Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   20 грн.
ЦЕНА:   46 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.   (ID работы: 115)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 24
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Варіант №23

1.Розвиток мережі SWIFT
2.Інформаційний ринок підприємців
3.Основні клієнти в Інтернет.
4.Інтернет і бізнес.

Література
Литература
1. Горностаев Ю.М. Компьютерные сети. — М.: СП «Эко Треидз», 1992. — 159 с.
2. Горностаев Ю.М. Международная компьютерная сеть Internet. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 87 с.
3. Громов Г.Р. Очерки информационной технологии. — М.: Инфо-арт, 1992. — 336 с.
4. Егоров А.Б., Шейко А.П. Как заполнить грузовую таможенную декларацию. — К.: Либра, 1993. — 112 с.
5. Локальные сети Netware. Технология электронных коммуникаций. Т. 23. — М.: СП «Эко Треидз», 1993, — 111 с.
6. Мировой рынок информационных услуг: электронная деловая и коммерческая информация. Технология электронных коммуникаций. Т. 13. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 109 с.
7. Мировой рынок телекомуникационных услуг: основные характеристики, цены и методы, маркетинг. Технология электронных коммуникаций. Т. 12. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 114 с.
8. Мюллер Г., Гернол Х., Миик Г. Учет: международная перспектива /Пер. с англ. — М.: Финансы и статистика, 1992. — 136 с.
9 Орлов Ю.Н. Сообщество S.W.I.F.T. и его организация. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 53 с.
10. Пятибратов А.П. Информатизация общества: экономика и эффективность. — К.: Наук. думка, 1993. — 140 с.
11. Родионов И.И. Зарубежные центры обработки баз данных. — М.: СП «Эко Терендз», 1993. — 141 с.
12. Родионов И.И. Мировой рынок электронной информации для предпринимателей. Справочник популярных баз данных деловой и коммерческой информации. Ч. 2. — М.: СП «Эко Треидз», 1992. — 131 с.
13. Соколенко С.И. Современные мировые рынки и Украина. — К.: Демос, 1995. — 354 с.
14. Ситник В.Ф. Розвиток i застосування iнформацiйних систем в економiцi. — К.: Товариство «Знання» України, 1993. — 16 с.
15. Технология обработки данных в сетях NetWare. Технология электронных коммуникаций. Т. 9. М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 107 с.
16. Электронный обмен коммерческими и финансовыми данными. Технология электронных коммуникаций. Т. 15. — М.: СП «Эко Треидз», 1993. — 114 с.
17. Ярочкин В.И. Безопасность в информационных системах. — М.: Ось-89, 1996. — 320 с.
18. Эрлих А.А. Технический анализ товарных и финансовых рынков. — М.: ИНФРА-М, 1996. — 173 с.
Другие работы этого направления
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Якість товару на підприємстві
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Визначення місця товару на ринку
Маркетинг контрольна
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Планування рекламної діяльності підприємства
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Контрольна Маркетинг
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингова політика розподілу
Контрольна Маркетинг
Маркетинг контрольна
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)