Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
.
.
Цена:   300 грн.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Маркетинг контрольна   (ID работы: 7860)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 49
Год защиты: 2017
ВУЗ: Национальный Университет Пищевых Технологий (НУПТ)
Язык: Украинский
Задание
Вступ
1. Дослідження ринку
1.1. Покупці товару
1.2. Основні конкуренти підприємства стосовно товару
1.3. Проведення дослідження
2. Асортиментна політика
2.1. Характеристика товару, що презентується
2.2. Характеристика технології виробництва товару на підприємстві
2.3. Життєвий цикл товару
3. Характеристика цінової політики
3.1. Розрахунок ціни на товар
3.2. Методи ціноутворення
3.3. Система знижок, пов’язаних з покупцями
4. Збутова політика
4.1. Характеристика збутової політики
4.2. Використання посередників
5. Комунікативна політика
5.1. Характеристика інструментів комунікативної політики
5.2. Характеристика реклами товару, що презентується
5.3. Пропаганда, яка проводиться на підприємстві
5.4. Стимулювання збуту, яке здійснюється на підприємстві
Висновки
Список використаних джерел
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
Додаток 10
Другие работы этого направления
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Контрольна Маркетинг
Маркетингова політика розподілу
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетинг контрольна
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Контрольна Маркетинг
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Визначення місця товару на ринку
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Планування рекламної діяльності підприємства
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Якість товару на підприємстві
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Маркетинг контрольна
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7