ЦІНА:
50 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Управління процесами розвитку у системі загальної середньої освіти (ID роботи: 6554) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент освіти |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 103 |
Рік захисту: | 2010 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
1.1 Сучасний стан загальної середньої освiти в Українi
1.2 Мета і завдання середньої освіти в Україні
1.3 Концепція загальної середньої освіти в Україні (12-річна школа)
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
2.1 Стратегічна спрямованість розвитку системи освіти в контексті трансформації українського суспільства
2.2 Управління розвитком освіти у Лозівському ліцеї № 4
2.3 Інноваційні управлінські та педагогічні технології як ефективні засоби розвитку школи (на прикладі Лозівського ліцею №4)
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТА РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
3.1 Стан і проблеми зовнішнього тестування як елементу реформи середньої освіти
3.2 Використання в подальшій розбудові шкільної системи України досвіду формування різних моделей інтеграції у загальноєвропейський освітній простір
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ І. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
1.1 Сучасний стан загальної середньої освiти в Українi
1.2 Мета і завдання середньої освіти в Україні
1.3 Концепція загальної середньої освіти в Україні (12-річна школа)
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
2.1 Стратегічна спрямованість розвитку системи освіти в контексті трансформації українського суспільства
2.2 Управління розвитком освіти у Лозівському ліцеї № 4
2.3 Інноваційні управлінські та педагогічні технології як ефективні засоби розвитку школи (на прикладі Лозівського ліцею №4)
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТА РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
3.1 Стан і проблеми зовнішнього тестування як елементу реформи середньої освіти
3.2 Використання в подальшій розбудові шкільної системи України досвіду формування різних моделей інтеграції у загальноєвропейський освітній простір
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму