Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   64 грн.
ЦЕНА:   147 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Контрольна Маркетинг   (ID работы: 1562)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 29
Год защиты: 2010
Язык: Русский
Задание
ЗАДАЧА 1
Визначення ємкості триторіального ринку

ЗАДАЧА 2
Визначення конкурентоспроможності товару
Содержание
Теоретична частина
Класифікація маркетингової діяльності
Комплекс міжнародного маркетингу
Практична частина
задача 1
задача 2
Список використаної літератури
Другие работы этого направления
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетинг контрольна
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Звіт по практиці ФОП Макерська
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Якість товару на підприємстві
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Маркетингове дослідження ринку морозива
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетинг
Контрольна Маркетинг
Визначення місця товару на ринку
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності