Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   30 грн.
ЦЕНА:   69 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.   (ID работы: 110)

Направление: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 16
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Варіанит № 9

1.Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний .
2.Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних.
3.Особливості глобального маркетингу в Інтернет.
4.Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Література
Литература
1. Азизбаев Х.Е. Капитал банка: реален или фиктивен? // Банковские услуги...
2. Алексеєнко М.Д. Структура капіталу комерційного банку // Фінанси України...
3. Аналіз діяльності комерційного банку / За ред. Ф.Ф.Бутинця та А.М.Герасимовича. — Житомир...
4. Банкiвське право України: Навч. посiбник / За ред. А.О.Селiванова. — К.2005
5. Банківська енциклопедія / За ред. А.М.Мороза. — К.
6. Васюренко О.В. Банківський менеджмент. — КНЕУ.
7. Козьменко С.М. Стратегічний менеджмент банку. — Суми
8. Масленченков Ю.С. Финансовый менеджмент банка. — М.
9. Примостка Л.О. Фінансовий менеджмент у банку. — К.
10. Успенский И.В. Интернет-маркетинг: учебник. - СПб.:СПГУЄиФ, 2003. - 238с.
11. Гурч Л. Проблемы развития электронной торговли в Украине // Персонал. - 2004. -№1. - с.68-77
12. Бабенко Л.К., Быков В.А., Макаревич О.Б., Спиридонов О.Б. Новые технологии электронного бизнеса и безопасности. - М.:Радио и связь, 2001. - 376с.
13. Холмогоров В. Интернет-маркетинг. -СПб.:Питер, 2001. - 208с.
Другие работы этого направления
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетинг контрольна
Маркетинг контрольна
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Визначення місця товару на ринку
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетингова політика розподілу
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Якість товару на підприємстві
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетингове дослідження ринку морозива
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетинг
Контрольна Маркетинг
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Звіт по практиці ФОП Макерська