ЦІНА:
150 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Специфіка фандрайзингових кампаній у фейсбуці (ID роботи: 9497) |
Напрям: | Інші |
Предмет: | Паблік рилейшнз |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 30 |
Рік захисту: | 2022 |
ВУЗ: | Ужгородський Національний Університет (УжНУ) |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ФАНДРАЙЗИНГОВИХ КАМПАНІЙ
1.1. Характерні особливості та значення основних термінів та понять
1.2. Інструменти фандрайзингу в сучасному світі 8
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТА СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФАНДРАЙЗИНГОВИХ КАМПАНІЙ У ФЕЙСБУЦІ
2.1. Специфіка функціонування фандрайзингових кампаній як основний аспект динамічних та структурних змін в міжнародному маркетингу
2.2. Аналіз функціонування фандрайзингових кампаній у Facebook як елемент просування послуги
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ФАНДРАЙЗИНГОВИХ КАМПАНІЙ
1.1. Характерні особливості та значення основних термінів та понять
1.2. Інструменти фандрайзингу в сучасному світі 8
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТА СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФАНДРАЙЗИНГОВИХ КАМПАНІЙ У ФЕЙСБУЦІ
2.1. Специфіка функціонування фандрайзингових кампаній як основний аспект динамічних та структурних змін в міжнародному маркетингу
2.2. Аналіз функціонування фандрайзингових кампаній у Facebook як елемент просування послуги
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму