Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Формування корпоративного іміджу на ЗАТ „Любава”   (ID роботи: 4798)

Напрям: Інші
Предмет: Паблік рилейшнз
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 98
Рік захисту: 2006
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Аспекти дослідження корпоративного іміджу організації
1.1 Визначення поняття культури управління
1.2 Наукові підходи до вивчення іміджу: порівняльна характеристика
1.3 Основні характеристики поняття «імідж»
Розділ 2. Особливості формування іміджу організації
2.1 Технології створення корпоративного іміджу
2.2 Специфіка управління корпоративним іміджем 46
2.3 Взаємодія PR і реклами в процесі формування корпоративного іміджу
Розділ 3. Формування корпоративного іміджу на прикладі ЗАТ «Любава»
3.1 Характеристика організаційної структури ЗАТ «Любава»
3.2 Розробка заходів щодо поліпшення зовнішнього корпоративного іміджу
3.3 Зміцнення корпоративного іміджу на ЗАТ «Любава»
Висновки
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму