*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   48 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Адміністративні провопорушення   (ID роботи: 1152)

Напрям: Право
Предмет: Адміністративне право
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 49
Рік захисту: 2005
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Інститут адміністративного правопорушення
1.1. Поняття та загальні риси адміністративних правопорушень
1.2. Види адміністративних правопорушень
1.3. Відмінність адміністративного правопорушення від злочину
Розділ 2. Юридичний склад адміністративного правопорушення
2.1. Поняття та характеристика складу адміністративного правопорушення
2.2. Функції та ознаки складу адміністративного правопорушення
2.3. Види складу адміністративних правопорушень
Розділ 3. Запобігіння адміністративним правопорушенням
3.1. Адміністративно-попереджувальні заходи
3.2. Запобіжні заходи
Висновок
Перелік використаної літератури та інших інформаційних джерел
Вступ
Вступ

Запропонована нижче тема - АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ найбільш цікава у зв'язку з переходом українськогого суспільства на якісно новий рівень суспільних відносин і як наслідок цього цікава глибока правова реформа навколо державного управління й адміністративного права.
Як правило, адміністративні проступки регулюються нормами адміністративного, фінансового й інших галузей права і не позв'язані із використанням службових обов'язків (наприклад, порушення правил протипожежної безпеки; незаконне використання спеціальних технічних засобів негласного одержання інформації; останнім часом - порушення митних правил: недоставляння в митницю товарів і документів для контролю, ушкодження митного забезпечення, розвантаження, видача і використання імпортних вантажів без дозволу митниці, порушення зобов'язань по транзиті).
У боротьбі із правопорушеннями основні зусилля спрямовані на профілактику цих провин і на усунення причин, що їх породжують. Однак це не виключає можливості використання правових санкцій у відношенні осіб, винних у здійсненні адміністративних правопорушень.
Роботу щодо припинення, запобігання і попередження адміністративних правопорушень здійснює велика кількість державних органів і органів місцевого самоврядування. Важливість цієї теми не можливо переоцінити адже вона є однією з найважливіших тем в адміністративному праві – оскільки за допомогою вивчення природи правопорушень, їх запобігання та попередження можливо забезпечити безпеку суспільних відносин, що складаються в сфері державного управління, та охороняються законом.
В цій темі я розгляну такі питання:
– поняття правопорушення;
– загальні риси адміністративних правопорушень;
– види адміністративних правопорушень;
– відмінність адміністративного правопорушення від злочину;
– юридичний склад адміністративного правопорушення;
– види складів адміністративних правопорушень;
– запобігання адміністративним правопорушенням, а саме: адміністративно–попереджувальні заходи;
запобіжні заходи.
Метою курсовії роботи є розгляд поняття правопорушення, загальних рис адміністративного правопорушення, видів та юридичного складу адміністративного провопорушення адже лише за допомогою вивчення природи правопоряшень, розробки дієвих заходів по їх запобіганню та попередженню є можливим забезпечення безпечних суспільних відносин, що складаються в сфері адміністративного управління.
Висновок
Висновок
Проаналізувавши адміністративні правопорушення як вид поведінки людей, можна дійти висновку, що головне в її поведінці - те, що воно суперечить існуючим суспільним відносинам, заподіює чи здатна заподіювати шкоду правам і інтересам громадян, колективів і спільноти в цілому, перешкоджає поступальному розвитку суспільства. Правопорушення розрізняють за своєю спрямованістю, за імовірністю настання шкідливих наслідків і їхньої ваги, за характером їхніх мотивів, що викликали, за цілями правопорушень та ін. Незважаючи на всі ці розходження, правопорушення складають одну групу явищ у соціальному і правовому відношеннях, тому що мають єдину сутність і подібні юридичні ознаки.
На відміну від правомірних дій, що можуть бути прямо передбачені нормами права, а можуть і випливати в загальній формі з "духу закону", протиправні дії повинні бути чітко сформульовані діючими правовими нормами. З цього погляду правопорушення можна говорити лише в рамках і з поліції закону, що визначає поняття й ознаки цивільного, адміністративного чи іншого правопорушення, а нерідко і точний перелік протиправних діянь, що встановлює. Такого роду "формалізм" протиправності забезпечує ясність і єдність вимог, пропонованих до всіх громадян і організацій.
Загальне поняття складу адміністративної провини має дуже важливе теоретичне і практичне значення в юрисдикційній діяльності органів внутрішніх справ. Воно є необхідним щаблем в процесі пізнання конкретних складів адміністративних провин, теоретичною основою для розкриття їхнього змісту і правильного застосування на практиці законодавства про адміністративні правопорушення.
Незважаючи на те, що адміністративно-правові норми і відносини за російським і українським законодавством трохи відрізняються одне від одного, але ці відмінності не настільки істотні і до того ж по ряду об'єктивних і суб'єктивних причин російська правотворча думка не на багато випереджає українську, що дає нашим законодавцям використовувати позитивний досвід накопичений російськими юристами після прийняття тих чи інших нормативних актів, і уникати помилок, що обов'язково зустрічаються на такому тернистому шляху як правотворчість.
Використовуючи позитивний досвід не тільки Росії, але й інших розвинутих держав, з огляду на національні й історичні особливості нашого народу Україна стане демократичною і правовою державою.
Література
Перелік використаної літаратури та інших інформаціїних джерел
1. Конституція України // ВВР.- 1996.- №30. Ст . 141.
2. Кодекс України про адміністративні правопорушення // Відомості Верховної Ради Української РСР. – 1894.- №51 (додаток). – Ст. 1122
3. Кримінальний Кодекс України від 1976р. // Інтернет.
4. Закон України „Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі” від 1 грудня 1994р.
5. Закон України „Про міліцію” від 20 грудня 1990р.
6. Закон України „Про попередження захворювання СНІДом і соціальний захист населення” від 12.12.1991р. // Інтернет.
7. Закон України „Про Державний кордон України” від 04.11.1991р. // Інтернет.
8. Статут Патрульно-постової служби міліції України затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ від 28.07.1994р.
9. Положення Про обласну, Київську, Севастопольську міську державні адміністрації від 21 серпня 1995р. // Інтернет.
10. Кудрявцев В.Н. „Закон, поступок, ответственность”. 1998г.
11. Бахрак Д.Н. „Адміністративне право”, М.: 1996р.
12. Печеницин В.А. „Состав административного проступка и его значение в юрисдикционной деятельности органов внутренних дел”, Хабаровск, 1998г.
13. Малеин Н.С. „Правонарушения: понятие, причина, отвественность”. М.: 1986г.
14. Ківалов С.В., Біла Л.Р. „Адміністративне право України” // Навчально-методичний посібник // Одеса: 2002р.
Інші роботи цього напряму
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИМИ ЗАХОДАМИ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ МІЛІЦІЄЮ
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ ЯК ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ
ДЕРЖАВНА ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ
Поняття та ознаки адміністративного правопорушення
Адміністративна відповідальність
Організаційно-правові аспекти проходження практики та стажування в підрозділах МВС України
УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
Організаційно-правове регулювання довузівської підготовки кандидатів на службу в органи внутрішніх справ України
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ (ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ)
УПРАВЛІННЯ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИМ ФОНДОМ В УКРАЇНІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЛІЦІЄЮ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЗЛОЧИННОСТІ В УКРАЇНІ
Роль державного управління у процесі інформатизації України
АДМІНІСТРАТИВНО–ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ГРАЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
АДМІНІСТРАТИВНО – ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ОРГАНАМИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Зміст та структура адміністративного процесу та види адміністративних проваджень
ЗАХИСТ ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
Адміністративно-юрисдикційна діяльність суду
Правове регулювання реформаційних процесів у галузі медицини в Україні
ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА В УКРАЇНІ: ВСТУП, ПРОСУВАННЯ, ПРИПИНЕННЯ
Правове регулювання митних режимів
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ СЛУЖБИ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ
ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОГО МИРУ І БЕЗПЕКИ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ
Організаційно-правові засади проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах України
Правовий статус Державної реєстраційної служби України
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Діяльність правоохоронних органів і неурядових організацій та їх взаємодія в запобіганні та боротьбі з торгівлею людьми
Правові основи захисту прав і законних інтересів платників податків в адміністративному порядку
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРИМУС В ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ В УКРАЇНІ
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ПОЛІТИЧНОГО ПРАВА ГРОМАДЯН НА СВОБОДУ ЗБОРІВ, МІТИНГІВ, ВУЛИЧНИХ ПОХОДІВ І ДЕМОНСТРАЦІЙ
ФІНАНСОВО-ПРАВОВІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ (порівняльний аналіз законодавства України, Федеративної Рсепубліки Німеччини та інших зарубіжних країн - членів Європейського Союзу)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ІНСПЕКЦІЙ З ОСОБОВОГО СКЛАДУ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ЗАКОННОСТІ І ДИСЦИПЛІНИ В ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Види адміністративно-правових відносин
АДМІНІСТРАТИВНО-ЮРИСДИКЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ
ПРОЦЕС ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ
ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ (ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ)
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИМУСУ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ НАДАННЯ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ІНОЗЕМЦІВ В УКРАЇНІ ТА МЕХАНІЗМ ЙОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПУБЛІЧНИХ ВИДАТКІВ У ДЕРЖАВІ
Громадський контроль за діяльністю правоохоронних органів
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ В УКРАЇНІ
Контрольна адміністративне право
БАНКІВСЬКА ТАЄМНИЦЯ: ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ В УКРАЇНІ ТА В ЗАКОНОДАВСТВІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПОЛІТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА ПРАКТИКА ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ЗАХОДІВ
Адміністративно-правовий статус громадських организацій в Україні
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВА КВАЛІФІКАЦІЯ ПОРУШЕНЬ ВОДІЯМИ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ПРАВИЛ КЕРУВАННЯ
Адміністративно-правовий статус керівників органів виконавчої влади