Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»   (ID работы: 7160)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Практическая работа
Число страниц: 34
Год защиты: 2016
ВУЗ: Киевский Национальный Университет им. Шевченко (КНУ им. Шевченко)
Курс: 3
Язык: Украинский
Содержание
1. Загальна характеристика компанії та короткий опис marketing mix
2. Аналіз маркетингового середовища компанії на конкретному ринку (SWOT)
3. Характеристика маркетингових досліджень, які проводяться компанією та розробка анкети для певної проблеми
4. Опис STP маркетингу компанії
5. Product portfolio
6. Маркетингове ціноутворення
7. Політика розподілу
8. Характеристика маркетингових комунікацій
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Другие работы этого направления
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетинг контрольна
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Маркетингова політика розподілу
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Якість товару на підприємстві
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Звіт по практиці ФОП Макерська
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Планування рекламної діяльності підприємства