ЦІНА:
200 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією на прикладі будь-якого закладу Житомира (ID роботи: 9068) |
Напрям: | Готельно-ресторанний бізнес |
Предмет: | Органiзацiя ресторанного господарства |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 39 |
Рік захисту: | 2021 |
ВУЗ: | Житомирський торгівельно-економічний коледж Київського національного торгівельно-економічного університету |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
1.1. Сучасний стан та перспективи ресторанного господарства в світіт та Україні
1.2. Заклади з кавовою концепцією як рушійний сектор ресторанного бізнесу
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА З КАВОВОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ
2.1. Асортимент та характеристика продукції, яка реалізується в закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією
2.2. Особливості обслуговування споживачів (гостей) в закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією
2.3. Вимоги до персоналу в закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією.
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАНУ З КАВОВОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ «Будинок Кави»
2.1 Коротка організаційно-економічна характеристика ресторану «Будинок Кави»
2.2 Технологія процесу обслуговування споживачів в ресторані з кавовою концепцією
2.3 Кавова карта ресторану «Будинок Кави»
Висновки до розділу 3
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
1.1. Сучасний стан та перспективи ресторанного господарства в світіт та Україні
1.2. Заклади з кавовою концепцією як рушійний сектор ресторанного бізнесу
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА З КАВОВОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ
2.1. Асортимент та характеристика продукції, яка реалізується в закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією
2.2. Особливості обслуговування споживачів (гостей) в закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією
2.3. Вимоги до персоналу в закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією.
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАНУ З КАВОВОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ «Будинок Кави»
2.1 Коротка організаційно-економічна характеристика ресторану «Будинок Кави»
2.2 Технологія процесу обслуговування споживачів в ресторані з кавовою концепцією
2.3 Кавова карта ресторану «Будинок Кави»
Висновки до розділу 3
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Інші роботи цього напряму