Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   15 грн.
ЦЕНА:   34 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару   (ID работы: 4851)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 12
Год защиты: 2006
Язык: Украинский
Содержание
1. Характеристика товарного портфелю
2. Оцінка життєвого циклу товару
Список використаної літератури
Другие работы этого направления
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Планування рекламної діяльності підприємства
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетинг контрольна
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Якість товару на підприємстві
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетинг контрольна
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Визначення місця товару на ринку
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Маркетинг контрольна
Маркетингова політика розподілу
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Контрольна Маркетинг
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетинг
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Контрольна Маркетинг