Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   81 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Маркетингова політика розподілу   (ID работы: 113)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 21
Год защиты: 2007
Язык: Украинский
Содержание
1. Вступ
2. Маркетингова концепція розподілу
2.1. Канали розподілу їх функції
2.2. Рівні каналів розподілу
3. Посередницька діяльність: посередники на промисловому ринку, види посередників
4. Вертикальні маркетингові системи
5. Висновок
6. Література
Введение
Сутність збутової політики. Розподіл передбачає регулювання всіх виробничих заходів, спрямованих на переміщення продукту у просторі й часі від місця виробництва до місця споживання.
Більшість фірм пропонують свій товар на ринку через посередників, оскільки їхня діяльність (доведення товару до цільових ринків і забезпечення його доступності) ефективніша завдяки контактам, досвіду, спеціалізації.
Підприємства в умовах ринкової економіки приділяють значну увагу оптимізації процесу просування товарів від виробника до споживача. Результати господарської діяльності здебільшого залежать від правильності вибору каналів розподілу, форм і методів збуту продукції, а також від широти асортименту та якості товару. На шляху до споживача матеріальний потік проходить через транспортно-складські ланки, якими є конкретні торговельні та транспортні суб’єкти.
Роль посередника в комерційній діяльності зі збуту й розподілу надзвичайно велика. До основного класу посередників належать великі оптові підприємці, агенти, брокери, комівояжери, роздрібні торговці, дилери, дистриб’ютори та ін.
Канали розподілу постійно рухаються. З’являються нові організації ...
Заключение
Посередниками можуть бути постачально-збутові організації, великі оптові бази, біржові структури, торгові доми й магазини.
Селекційний розподіл передбачає наявність більшої кількості посередників, ніж за ексклюзивного. Фірма встановлює добрі ділові відносини з кількома посередниками і сподівається, що їхня діяльність, пов’язана зі збутом продукції фірми, буде ефективною. Через селекційний розподіл виробник може вийти на сегмент ринку, який його найбільше цікавить, посилити контроль за рухом товарів, до того ж його витрати будуть меншими.
Ефективність каналу розподілу здебільшого залежить від взаємодії виробника та посередника. Посередник залежно від виду каналу розподілу є для виробника кінцевим споживачем, тому що при цьому виробник не контактує з покупцями цільового ринку. Виробник і посередник, об’єднавши зусилля з метою отримання переваг над конкурентами, досягнення синергічного ефекту стратегій виробництва та розподілу продукту, можуть ...
Литература
1. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ, 1998.
2. Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 1999.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002.
4. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. — К.: Вища шк., 1994.
5. Долішній М. І., Вачевський М. В., Скотний В. І. Маркетинг для менеджера. — Стрий: Просвіта, 1993.
6. Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 1999.
7. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посіб. для вищих навчальних закладів. — 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. — Харків: Студцентр, 2002.
8. Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: Вища шк., 1994.
9. Примак Т. А. Планирование деятельности предприятий: Конспект лекций. — К.: МАУП, 1998.
10. Примак Т. А. Руководство по планированию деятельности предприятия. — К.: Влад и Влада, 1998.
11. Примак Т. О. Економіка підприємств: Навч. посіб. — К.: МАУП, 1999.
12. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: Експерт, 2001.
13. Ромат Е. Реклама: Учебник для студентов по специальности
Другие работы этого направления
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингове дослідження ринку морозива
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетинг контрольна
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Визначення місця товару на ринку
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетинг контрольна
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Планування рекламної діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Контрольна Маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетинг
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетингові дослідження на ринку послуг