*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»   (ID роботи: 7160)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Практична робота
Кількість сторінок: 34
Рік захисту: 2016
ВУЗ: Київський Національний Університет ім. Шевченка (КНУ ім. Шевченка)
Курс: 3
Мова: Українськa
План
1. Загальна характеристика компанії та короткий опис marketing mix
2. Аналіз маркетингового середовища компанії на конкретному ринку (SWOT)
3. Характеристика маркетингових досліджень, які проводяться компанією та розробка анкети для певної проблеми
4. Опис STP маркетингу компанії
5. Product portfolio
6. Маркетингове ціноутворення
7. Політика розподілу
8. Характеристика маркетингових комунікацій
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетинг контрольна
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетинг контрольна
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Визначення місця товару на ринку
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Звіт з практики
Якість товару на підприємстві
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингова політика розподілу
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетинг контрольна
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетинг
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Контрольна робота з маркетингу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетингове дослідження ринку морозива