ЦЕНА:
60 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
138 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області (ID работы: 6660) |
Направление: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип работы: | Дипломная работа |
Число страниц: | 105 |
Год защиты: | 2011 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
Розділ І. Маркетингові технології в діяльності навчального закладу, як об’єкт наукового дослідження
1.1. Поняття маркетингової діяльності у сфері освітніх послуг
1.2. Організація діяльності навчального закладу на
основі маркетингових технологій
Висновки до першого розділу
Розділ ІІ. Практика використання маркетингових технологій в діяльності навчального закладу
2.1. Характеристика Південного ліцею
Харківської районної ради Харківської області
2.2. Стан використання маркетингових технологій у
діяльності Південного ліцею Харківської районної ради
Харківської області
Висновки до другого розділу
Розділ ІІІ. Планування діяльності навчального закладу на основі використання маркетингових технологій
3.1. Сутність планування діяльності навчального закладу на основі маркетингових технологій
3.2. Рекомендації щодо застосування маркетингових технологій при плануванні діяльності навчального закладу
Висновки до третього розділу
Загальні висновки
Список використаних джерел
Додаток А
Розділ І. Маркетингові технології в діяльності навчального закладу, як об’єкт наукового дослідження
1.1. Поняття маркетингової діяльності у сфері освітніх послуг
1.2. Організація діяльності навчального закладу на
основі маркетингових технологій
Висновки до першого розділу
Розділ ІІ. Практика використання маркетингових технологій в діяльності навчального закладу
2.1. Характеристика Південного ліцею
Харківської районної ради Харківської області
2.2. Стан використання маркетингових технологій у
діяльності Південного ліцею Харківської районної ради
Харківської області
Висновки до другого розділу
Розділ ІІІ. Планування діяльності навчального закладу на основі використання маркетингових технологій
3.1. Сутність планування діяльності навчального закладу на основі маркетингових технологій
3.2. Рекомендації щодо застосування маркетингових технологій при плануванні діяльності навчального закладу
Висновки до третього розділу
Загальні висновки
Список використаних джерел
Додаток А
Другие работы этого направления