Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
.
ЦЕНА:   150 грн.
ЦЕНА:   345 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)   (ID работы: 7606)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 51
Год защиты: 2013
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СКЛАДОВИХ ТОВАРНОГО РИНКУ, НА ЯКОМУ ФУНКЦІОНУЄ ПІДПРИЄМСТВО
1.1. Загальна характеристика галузі на якій функціонує підприємство
1.2. Загальна характеристика ринку на який виходить підприємство
1.3. Проблеми та перспективи розвитку галузі
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Вибір стратегічних цілей функціонування підприємства
2.2. Загальна характеристика підприємства
2.3. Вибір маркетингової стратегії
2.4. Динаміка показників виробничої діяльності
2.5. Аналіз конкурентного середовища
2.6. SWOT-аналіз
2.7. Дослідження комунікаційної діяльності
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНОК ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИХ ПОСЛУГ
3.1. Розробка параметричної моделі оцінювання ефективності інформаційного продукту
3.2. Оцінка ефективності організаційно-комерційних послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Дополнительная информация
1558
Другие работы этого направления
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Маркетинг контрольна
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Маркетингова політика розподілу
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетинг контрольна
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Планування рекламної діяльності підприємства
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетинг контрольна
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Якість товару на підприємстві
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Контрольна Маркетинг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"