ЦЕНА:
15 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
34 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Маркетинг контрольна (ID работы: 4964) |
Направление: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 28 |
Год защиты: | 2006 |
ВУЗ: | Киевский Национальный Торгово-экономический Университет (КНТЭУ) |
Язык: | Украинский |
Задание
1. Потреби споживачів, їх класифікація. Ієрархія потреб А.Маслоу
2. Розробка товарної політики– запорука успіху фірми. Причини комерційного провалу нових товарів
3. Поняття про збут та збутову політику
4. Навести розгорнуту графічну модель процесу прийняття рішення щодо купівлі і дати її коротку характеристику
Список використаної літератури
2. Розробка товарної політики– запорука успіху фірми. Причини комерційного провалу нових товарів
3. Поняття про збут та збутову політику
4. Навести розгорнуту графічну модель процесу прийняття рішення щодо купівлі і дати її коротку характеристику
Список використаної літератури
Другие работы этого направления