Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   500 грн.
ЦЕНА:   1150 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )   (ID работы: 7974)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 31
Год защиты: 2017
Язык: Английский
Содержание
Abstract
1. Theoretical foundations of marketing strategy of a luxury companies
1.1. Introduction: Luxury is Anything and Nothing
1.2. Luxury Brands and Social Media Marketing - Dos and Don'ts
2. Burberry and Mulberry face branding challenges in luxury market
3. Louis Vuitton in luxury market of China
4. Marketing strategies of Gucci. How to be a leader in the market.
4.1. Over view of Gucci
4.2 Gucci Strengths
4.3. Current problems Gucci faces
4.3.1 General problem
4.3.1.1 Counterfeit
3.1.2 Market is shrinking
4.3.2 Gucci problem
4.4. Solution
5. Conclusion and recommendations
References
Другие работы этого направления
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетинг контрольна
Звіт по практиці ФОП Макерська
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг контрольна
Визначення місця товару на ринку
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетинг контрольна
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.