Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   120 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

“ Франчайзинг – сучасна форма ведення туристичного бізнесу “ (на матеріалах ТОВ “Екоплант” ЛТД мережі агентств “Горящие путівки” м. Київ)   (ID роботи: 3416)

Напрям: Готельно-ресторанний бізнес
Предмет: Органiзацiя ресторанного господарства
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 88
Рік захисту: 2011
ВУЗ: Полтавський університет економіки і торгівлі (ПУЕТ)
Спеціальність (факультет): готельно-ресторанна справа
Курс: 2
Мова: Українськa
План
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ ВІДНОСИН В СФЕРІ ТУРИЗМУ
1.1 Сутність та історія розвитку франчайзингу, як специфічної форми бізнесу
1.2 Види франчайзингової діяльності та стадії впровадження франчайзингу в галузі туризму
1.3 Використання франчайзингу у закордонній практиці організації турбізнесу
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “ЕКОПЛАНТ” ЛТД МЕРЕЖІ АГЕНТСТВ “ГОРЯЩИЕ ПУТІВКИ”
2.1 Особливості франчайзингової діяльності ТОВ “Екоплант” ЛТД мережі агентств “Горящие путівки”
2.2 Аналіз системи договірних відносин в мережі агенцій
2.3 Ефективність франчайзингової діяльності мережі агентств “Горящие путівки”
3. ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „ЕКОПЛАНТ ЛТД” ЯК ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НАДАНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
Вступ
Для економіки України, франчайзинг є відносно новим та актуальним явищем, у той час як у розвинутих країнах, він сторіччями практикувався як засіб забезпечення споживачів суспільства в різних послугах.
У США лише 5% франчайзингових підприємств терплять невдачі в перші п'ять років, тоді як 90% інших дрібних і малих підприємств за той же період банкрутують.
Для країни, де ринкові відносини тільки зароджуються, франчайзинг, як різновид готового бізнесу, де франчайзер передає франчайзі свій досвід ведення бізнесу – є ідеальним рішенням.
Об’єктом дослідження є туристичне агентство, яке є членом мережі агентств «Горящих Путёвок», ТОВ „Екоплант ЛТД”, що на початку 2004 року приєдналося до мережі агентств «Горящих Путёвок» – найбільшого франчайзера в галузі туризму, на теренах України.
У вітчизняній літературі, тема франчайзингу, особливо в галузі туризму, майже не розглянута, так як є новою та недослідженою. Деяку інформацію можна знайти в мережі Інтерент, і лише на російській мові, в основному це переклади зарубіжних видань.
Метою даної курсової роботи є вдосконалення діяльності об’єкта дослідження як франчайзі, через висвітлення та аналіз недоліків і переваг франчайзингу, його придатності на мікро та макрорівні, до функціонування на специфічному ринку України.
У сфері туризму франчайзинг з'явився відносно недавно. Привабливість франчайзингу полягає в наявності незаперечних переваг для обох учасників франчайзингових відносин. Для малих туристичних агенств він надає в розпорядження стабільний дохідний бізнес, для відомих фірм і компаній - можливість розширити й зміцнити свої позиції на ринку. Саме цим можна пояснити настільки широке поширення франчайзингу як у Європі, так і в Америці. Для багатьох підприємств франчайзинг став символом успіху в бізнесі, у тому числі і для деяких російських і українських фірм, що зважилися на розвиток бізнесу за допомогою франчайзингу.
В даний час розвиток українського підприємництва, у першу чергу малого, затрудняється підвищеними комерційними ризиками. Реалізація сучасних бізнесів-проектів вимагає від підприємця широких знань в області керування, маркетингу, реклами й уміння враховувати особливості проекту. Відпрацьовування ефективної схеми і методів діловодства в кожному конкретному випадку вимагають великих тимчасових і матеріальних витрат.
Організація туристичного підприємства на умовах франшизи значно знижує підприємницькі ризики, тому що в цьому випадку відбувається використання уже відпрацьованого і такого, що довів свою ефективність бізнесу. Таким чином, розвиток франчайзингу в туризмі може виявитися однією з найбільш ефективних форм підтримки малого підприємництва в туризмі, одним з можливих рішень важливої державної проблеми.
Висновок
Для нашої економіки франчайзинг є відносно новим явищем, у той час як у розвинутих країнах, він сторіччями практикувався як засіб забезпечення споживачів суспільства в різних послугах.
Привабливість франчайзингу полягає в наявності незаперечних переваг для обох учасників франчайзингових відносин. Для малих туристичних агентств він надає в розпорядження стабільний дохідний бізнес, для відомих фірм і компаній - можливість розширити й зміцнити свої позиції на ринку.
Організація туристичного підприємства на умовах франшизи значно знижує підприємницькі ризики, тому що в цьому випадку відбувається використання уже відпрацьованого і такого, що довів свою ефективність бізнесу.
Франчайзинг являє собою угоду, відповідно до якої, одна зі сторін, що називається франчайзером, передає іншій стороні, що називається, франчайзі, право практикувати визначений бізнес відповідно до формату франчайзера і за встановлену плату.
У процесі своєї еволюції сучасний франчайзинг пройшов через два основних етапи:
І. Етап традиційного франчайзингу;
ІІ. Етап франчайзингу бізнес формату.
Франчайзер забезпечує надання різного роду послуг і підтримки з метою сприяння успіху франчайзі, у тому числі:
допомога в організації бізнесу, у тому числі в одержанні необхідного фінансування;
реклама і просування торгової марки і назви фірми на ринку;
маркетингові дослідження (оцінка потенціалу ринку і переваг споживачів, а також вибір місця для розміщення торгових приміщень);
одержання дозволів і ліцензій, необхідних для своєї діяльності;
допомога в одержанні (оренді) земельної ділянки, проектуванні, будівництві і дизайні приміщень;
участь у переговорах з постачальниками устаткування, матеріалів, товарів і т.д. Допомога в організації ефективної системи бухгалтерії.
Франчайзинг у туризмі впровадили туроператори, що запропонували турфірмам визначений формат ведення бізнесу і стандартизували перелік курортів і інших місць для відпочинку.
У світовому туризмі франчайзинг одержав широкий розвиток. Цей принцип ведення бізнесу активно використовується в Європі й в Америці.
Процесу розвитку франчайзингу перешкоджають наступні фактори:
неадекватна законодавча основа,
недолік внутрішнього капіталу,
обмежений доступ до кредитів,
відносно великий ризик країни
інші перешкоди.
Мережа агенцій „Горящих путівок” – одна з провідних компаній на туристичному ринку України. Мережа Агенцій Гарящих Путівок складається з центрального офісу, близько 77 агентств і представництв в Україні, Молдові, Білорусії.
Для свого розвитку Мережа АГП вирішила піти по шляху франчайзингу. При цьому, здобуваючи розкручене ім'я, ефективні технології, вигідні умови реалізації продукту, агентства, що вступають у мережу зберігають повну юридичну незалежність і волю дій.
Нова знахідка Мережі - туристичний супермаркет, дозволяє потенційним клієнтам, завдяки розробленій технології, у найкоротший час одержати найбільш повну інформацію про наявні пропозиції.
Центральний офіс мережі агенцій палаючих путівок, не займається ні розробкою ні продажем туристичного продукту, працівники центрального офісу аналізують пропозиції, що надходять від туроператорів.
Марочна політика фірми «Мережа агенцій гарящих путівок» базується на єдиній марочній назві, якою є назва фірми. Саме з назвою «Мережа агенцій гарящих путівок» у споживачів туристичних послуг асоціюється гарантія якості запропонованих послуг.
Технологія, розроблена мережею АГП, надає рішення всіх основних проблем, що виникають при продажі і пошуку, переробці, оцінці і роботі з великим обсягом інформації
Нові технології і постійне удосконалення роботи вже зараз дозволило мережі зайняти свою нішу, оцінювану в 8% усіх продажів турпродукту.
Франчайзинг може стати успішним тільки при дотриманні принципів рівноправного співробітництва і взаємної вигідності. Франчайзинг вимагає чіткого юридичного оформлення взаємних відносин франчайзера і франчайзі. Воно здійснюється за допомогою франчайзингової угоди. Франчайзингова угода має містити усі специфічні вимоги до підприємця і включати його зобов'язання.
До переваг пропонованої системи для франчайзі можна віднести наступне:
- могутня реклама;
- суспільне визнання;
- навчання;
- допомога на початковому етапі;
- підготовка і, можливо, вибір місця розташування;
- допомога в організації обліку.
Підвищення франчайзингової активності має переслідувати наступні цілі:
удосконалення законодавчих умов, що регламентують франчайзинг і суміжні аспекти;
створення необхідних структур для просування стійкого розвитку франчайзингу;
розробка і схвалення етичних правил для франчайзингових відносин;

В третьму розділі були наведені пропозиції щодо вдосконалення франчайзингової діяльності об’єкта дослідження, розглянемо найбільш суттєві.
Одним з перших завдань повинна бути організація безкоштовного доступу до сайту, з точки зору маркетингу, ефективним було б введення дисконтних карток, для постійних клієнтів мережі, також пропонується організації цілодобової телефонної підтримки туристів, що скористалися послугами мережі.
Що стосується ТОВ „Екоплант ЛТД”, як об’єкта дослідження, то в порівнянні з попереднім періодом, це агентство досягло досить помітних результатів, звичайно, потрібно мотивувати працівників до кращих результатів діяльності, підвищити заробітну платню, ввести комісійні винагороди, премії, відправляти менеджерів в рекламні тури, навчальні семінари, необхідна власна, не залежна від мережі потужна реклама. Потрібно розмістити на власному сайті, таке саме за змістом, та наповненістю вікно вибору туру як і на www.hottour.com.ua.
Але акцентом третього розділу, було введення системи, яка б дозволяла видавати документи туристу потягом 15 хвилин.
Були проведені розрахунки економії фонду робочого часу працівників агентства, та визначили, що економія робочого часу внаслідок введення системи бронювання та видачі документів, становить 18,8%, а зростання доходу за рахунок економії робочого часу відповідає 23%.
В доповнення до цього, за оцінками експертів, зростання попиту на послуги агенції, за рахунок ексклюзивності системи, це ще 40-80% росту доходу, отже зростання доходу ТОВ „Екоплант ЛТД”, з урахуванням розрахованої економії фонду робочого часу, та експертної оцінки керівництва агенції, було прийняте за 80% в 2011 році (80,46 тис.грн.), та 40% в 2012 році (112,64 тис.грн.).
Прибуток, який був визначений як різниця між доходом та витратами, в 2012р. очікувано зросте до 64 тис.грн., що в порівнянні з 2010 роком, більше на 62,9 тис.грн.
Чистий прибуток відносно 2010 року, у 2012 році, очікувано зросте у 50 разів (на 39,63 тис.грн.).
Розраховані економічні показники, підтверджують ефекти1-вність наведених пропозицій.
Література
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
1. Введенние во франчайзинг /Под ред. С. А. Силинга. – С.П. – 1992.
2. Веретенников И. Когда нужен франчайзинг? // Директор-инфо. – 2004. – №31. – С. 42-45.
3. Довгань В.В., Франчайзинг: путь к расширению бизнеса. – Т.: Дока-пресс, 1999.
4. Корниенко В.Ф., Франчайзинг. История и определение франчайзинга. – М.: 1999.
5. Калынюк И.В., Франчайзинг: практика и прецеденты во франчайзинге. – М.: Бизнес-формат 1999. – 215с.
6. Масленников В.В., Предпринимательские сети в бизнесе. – М.: Сибли Интернэшнл, Инк, 1995.
7. Мартин Мендельсон, Руководство по франчайзингу. – М.: Сибли Интернэшнл, 1998.
8. Николас Сирополис, Управление малым бизнесом. – М., 2001.
9. Оноприенко В. Франчайзинг в ворсах и ответах // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – 2001. - №6. – С. 48-54.
10. Пилипенко В. Проблема выбора // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – 2004. - №2. – С. 24-29
11. Практикум по франчайзингу для российских предпринимателей/ Под ред. С.А. Силинга – С.П., 1997. – 218с.
12. Рогов В. Франчайзинг – эффективная форма сотрудничества // Экономика и жизнь. – 1998. - №11. – С.10-12.
13. Радионенко С. Расширение сети // Туризм: практика, проблемы, перспективы. – 2001. - №4. – С.15-19.
14. Стенворд Д., Смит Б., Руководство Барклейз банка: франчайзинг в малом бизнесе. – М.: Юнити. 2003. – 126с.
15. Стенворд Д., Смит Б., Руководство Барклейз банка: франчайзинг в малом бизнесе. – М.: Юнити, 1996. – 314с.
16. Штирбу Н. Передача прав на объекты промышленной собствен-ности //Экономическое Обозрение. – 1999. - №45. – С.28-34.
17. http://www.advertising.ru
18. http://www.allmedia.ru
19. http://www.business-magazine.ru
20. http://www.cfin.ru
21. http://www.deloshop.ru
22. http://www.director-info.ru
23. http://www.espana.ru
24. http://www.espana.ru
25. http://www.franchising.ru
26. http://www.homebusiness.ru
27. http://www.kuda.ru
28. http://www.lora-tur.ru
29. http://www.monitoring.ru
30. http://www.md-bplan.ru
31. http://www.marketing.spb.ru
32. http://md-bplan.ru
33. http://www.narodnoe.ru
34. http://www.rating.allmedia.ru
35. http://www.restcon.ru
36. http://www.respublika-franchising.ru
37. http://www.ratanews.ru
38. http://www.respublikaidei.ru
39. http://www.rbcdaily.ru
40. http://www.tpnews.ru
41. http://www.tourbus.ru
42. http://www.tournews.ru
43. http://www.tours.ru
44. http://www.7220000.su
Інші роботи цього напряму