Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Маркетингові заходи державного стимулювання експорту   (ID работы: 4463)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Эссе
Число страниц: 14
Год защиты: 2014
Язык: Украинский
Литература
1. Я.В. Белінська Державна підтримка експорту: зарубіжний досвід та уроки для України / Я.В. Белінська // Стратегічні пріоритети. – 2008р.– № 3(8). – С. 120-131.
2. Василенко Ю. Структурні зміни в експортній діяльності України / Ю. Василенко // Економіка України. – 2008. – № 7. – С. 70–77.
3. Данилишин Б. Сприяння ефективній реалізації експортного потенціалу України є одним з найважливіших елементів політики Уряду [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.me.gov.ua.
4. Україна планує перейти з експорту сировини на постачання продуктів та техніки. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://experts.in.ua.
5. Гаврилов Н., Беляков И. Государственная поддержка промышленного экспорта в России // Веб–сайт Eкспертного каналу OPEC.RU; Режим доступу: http://www.opec.ru.
6. Rodrik D. Taking Trade Policy Seriously: Export Subsidization as a Case Study in Policy Effectiveness. – NBER Working Paper w4567. – December 1993. Режим доступу: http://www.nber.org.
7. Jarvis C. J., Kuhn M., Horváth B. Officially Supported Export Credits: Developments and Prospects // World Economic and Financial Surveys. – December 1, 1995. Режим доступу: http://www.imf.org.
8. Susan Hart , Nikolaos Tzokas. The impact of marketing research activity on SME export performance: evidence from the UK. Режим доступу: http://www.questia.com/googleScholar.qst?docId=5001259908
9. The internationalization process and marketing activities : The case of Brazilian export firms Jerry Haar and Marta Ortiz-Buonafina. Режим доступу: http://www.sciencedirect.com.
10. Drummond P. Recent Export Credit Market Developments // IMF Working Paper. – № 97/27. – March 1, 1997. Режим доступу: http://www.imf.org.
Другие работы этого направления
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Планування рекламної діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Маркетинг контрольна
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетинг
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Контрольна Маркетинг
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Якість товару на підприємстві
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Визначення місця товару на ринку
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетинг контрольна
Маркетингова політика розподілу
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Звіт по практиці ФОП Макерська
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства