Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   400 грн.
ЦЕНА:   919 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»   (ID работы: 7911)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 22
Год защиты: 2017
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Задание
1. Техніко-економічна характеристика підриємства
2. Споживачі, та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціонування продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод»
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Другие работы этого направления
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетинг контрольна
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Маркетингове дослідження ринку морозива
Контрольна Маркетинг
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетингова політика розподілу
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Звіт по практиці ФОП Макерська
Планування рекламної діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Контрольна Маркетинг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Якість товару на підприємстві
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»