ЦЕНА:
50 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
114 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Маркетингові заходи державного стимулювання експорту (ID работы: 4463) |
Направление: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип работы: | Эссе |
Число страниц: | 14 |
Год защиты: | 2014 |
Язык: | Украинский |
Литература
1. Я.В. Белінська Державна підтримка експорту: зарубіжний досвід та уроки для України / Я.В. Белінська // Стратегічні пріоритети. – 2008р.– № 3(8). – С. 120-131.
2. Василенко Ю. Структурні зміни в експортній діяльності України / Ю. Василенко // Економіка України. – 2008. – № 7. – С. 70–77.
3. Данилишин Б. Сприяння ефективній реалізації експортного потенціалу України є одним з найважливіших елементів політики Уряду [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.me.gov.ua.
4. Україна планує перейти з експорту сировини на постачання продуктів та техніки. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://experts.in.ua.
5. Гаврилов Н., Беляков И. Государственная поддержка промышленного экспорта в России // Веб–сайт Eкспертного каналу OPEC.RU; Режим доступу: http://www.opec.ru.
6. Rodrik D. Taking Trade Policy Seriously: Export Subsidization as a Case Study in Policy Effectiveness. – NBER Working Paper w4567. – December 1993. Режим доступу: http://www.nber.org.
7. Jarvis C. J., Kuhn M., Horváth B. Officially Supported Export Credits: Developments and Prospects // World Economic and Financial Surveys. – December 1, 1995. Режим доступу: http://www.imf.org.
8. Susan Hart , Nikolaos Tzokas. The impact of marketing research activity on SME export performance: evidence from the UK. Режим доступу: http://www.questia.com/googleScholar.qst?docId=5001259908
9. The internationalization process and marketing activities : The case of Brazilian export firms Jerry Haar and Marta Ortiz-Buonafina. Режим доступу: http://www.sciencedirect.com.
10. Drummond P. Recent Export Credit Market Developments // IMF Working Paper. – № 97/27. – March 1, 1997. Режим доступу: http://www.imf.org.
2. Василенко Ю. Структурні зміни в експортній діяльності України / Ю. Василенко // Економіка України. – 2008. – № 7. – С. 70–77.
3. Данилишин Б. Сприяння ефективній реалізації експортного потенціалу України є одним з найважливіших елементів політики Уряду [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.me.gov.ua.
4. Україна планує перейти з експорту сировини на постачання продуктів та техніки. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://experts.in.ua.
5. Гаврилов Н., Беляков И. Государственная поддержка промышленного экспорта в России // Веб–сайт Eкспертного каналу OPEC.RU; Режим доступу: http://www.opec.ru.
6. Rodrik D. Taking Trade Policy Seriously: Export Subsidization as a Case Study in Policy Effectiveness. – NBER Working Paper w4567. – December 1993. Режим доступу: http://www.nber.org.
7. Jarvis C. J., Kuhn M., Horváth B. Officially Supported Export Credits: Developments and Prospects // World Economic and Financial Surveys. – December 1, 1995. Режим доступу: http://www.imf.org.
8. Susan Hart , Nikolaos Tzokas. The impact of marketing research activity on SME export performance: evidence from the UK. Режим доступу: http://www.questia.com/googleScholar.qst?docId=5001259908
9. The internationalization process and marketing activities : The case of Brazilian export firms Jerry Haar and Marta Ortiz-Buonafina. Режим доступу: http://www.sciencedirect.com.
10. Drummond P. Recent Export Credit Market Developments // IMF Working Paper. – № 97/27. – March 1, 1997. Режим доступу: http://www.imf.org.
Другие работы этого направления