центр, 2002. – 277с.
57. Хміль Ф.І. Менеджмент. Підручник, - К.: Академвидав, 2003. – 608с.,іл.
58. Шегда А. В. Менеджмент: Навчальний посібник. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2002. – 583с. – (Вища освіта ХХІ століття)
59. Шонесси О. Принципы организации управления фирмой. – М.: Бизнес-информ, 2000. – 296 с.
60. Ядин Даниэль. Маркетинговые коммуникации. Современная креативная реклама. — М. : Фаир-Пресс, 2003. — 481с.
61. http://www.rada.gov.ua –– Законодавство України.
Додаткова iнформацiя
РЕФЕРАТ

Магістерська робота містить 115 сторінок, 15 таблиць, 18 рисунків, список літератури з 61 найменування, 4 додатки.

«Конкуренція життєвого циклу товару. Типи життєвих циклів (на прикладі ТОВ ССФ «Північ»

Предметом дослідження є продукція підприємства та етапи її життєвого циклу.
Об'єктом дослідження виступає підприємство ТОВ ССФ «Північ».
Мета магістерської роботи полягає в розробці методичних підходів та практичних рекомендацій з дослідження життєвих циклів продукції та визначення конкуренції життєвих циклів товарів.
Завданнями роботи є визначення теоретичних особливостей формування конкуренції ЖЦТ, дослідження впливу ЖЦТ на функціонування фірми та дослідження ЖЦТ продукції ТОВ ССФ «Північ» і формування напрямків підвищення їх конкурентоспроможності.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо вдосконалення продукції ТОВ ССФ «Північ».
Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності підприємства.
Рік виконання магістерської роботи 2008-2009
Рік захисту роботи 2009


Впровадження на роботу +
Рецензія на роботу +
Інші роботи цього напряму
Cпільні підприємства як форма міжнародної господарської діяльності України
Задачі з економіки підприємства
Фінансовий план
Аналіз діяльності холдингових компаній України (на прикладі АХК "Укрнафтопродукт")
Фінансова санація підприємства
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємста"
Підприємство як суб'єкт підприємницької діяльності
Економіка підприємства
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства"
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства" Варіант 1
Управління фінансовим станом підприємства
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства"
Організаційно-економічний механізм управління розвитком підприємства
Організаційно-економічне забезпечення ефективного функціонування сільськогосподарського підприємства на прикладі ТОВ «Верес»
Аналіз і планування основних засобів підприємства
Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення
Судові процедури, що обслуговують процедуру неплатоспроможності
Організація управління кар'єрою та розвитком персоналу на основі балансу інтересів підприємства та персоналу на прикладі ТОВ «Леді-тур»
Системи та форми оплати праці та їх удосконалення
Управління витратами контрольна
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства"
Аналіз і прогнозування попиту на зарубіжному ринку
Формування якості продукції на прикладі на прикладі ТОВ "ПРОФСТАЛЬ"
Основи підприємницької діяльності
Управління прибутком підприємства на прикладі ТОВ «ДЖЕЙ»
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Собівартість продукції та ефективність виготовлення ковбасних виробів
Економічний потенціал підприємства сутність та складові елементи
Формування фінансово-господарського потенціалу в сучасних ринкових умовах на прикладі ТОВ “Мітра”
Аналіз діяльності холдингових компаній в Україні
Основи підриємницької діяльності контрольна
Контрольна з економіки підприємства витрати виробництва
Задача з дисципліни "Економіка підприємства"
Аналіз стратегій розвитку підприємства в умовах кризи
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства"
Економіка книжкового видавництва на прикладі ЗАТ “Торсінг”
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Поняття цілей підприємства, їх класифікація та вимоги до них
Інноваційні технології як умова розвитку транспортного підприємства
Контрольна економіка підприємств
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Задача з дисципліни "Економіка підприємства"
Аналіз ринку роздрібної торгівлі України
Організація матеріально-технічного постачання виробництва ТОВ «Мф-Фарм»
Задача з дисципліни "Економіка підприємства"
Аналіз теоретичних та практичних умов формування та використання кадрового потенціалу підприємства на прикладі ЗАТ КАПС «КИЙАВІА»
Контрольна економіка підприємства
Основи проведення економічних досліджень
Аналіз системи організації на виробництві