Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   150 грн.
ЦЕНА:   345 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)   (ID работы: 7606)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 51
Год защиты: 2013
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СКЛАДОВИХ ТОВАРНОГО РИНКУ, НА ЯКОМУ ФУНКЦІОНУЄ ПІДПРИЄМСТВО
1.1. Загальна характеристика галузі на якій функціонує підприємство
1.2. Загальна характеристика ринку на який виходить підприємство
1.3. Проблеми та перспективи розвитку галузі
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Вибір стратегічних цілей функціонування підприємства
2.2. Загальна характеристика підприємства
2.3. Вибір маркетингової стратегії
2.4. Динаміка показників виробничої діяльності
2.5. Аналіз конкурентного середовища
2.6. SWOT-аналіз
2.7. Дослідження комунікаційної діяльності
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНОК ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИХ ПОСЛУГ
3.1. Розробка параметричної моделі оцінювання ефективності інформаційного продукту
3.2. Оцінка ефективності організаційно-комерційних послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Дополнительная информация
1558
Другие работы этого направления
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Контрольна Маркетинг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Контрольна Маркетинг
Маркетинг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетинг контрольна
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингова політика розподілу
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Маркетинг контрольна
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетинг контрольна
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингове дослідження ринку морозива