ЦІНА:
180 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелях (ID роботи: 9059) |
Напрям: | Готельно-ресторанний бізнес |
Предмет: | Ресторанний і готельний бізнес |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 37 |
Рік захисту: | 2021 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИ ГОТЕЛЯХ
1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готелях
1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готелях
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛІ
2.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані при готелі згідно з сучасними тенденціями
2.2. Технологія впровадження зарубіжного досвіду в обслуговуванні туристів в ресторані при готелях
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДОСВІДУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛЯХ М. ЖИТОМИР: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
3.1 Особливості обслуговування в ЗРГ при готелях м. Житомира
3.2. Заходи щодо поліпшення обслуговування в ЗРГ при готелях
Висновки до розділу 3
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИ ГОТЕЛЯХ
1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готелях
1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готелях
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛІ
2.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані при готелі згідно з сучасними тенденціями
2.2. Технологія впровадження зарубіжного досвіду в обслуговуванні туристів в ресторані при готелях
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДОСВІДУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛЯХ М. ЖИТОМИР: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
3.1 Особливості обслуговування в ЗРГ при готелях м. Житомира
3.2. Заходи щодо поліпшення обслуговування в ЗРГ при готелях
Висновки до розділу 3
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму