Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   400 грн.
ЦЕНА:   919 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)   (ID работы: 7913)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 18
Год защиты: 2017
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Задание
1. Техніко-економічна характеристика підриємства
2. Споживачі, та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціонування продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ПП «Агромакс-трейд»
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Другие работы этого направления
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетинг контрольна
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Планування рекламної діяльності підприємства
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Звіт по практиці ФОП Макерська
Якість товару на підприємстві
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Маркетинг контрольна
Контрольна Маркетинг
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Контрольна Маркетинг
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетингове дослідження ринку морозива
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингова політика розподілу
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.