Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   80 грн.
ЦЕНА:   184 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Маркетинг   (ID работы: 7700)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 26
Год защиты: 2017
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Задание
1. Техніко-економічна характеристика підприємства.
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них.
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві.
5. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві.
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві.
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві.
Список використаних джерел
Другие работы этого направления
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Маркетингове дослідження ринку морозива
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетингова політика розподілу
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Якість товару на підприємстві
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Визначення місця товару на ринку
Маркетингові дослідження на ринку послуг
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Контрольна Маркетинг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів