ЦІНА:
80 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Релігієзнавство (ID роботи: 7440) |
Напрям: | Гуманітарні предмети |
Предмет: | Релігієзнавство |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 12 |
Рік захисту: | 2016 |
ВУЗ: | Національний Авіаційний Університет (НАУ) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Таїнства та їх релігійне значення
2. Релігійні вірування Стародавньої Греції та Риму
3. Роль апостола Павла у формуванні християнської церкви
Список використаної літератури
1. Таїнства та їх релігійне значення
2. Релігійні вірування Стародавньої Греції та Риму
3. Роль апостола Павла у формуванні християнської церкви
Список використаної літератури
Вступ
Другою з світових релігій за часом виникнення було християнство, історія якого найтіснішим чином пов’язана з історією народів Європи і багатьох інших країн світу. Зараз християнство – найпоширеніша релігія на земній кулі. За даними ЮНЕСКО, в світі понад 1 млрд. 300 млн. її прихильників, що проживають на всіх континентах і майже у всіх країнах світу.
Перше століття існування християнської церкви, коли вона тільки ще зароджувалася, було роками невинного організаційного дитинства. Кожна община існувала сама по собі, встановлювала свої порядки і не визнавала інших. Було навіть ворогування між громадами. Усередині громад вирувала боротьба навколо догматики, що вироблялась. Поступово зростали місцеві авторитети, і між ними теж велася боротьба, зв'язки між громадами були спорадичними. Церкви як сталої організації ще не було, тому для цього періоду історії християнства користуємося терміном "церква" з певними застереженнями. В II ст. відбувається більш активне організаційне оформлення. Близько середини II ст. в Римі оформлюються єпископат і колегії пресвітерів. У міру зміцнення церковних зв'язків і народження відчуття власної сили та впливовості християнські церкви в Римській державі потрапляють у ситуацію досить складних відносин з державою.
Соціально-економічні причини поширення християнства. До них належать: криза політеїстичних релігій в Стародавньому у Римі; посилення експлуатації підлеглих і поневолених Римом народів; поразки повстанців-рабів, соціальна потреба у новій релігії. На початку нашої ери Рим підкорив країни Середземноморського басейну та інші народи. Утворилася могутня, величезна імперія. Вона вимагала військової, господарської, політичної, а також ідеологічної єдності. За обставинами того часу ідеологічним інтегратором могла виступити лише релігія. У стародавній Римській імперії існували родоплемінні релігії, що мали політеїстичний характер.
Перше століття існування християнської церкви, коли вона тільки ще зароджувалася, було роками невинного організаційного дитинства. Кожна община існувала сама по собі, встановлювала свої порядки і не визнавала інших. Було навіть ворогування між громадами. Усередині громад вирувала боротьба навколо догматики, що вироблялась. Поступово зростали місцеві авторитети, і між ними теж велася боротьба, зв'язки між громадами були спорадичними. Церкви як сталої організації ще не було, тому для цього періоду історії християнства користуємося терміном "церква" з певними застереженнями. В II ст. відбувається більш активне організаційне оформлення. Близько середини II ст. в Римі оформлюються єпископат і колегії пресвітерів. У міру зміцнення церковних зв'язків і народження відчуття власної сили та впливовості християнські церкви в Римській державі потрапляють у ситуацію досить складних відносин з державою.
Соціально-економічні причини поширення християнства. До них належать: криза політеїстичних релігій в Стародавньому у Римі; посилення експлуатації підлеглих і поневолених Римом народів; поразки повстанців-рабів, соціальна потреба у новій релігії. На початку нашої ери Рим підкорив країни Середземноморського басейну та інші народи. Утворилася могутня, величезна імперія. Вона вимагала військової, господарської, політичної, а також ідеологічної єдності. За обставинами того часу ідеологічним інтегратором могла виступити лише релігія. У стародавній Римській імперії існували родоплемінні релігії, що мали політеїстичний характер.
Література
1. Лубський В. І. Історія релігій: підруч. [для студ. вищ. навч. закл.] / В. І. Лубський, М. В. Лубська. – 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 776 с.
2. Релігієзнавство: навч. посіб. / А. М. Колодний, Л. О. Филипович, В. М. Скиртач, Л. І. Мозговий, та ін.; за ред. Л. І. Мозгового, О. В. Бучми. – 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 264 с.
3. Релігієзнавство: підручник / за ред. О. П. Сидоренка. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – К.: Знання, 2008. – 470 с.
4. Релігієзнавство: підручник / за ред. В. Д. Титова. – К.: Право, 2010. – 272 с.
5. Толстенко С.М. Релігієзнавство. Курс лекцій / С. М. Толстенко. –Харків : ХНАМГ, 2006. – 103 c.
6. Черній А. М. Релігієзнавство: підручник / А. М. Черній. – 2-ге вид., доповн. – К.: Академвидав, 2008. – 400 с.
2. Релігієзнавство: навч. посіб. / А. М. Колодний, Л. О. Филипович, В. М. Скиртач, Л. І. Мозговий, та ін.; за ред. Л. І. Мозгового, О. В. Бучми. – 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 264 с.
3. Релігієзнавство: підручник / за ред. О. П. Сидоренка. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – К.: Знання, 2008. – 470 с.
4. Релігієзнавство: підручник / за ред. В. Д. Титова. – К.: Право, 2010. – 272 с.
5. Толстенко С.М. Релігієзнавство. Курс лекцій / С. М. Толстенко. –Харків : ХНАМГ, 2006. – 103 c.
6. Черній А. М. Релігієзнавство: підручник / А. М. Черній. – 2-ге вид., доповн. – К.: Академвидав, 2008. – 400 с.
Інші роботи цього напряму