ЦЕНА:
128 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
294 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Маркетингове дослідження ринку морозива (ID работы: 1749) |
Направление: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 38 |
Год защиты: | 2009 |
Язык: | Украинский |
Содержание
РЕФЕРАТ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
1.1 Маркетинг: суть, значення, функціональні завдання
1.2 Ринок: методи дослідження ринку
2. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МОРОЗИВА
В УКРАЇНІ
2.1 Характеристика компанії «Айс». Асортимент її продукції
2.2 Порівняльний аналіз асортименту та якості морозива «Айс»
з іншими компаніями
2.3. Аналіз факторів внутрішнього маркетингового середовища
2.4. Статистичний аналіз продажу
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТУ
МОРОЗИВА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
1.1 Маркетинг: суть, значення, функціональні завдання
1.2 Ринок: методи дослідження ринку
2. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МОРОЗИВА
В УКРАЇНІ
2.1 Характеристика компанії «Айс». Асортимент її продукції
2.2 Порівняльний аналіз асортименту та якості морозива «Айс»
з іншими компаніями
2.3. Аналіз факторів внутрішнього маркетингового середовища
2.4. Статистичний аналіз продажу
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТУ
МОРОЗИВА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Введение
В курсовій роботи проводиться маркетингове дослідження ринку морозива.
Маркетинг передбачає гнучкість організаційних форм управління, активну заповзятливість, постійний пошук шляхів ефективного пристосування до ринку і впливу на споживача. Маркетинг базується не на затверджених згори планових завданнях, а передусім на глибокому знанні об’єктивної інформації про ринок, про реальні вимоги споживачів та ініціативі.
За допомогою маркетингу керівники підприємств отримують необхідну інформацію про споживачів, про ціни, що їх споживачі готові платити, про те, у яких регіонах місткість ринку найбільша, яка сфера діяльності є найвигіднішою для вкладання капіталу чи створення нового підприємства.
Маркетинг також дає можливість зрозуміти у який спосіб підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів чи послуг, як належить проводити кампанію щодо їх просування на ринок, будувати стратегію реклами, формувати попит в умовах конкурентного тиску з боку інших підприємств, які функціонують на тому самому ринку.
Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві залежить від ефективності функціонування системи організації маркетингу. Оскільки саме служба маркетингу повинна визначити стратегію маркетингу, здійснювати маркетинговий контроль, досліджувати ринок та формувати комплекс маркетингу фірми.
Об’єктом дослідження роботи є ТОВ «Айс», яке являє собою одне із провідних виробників морозива в Україні.
Метою роботи є проведення маркетингового дослідження ринку морозива в Україні.
Для досягнення даної мети у роботи вирішуються наступні завдання:
- визначити суть, значення та функціональні завдання маркетингу;
- визначити поняття ринку та методи його дослідження;
- розглянути характеристику компанії «Айс» та асортимент її продукції;
- провести порівняльний аналіз асортименту та якості морозива «Айс» з іншими компаніями;
- провести аналіз факторів внутрішнього маркетингового середовища підприємства;
- провести статистичний аналіз продажу;
- навести шляхи вдосконалення ефективності збуту морозива.
Методи дослідження, які використовуються у роботі, - описовий, порівняльний, статистичний.
Маркетинг передбачає гнучкість організаційних форм управління, активну заповзятливість, постійний пошук шляхів ефективного пристосування до ринку і впливу на споживача. Маркетинг базується не на затверджених згори планових завданнях, а передусім на глибокому знанні об’єктивної інформації про ринок, про реальні вимоги споживачів та ініціативі.
За допомогою маркетингу керівники підприємств отримують необхідну інформацію про споживачів, про ціни, що їх споживачі готові платити, про те, у яких регіонах місткість ринку найбільша, яка сфера діяльності є найвигіднішою для вкладання капіталу чи створення нового підприємства.
Маркетинг також дає можливість зрозуміти у який спосіб підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів чи послуг, як належить проводити кампанію щодо їх просування на ринок, будувати стратегію реклами, формувати попит в умовах конкурентного тиску з боку інших підприємств, які функціонують на тому самому ринку.
Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві залежить від ефективності функціонування системи організації маркетингу. Оскільки саме служба маркетингу повинна визначити стратегію маркетингу, здійснювати маркетинговий контроль, досліджувати ринок та формувати комплекс маркетингу фірми.
Об’єктом дослідження роботи є ТОВ «Айс», яке являє собою одне із провідних виробників морозива в Україні.
Метою роботи є проведення маркетингового дослідження ринку морозива в Україні.
Для досягнення даної мети у роботи вирішуються наступні завдання:
- визначити суть, значення та функціональні завдання маркетингу;
- визначити поняття ринку та методи його дослідження;
- розглянути характеристику компанії «Айс» та асортимент її продукції;
- провести порівняльний аналіз асортименту та якості морозива «Айс» з іншими компаніями;
- провести аналіз факторів внутрішнього маркетингового середовища підприємства;
- провести статистичний аналіз продажу;
- навести шляхи вдосконалення ефективності збуту морозива.
Методи дослідження, які використовуються у роботі, - описовий, порівняльний, статистичний.
Заключение
У першому розділі курсової роботи були розглянуті теоретичні аспекти маркетингового дослідження ринку, а саме суть, значення та функціональні завдання маркетингу, а також поняття ринку та методи його дослідження.
Метою маркетингової діяльності підприємства є забезпечення. Метою маркетингової діяльності підприємства є забезпечення рентабельності, тобто визначеної прибутковості у встановлених часових межах за рахунок максимального задоволення потреб споживачів.
У роботі основні елементи системи сучасного маркетингу показані графічно. До них належать: постачальники, компанія (маркетолог), конкуренти, маркетингові посередники та ринок кінцевого споживача. У стандартній ситуації маркетинг повинен обслуговувати ринок кінцевих споживачів в умовах наявності конкуренції.
Маркетингові дослідження ринку, що спираються на різні джерела інформації, можуть використовуватися як основний або як допоміжний метод збору маркетингової інформації при оцінці інвестиційної привабливості проектів. Маркетингове дослідження ринку дозволяє виявити канали просування товару на ринку, стан конкурентного середовища, домінуючих фінансово-економічних показників і основних споживчих переваг на користь існуючих торгових марок, а також відобразити асортимент товару, представленого в даному сегменті ринку.
Джерелами інформації при проведенні маркетингових досліджень ринку є наявні дані про конкурентів, опубліковані дані про основних клієнтів, відкриті відомості про обсяги продажів компаній, дані про продукцію, що вивчається: асортимент, характеристика, ціна, засоби масової інформації, адміністративні документи: закони, положення, дані органів статистичної звітності, міністерств.
Процес маркетингового дослідження, який наведений у роботі графічно, передбачає здійснення низки етапів, стадій, операцій, серед яких: визначення проблеми, аналіз вторинної інформації, одержання первинної інформації, аналіз даних, вироблення рекомендацій, використання результатів.
Другий розділ роботи присвячений проведенню маркетингового дослідження ринку морозива в Україні на прикладі компанії «Айс», яка є одним з провідних виробників морозива в Україні.
В даному розділі було розглянуто асортимент компанії «Айс», а також його порівняння з такими конкурентами на ринку морозива, як ТОВ «Ласунка» та ТМ «Мушкетер».
Провівши дослідження асортименту морозива ТОВ «Айс» можна зробити висновок, що його асортимент представлений у повному обсязі та такій кількості, яка може забезпечити потреби населення.
Під час проведення органолептичної оцінки якості морозива ТОВ «Айс» були визначені такі показники як: смак та аромат, структура та консистенція, колір та зовнішній вигляд, були отримані наступні результати. Також було проведено органолептичну оцінку за 100-баловою системою. Морозиво ТОВ «Айс» є конкурентоспроможним та відповідає вимогам діючих стандартів.
У третьому розділі роботи були запропоновані шляхи вдосконалення ефективності збуту морозива.
Важливим елементом комерційної роботи зі збуту є формування оптимального асортименту товарів. Формування асортименту на ТОВ «Айс» є необхідним для життєвого циклу підприємства, так як воно вказує на комплексне задоволення попиту споживачів. Для прибуткової діяльності підприємства потрібно мати стійкий асортимент продукції, що забезпечить ефективну діяльність та конкурентоспроможність ТОВ «Айс».
На ТОВ «Айс» для вдосконалення ефективності збуту морозива потрібно здійснити ряд заходів щодо вдосконалення формування асортименту. Потрібно провести опитування споживачів, дилерів та дегустації, метою яких є визначення морозива, яке користується, або користувалося б найбільшим попитом для кінцевого майже повного задоволення усіх найвибагливіших запитів стосовно споживачів свого продукту.
Метою маркетингової діяльності підприємства є забезпечення. Метою маркетингової діяльності підприємства є забезпечення рентабельності, тобто визначеної прибутковості у встановлених часових межах за рахунок максимального задоволення потреб споживачів.
У роботі основні елементи системи сучасного маркетингу показані графічно. До них належать: постачальники, компанія (маркетолог), конкуренти, маркетингові посередники та ринок кінцевого споживача. У стандартній ситуації маркетинг повинен обслуговувати ринок кінцевих споживачів в умовах наявності конкуренції.
Маркетингові дослідження ринку, що спираються на різні джерела інформації, можуть використовуватися як основний або як допоміжний метод збору маркетингової інформації при оцінці інвестиційної привабливості проектів. Маркетингове дослідження ринку дозволяє виявити канали просування товару на ринку, стан конкурентного середовища, домінуючих фінансово-економічних показників і основних споживчих переваг на користь існуючих торгових марок, а також відобразити асортимент товару, представленого в даному сегменті ринку.
Джерелами інформації при проведенні маркетингових досліджень ринку є наявні дані про конкурентів, опубліковані дані про основних клієнтів, відкриті відомості про обсяги продажів компаній, дані про продукцію, що вивчається: асортимент, характеристика, ціна, засоби масової інформації, адміністративні документи: закони, положення, дані органів статистичної звітності, міністерств.
Процес маркетингового дослідження, який наведений у роботі графічно, передбачає здійснення низки етапів, стадій, операцій, серед яких: визначення проблеми, аналіз вторинної інформації, одержання первинної інформації, аналіз даних, вироблення рекомендацій, використання результатів.
Другий розділ роботи присвячений проведенню маркетингового дослідження ринку морозива в Україні на прикладі компанії «Айс», яка є одним з провідних виробників морозива в Україні.
В даному розділі було розглянуто асортимент компанії «Айс», а також його порівняння з такими конкурентами на ринку морозива, як ТОВ «Ласунка» та ТМ «Мушкетер».
Провівши дослідження асортименту морозива ТОВ «Айс» можна зробити висновок, що його асортимент представлений у повному обсязі та такій кількості, яка може забезпечити потреби населення.
Під час проведення органолептичної оцінки якості морозива ТОВ «Айс» були визначені такі показники як: смак та аромат, структура та консистенція, колір та зовнішній вигляд, були отримані наступні результати. Також було проведено органолептичну оцінку за 100-баловою системою. Морозиво ТОВ «Айс» є конкурентоспроможним та відповідає вимогам діючих стандартів.
У третьому розділі роботи були запропоновані шляхи вдосконалення ефективності збуту морозива.
Важливим елементом комерційної роботи зі збуту є формування оптимального асортименту товарів. Формування асортименту на ТОВ «Айс» є необхідним для життєвого циклу підприємства, так як воно вказує на комплексне задоволення попиту споживачів. Для прибуткової діяльності підприємства потрібно мати стійкий асортимент продукції, що забезпечить ефективну діяльність та конкурентоспроможність ТОВ «Айс».
На ТОВ «Айс» для вдосконалення ефективності збуту морозива потрібно здійснити ряд заходів щодо вдосконалення формування асортименту. Потрібно провести опитування споживачів, дилерів та дегустації, метою яких є визначення морозива, яке користується, або користувалося б найбільшим попитом для кінцевого майже повного задоволення усіх найвибагливіших запитів стосовно споживачів свого продукту.
Литература
1. Закон України “Про підприємництво” від 10.03.92 р.
2. Закон України ”Про підприємства в Україні” від 19.03. 91 р.
3. Закон України ”Про споживчу кооперацію” від 12.04. 92 р.
4. Закон України ”Про захист прав споживачів” від 2.02.91 р.
5. Азарян О. М. Маркетинг: принципи та функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – 2-е вид., перероб. і доп. – К.: НМЦВО М-ва освіти і науки України; НВФ «Студцентр». – 2001.
6. Бєлєвцев М.І., Шестопалова Л.В. Інфраструктура товарного ринку. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 416 с.
7. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. - К.: Лібра, 2002. – 712 с.
9. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія, ефективність, — К.: Вища шк., 1995. – 167 с.
10. Годин А. М. Маркетинг: Учеб.-метод. пособие. — М.: Издат. дом «Дашков и К°», 2000.
11. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивч.дисц. – К.: КНЕУ, 2002. – 360 с.
12. Загальна концепція маркетингу / Е.В. Савельев. – Тернопіль, 1992
13. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 2001.-240 с.
14. Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства. – К: КНЕУ, 2001.
15. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуневского. – СПб.: Питер, 2000.
16. Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н. Маркетинг. — СПб.: Питер, 2005. - 400
17. Примак Т. А. Основи маркетинга: Конспект лекций. — К.: МАУП, 2000.
18. Русско-украинский словарь-справочник предпринимателя и бизнесмена / состав. К.Н. Волков Л.И. Голдун. – Херсон, 2004. – 520с.
19. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. - К.: МАУП, 2003. - 160 с.
20. Сайт компанії «Айс»: www.ice-cream.com.ua
21. Сайт компанії «Ласунка»: http://lasunka.com
22. Інформаційний сайт компанії «Мушкетер»: http://6203.ua.all-biz.info
2. Закон України ”Про підприємства в Україні” від 19.03. 91 р.
3. Закон України ”Про споживчу кооперацію” від 12.04. 92 р.
4. Закон України ”Про захист прав споживачів” від 2.02.91 р.
5. Азарян О. М. Маркетинг: принципи та функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – 2-е вид., перероб. і доп. – К.: НМЦВО М-ва освіти і науки України; НВФ «Студцентр». – 2001.
6. Бєлєвцев М.І., Шестопалова Л.В. Інфраструктура товарного ринку. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 416 с.
7. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. - К.: Лібра, 2002. – 712 с.
9. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія, ефективність, — К.: Вища шк., 1995. – 167 с.
10. Годин А. М. Маркетинг: Учеб.-метод. пособие. — М.: Издат. дом «Дашков и К°», 2000.
11. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивч.дисц. – К.: КНЕУ, 2002. – 360 с.
12. Загальна концепція маркетингу / Е.В. Савельев. – Тернопіль, 1992
13. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 2001.-240 с.
14. Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства. – К: КНЕУ, 2001.
15. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуневского. – СПб.: Питер, 2000.
16. Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н. Маркетинг. — СПб.: Питер, 2005. - 400
17. Примак Т. А. Основи маркетинга: Конспект лекций. — К.: МАУП, 2000.
18. Русско-украинский словарь-справочник предпринимателя и бизнесмена / состав. К.Н. Волков Л.И. Голдун. – Херсон, 2004. – 520с.
19. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. - К.: МАУП, 2003. - 160 с.
20. Сайт компанії «Айс»: www.ice-cream.com.ua
21. Сайт компанії «Ласунка»: http://lasunka.com
22. Інформаційний сайт компанії «Мушкетер»: http://6203.ua.all-biz.info
Другие работы этого направления