Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   20 грн.
ЦЕНА:   46 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.   (ID работы: 116)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 10
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Варіант № 24

1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT
4.Основні характеристики ринку електронної інформації
3.Система Workflow.
4.Послуги Internet.
Література
Литература
1. Горностаев Ю.М. Компьютерные сети. — М.: СП «Эко Треидз», 1992. — 159 с.
2. Горностаев Ю.М. Международная компьютерная сеть Internet. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 87 с.
3. Громов Г.Р. Очерки информационной технологии. — М.: Инфо-арт, 1992. — 336 с.
4. Локальные сети Netware. Технология электронных коммуникаций. Т. 23. — М.: СП «Эко Треидз», 1993, — 111 с.
5. Мировой рынок информационных услуг: электронная деловая и коммерческая информация. Технология электронных коммуникаций. Т. 13. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 109 с.
6. Орлов Ю.Н. Сообщество S.W.I.F.T. и его организация. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 53 с.
7. Пятибратов А.П. Информатизация общества: экономика и эффективность. — К.: Наук. думка, 1993. — 140 с.
8. Родионов И.И. Мировой рынок электронной информации для предпринимателей. Справочник популярных баз данных деловой и коммерческой информации. Ч. 2. — М.: СП «Эко Треидз», 1992. — 131 с.
9. Ситник В.Ф. Розвиток i застосування iнформацiйних систем в економiцi. — К.: Товариство «Знання» України, 1993. — 16 с.
10. Технология обработки данных в сетях NetWare. Технология электронных коммуникаций. Т. 9. М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 107 с.
11. Электронный обмен коммерческими и финансовыми данными. Технология электронных коммуникаций. Т. 15. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 114 с.
12. Ярочкин В.И. Безопасность в информационных системах. — М.: Ось-89, 1996. — 320 с.
Другие работы этого направления
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетинг контрольна
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Контрольна Маркетинг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Якість товару на підприємстві
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингове дослідження ринку морозива
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”