Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   25 грн.
ЦЕНА:   58 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.   (ID работы: 114)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 14
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Варіант №18

1.Інформаційна система Teletrac Charting.
2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій)
3.Види реклами в Інтернет.
4.Проведення відео конференцій.
Література
Литература
1. Intel нацелилась на конференцзалы / Компьютерное обозрение. - №19 / 138 / 21 мая 1998 года. - С. 3-4.
2. Інтернет-трансляції: www.electure.kiev.ua.
3. Коваль М., Шуневич Б. Науково-методичний семінар з відкритого і дистанційного навчання у Львівському інституті пожежної безпеки // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2005, № 1. – С. 209-211.
4. Матеріали 3-ої міжнародної наукової конференції. – Львів: ДУЛП, 1998. – 295 с.
5. Матеріали Міжнародного семінару “Телематика і безперервна освіта”, 15-17 жовтня 2001 р. – К.: МННЦ, 2001. – 187 с.
6. Програмне забезпеченні «TeamSpeak 2»: www.goteamspeak.com
7. Центр ДО освітньої програми Світового банку в Національній Академії державного управління при Президентові України: http://www.uapa-dlc.org.ua.
8. Шуневич Б. Відеоконференції: проблеми та перспективи їх використання у навчальному процесі // Використання персональних ЕОМ у навчальному процесі вищих та середніх навчальних закладів. Матеріали п’ятої української науково-практичної конференції. Львів, ЛДУ, 1998. - С.114-116.
9. Шуневич Б., Кахович А. Створення дистанційного курсу у віртуальному середовищі ILIAS (Майстер-клас на 1 акад. годину) // Програма школи-семінару „Віртуальне навчальне середовище навчального закладу”, Харків, НТУ „ХПІ”, 1-2 лютого 2006 р. (www.dl.kpi.kharkov.ua).
10. Горностаев Ю.М. Компьютерные сети. — М.: СП «Эко Треидз», 1992. — 159 с.
11. Пятибратов А.П. Информатизация общества: экономика и эффективность. — К.: Наук. думка, 1993. — 140 с.
Другие работы этого направления
Маркетинг контрольна
Маркетинг контрольна
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Визначення місця товару на ринку
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Якість товару на підприємстві
Планування рекламної діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингова політика розподілу
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетинг контрольна
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»