Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
.
ЦЕНА:   300 грн.
ЦЕНА:   690 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Маркетинг контрольна   (ID работы: 7860)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 49
Год защиты: 2017
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Задание
Вступ
1. Дослідження ринку
1.1. Покупці товару
1.2. Основні конкуренти підприємства стосовно товару
1.3. Проведення дослідження
2. Асортиментна політика
2.1. Характеристика товару, що презентується
2.2. Характеристика технології виробництва товару на підприємстві
2.3. Життєвий цикл товару
3. Характеристика цінової політики
3.1. Розрахунок ціни на товар
3.2. Методи ціноутворення
3.3. Система знижок, пов’язаних з покупцями
4. Збутова політика
4.1. Характеристика збутової політики
4.2. Використання посередників
5. Комунікативна політика
5.1. Характеристика інструментів комунікативної політики
5.2. Характеристика реклами товару, що презентується
5.3. Пропаганда, яка проводиться на підприємстві
5.4. Стимулювання збуту, яке здійснюється на підприємстві
Висновки
Список використаних джерел
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
Додаток 10
Другие работы этого направления
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Контрольна Маркетинг
Маркетингова політика розподілу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Якість товару на підприємстві
Контрольна Маркетинг
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Визначення місця товару на ринку
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»