Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   160 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Організіція роботи Піар структур в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України: сучасний стан та перспективи   (ID роботи: 4215)

Напрям: Інші
Предмет: Паблік рилейшнз
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 31
Рік захисту: 2013
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПР ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ СУСПІЛЬНОЇ ДУМКИ
1.1 Сутність, принципи та функції ПР
1.2 Роль ПР в державній системі
1.3 ПР у забезпеченні функціонування і розвитку соціальної сфери
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПР-СТРУКТУР В МІНІСТЕРСТВІ У СПРАВАХ СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
2.1 Побудова роботи ПР – структур в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України
2.2 Використання ПР в реалізації програм Міністерства у справах сімї, молоді та спорту України
2.3 Організаційна робота ПР-структур Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України зі ЗМІ
2.4 Перспективи роботи ПР-структур в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Вступ
Актуальність дослідження. Діяльність Міністерства у справах сімї, молоді та спорту України вимагає впливу ПР-структур на формуван¬ня їх корпоративної культури, основними елементами якої передусім є робота з документами, взаємодія з гро¬мадянами та їх організаціями, розробка та реалізація соціальних програм. Актуальність цієї роботи обумовлена наближеністю цих структур до громадян, необхідністю повсякденного спілкування з ними і поси¬люється браком професійно підготовлених фахівців, плинністю і ротацією кадрів.
Відновлення громадських зв\'язків в наш час стає дуже актуальною проблемою суспільства. Великого значення набувають нові методи, за допомогою яких громадськість та соціальні інститути прагнуть забезпечити стабільність як суспільства в цілому, так й особистісну рівновагу кожного громадянина.
Об\'єктом дослідження є ПР-структури в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України.
Предметом дослідження є сучасний стан та перспективи роботи Піар структур в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України.
Метою курсової роботи є узагальнення теоретичних аспектів роботи ПР-структур та дослідження хї функціонування в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України.
Завдання дослідження:
- встановити сутність, принципи та функції ПР;
- визначити роль ПР в державній системі;
- Дослідити систему роботи ПР – структур в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України;
- Розглянути використання ПР в реалізації програм Міністерства у справах сімї, молоді та спорту України
- Проаналізувати організацію робота ПР-структур Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України зі ЗМІ;
- Визначити перспективи роботи ПР-структур в Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України.
Методи дослідження. Методологічною основою курсової роботи є науковий, емпіричний (спостереження, опис), теоретичний (аналіз) методи .
Теоретичною основою роботи стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених в галузі політики та ПР-технології. При написанні курсової роботи використані підручники, посібники, законодавчі акти, інтернетджерела.
Структура курсової роботи обумовлена метою та завданнями дослідження. Робота складається із вступу, основної частини (двох розділів та підрозділів), загальних висновків, списку використаних джерел.
Висновок
Як соціальний інститут сучасний паблік рілейшнз пропонує організаціям та суспільству різні шляхи узгодження спільних інтересів для визначення несумісності та запобігаючи необдуманим вчинкам. Досвідчені спеціалісти з паблік рілейшнз здатні стимулювати широке соціальне мислення, допомагаючи керівництву Міністерстві у справах сімї, молоді та спорту України впроваджувати її соціальну місію в суспільстві.
Сучасний паблік рілейшнз покликаний озброювати керівників різноманітними та глибокими знаннями про суспільство, допомагаючи їм правильно формулювати ціль і бачити перспективи розвитку.
Виконуючи ці функції, паблік рілейшнз сприяє визнанню всіма інститутами суспільства – державними та суспільними, політичними та господарськими, благодійними та комерційними – соціальної відповідальності перед суспільством, нинішніми і майбутніми поколіннями людей.
Виступаючи як елемент системи соціального керування, діяльність PR спрямована на досягнення ненасильницькими засобами наступних основних ідей.
По-перше, необхідне створення атмосфери довіри й доброзичливості з боку громадськості до діяльності Міністерства у справах сім\'ї, молоді та спорту України. Насамперед це потрібно для нормального функціонування та розширення кола його діяльності.
Для рішення даних завдань потрібна спланована й безперервна інформаційно-роз’яснювальна робота, постійний діалог із широкою громадськістю й активні акції, щоб завойовувати довіру людей. Збереження або зміна іміджу Міністерства у справах сімї, молоді та спорту України та її керівництва.
Для зв´язків з населенням ПР- структури Міністерства у справах сімї, молоді та спорту України використовують різні канали комунікації: ЗМІ, інформаційні стенди, «гарячі телефони», неформальні зустрічі, офіційні прийоми, наради. Завдання ПР-фахівців полягає у виборі інформа¬ційного каналу, налагодженні взаємодії з ним задля досягнення результату, а також участь у роботі прийма¬лень і відділів листів (звернень) громадян, які є джерелом актуальної інформації, важливим каналом зворот¬нього зв´язку.
ПР-структури Міністерства у справах сім\'ї, молоді та спорту України відповідають за поширення різних інформаційних документів.
Основною метою спільного плану заходів є підвищення ефективності роботи щодо виконання визначених державою пріоритетів у сфері молодіжної та сімейної політики, а також подальший розвиток соціальної реклами та координація діяльності щодо виробництва та розповсюдження соціальних рекламно-інформаційних матеріалів у сфері діяльності Мінсім’ямолодьспорту.
Однак, більшість нових програм, які зумовлю¬ють зміни в житті суспільства, традиційно мають своїх прихильників і опонентів. Тому розпочинати їх реаліза¬цію недоцільно без громадського схвалення, що потре¬бує немалих зусиль, у т. ч. і використання паблік рілейшнз.
Ефективною є реалізація й окремих заходів: поширення інформації про показники якості життя населення, про участь бізнесу в розв´язанні проблем соціально-еконо¬мічного розвитку; демонстрація науково-технічних, культурно-мистецьких досягнень; розповсюдження регіональної преси; проведення спортивних заходів.
Література
1. Бебик В. Служби зв\'язків з громадськістю // Командор. - 1999. - № 1. -С. 29-32.
2. Білоус В. С. Зв\'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності. -- К.: КНЕУ, 2005. -- 276 с.
3. В.А. Моисеев \"Паблик Рилейшнз. Теория и практика\". - К.:ВИРА -Р, 1999г. Глава 6. \"Административно-управленческие функции ПР\".
4. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз. М., «Рефл-бук», К.: «Ваклер». — 2001. — 528 с.
5. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др.; Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996 г. – 560 с.
6. Пасько М. І., Заславська К. А. Паблік рилейшнз. -- Х.: Видавництво ХНЕУ, 2006. -- 92 с.
7. Пізнюк Л. В. Паблік рилейшнз. -- К.: Ун-т \"Україна\", 2005. -- 240 с.
8. Правовое регулирование рекламы в средствах массовой информации. Смыслова Т.М.:Галерия.- 2004,- 88с.
9. Прохоренко К. М. Паблік Рілейшнз. -- Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2005. -- 93 с.
10. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз: Навч. посібник. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: Знання, 2004. – 373 с.
11. Вплив засобів масової інформації та інших джерел на формування здорового способу життя дітей та молоді. Стаття. Український інститут соціальних досліджень. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://uanew.narod.ru/maniu.htm
12. Державна соціальна служба для сімей, дітей та молоді. Офіційний сайт. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.dcssm.gov.ua/ua_service.phtml
13. Зв\'язки з громадськістю. Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B0%D1%80
14. Зв’язки з громадськістю та соціальна реклама в практиці соціальної роботи. Стаття. Освіта.ua . [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/reports/sociology/12351
15. Королько В. Основы паблик рилейшнз.Электронная библиотека Гумер-журналистика. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Gurn/korol/
16. Міністерство України у справах сім\'ї, молоді та спорту. Офіційний сайт. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/sport/control/forum/
17. Мойсеєв В.А. Паблік рілейшнз. Підручник. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.info-library.com.ua/books-book-108.html
18. Русский Гуманитарный интернет-университет. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.i-u.ru/biblio/archive/tarashvili _prvgosstukturah/00.aspx
19. Слісаренко І. Ю. Паблік рілейшнз у системі комунікації та управління [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://legalbooks.com.ua/administrativnoe

20. Центральні органи виконавчої влади України. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://dekan.com.ua/?Ministerstvo_Ukraini_u_spravah_sim%27i%2C_molodi_ta_sportu
Інші роботи цього напряму