ЦІНА:
50 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Статистика контрольна робота (ID роботи: 6928) |
Напрям: | Статистика |
Предмет: | Статистика |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 11 |
Рік захисту: | 2015 |
Мова: | Українськa |
Завдання
1. Розподіл товарообороту фірми за спеціалізацією магазинів в 2012 - 2013 рр.
Магазини Товаро-оборот,
млн.грн. Зміна тавро-
обороту Структура
товарообороту,
% Зміна структури
товарообороту
2012 2013 абс.
млн.грн відн.
% 2012 2013 абс.
відсот.
пункти відн.
%
Спеціалізовані 180 30,0
Універсальні 420 70,0
Фірма в цілому 600 100,0 - -
1. Кожному студенту присвоїти свій N.
2. За тим N кожний студент заповнює табл.1
3. Умови використання N для заповнення табл..1:
- товарооборот по фірмі в цілому, в 2013 р. відрізняється від 2012 р. на +4 N%,
- частка товарообороту спеціалізованих магазинів змінилася на - 2 N в.п.
2. Дані про результати діяльності магазинів фірми в 2012-2013 рр.
Мага-зини Товарооборот, млн.грн. Прибуток, млн.грн Прибутковість, % Торг.
площа,
тис.м2, за станом на 01.01.2013р.
2012 2013 2012 2013 2012 2013
1 20 1,0
2 23 1,2
3 25 1,4
4 26 1,6
5 28 1,8
6 30 2,0
7 27 2,2
8 28 2,4
9 29 2,6
10 19 1,2
11 31 2,8
12 32 3,0
13 33 3,0
14 34 2,8
15 30 3,0
16 36 3,2
17 37 3,4
18 38 3,6
19 34 3,8
20 40 4,0
Фірма 600 50,0
Завдання для самостійної роботи.
1. З табл.1 студенти вписують до табл.2 товарооборот фірми в 2013 році. Цю суму, на свій розсуд, розподіляють по 20 магазинам.
2. За даними табл.2 про товарооборот в 2013 році скласти структурну групувальну табл.3 (поділивши сукупність на 3 групи – великі, середні та малі магазини) та побудувати гістограму.
Табл. 3.
Розподіл магазинів фірми за товарооборотом в 2013 р.
Групи магазинів за товарообортом Кількість магазинів Структура магазинів,%
Малі
Середні
Великі
Фірма в цілому 20 100,0
3. 1. За даними про товарооборот у 2013 році обчислити середній (на 1 магазин) товарооборот :
- за незгрупованими даними табл. 2,
- за згрупованими даними (інформацією) табл.3,
2. За даними про товарооборот у 2013 році - згрупованими та не згрупованими – обчислити показники варіації (звернути увагу на необхідність в кожному випадку використовувати відповідні – згруповані або незгруповані – середні).
- зробити висновок про зміну однорідності сукупності.
3. За даними табл.2 скласти табл.4
Табл.4
Результати діяльності фірми в 2013 році
Групи магазинів
за товарооборотом Товарооборот,
млн. грн. Прибуток,
млн. грн Прибутковість,
%
Великі
Середні
Малі
Фірма в цілому
4. Визначивши Прибуток фірми в цілому в 2013 році за умови, що він відрізняється від 2012 року на -3N%, вписати отриманий результат в останній рядок табл.2 та розподілити його по 20 магазинах на свій розсуд.
5. Скласти табл.5 використавши при її побудові інтервали групування 2012 р. також для розподілу магазинів по групах в 2013 році. За даними табл.5 розрахувати середній (на 1 магазин) товарооборот в 2013 році та пояснити причину відмінності між середнім товарооборотом 2013 та 2012 років.
Табл.5
Результати діяльності фірми в 2012-2013 роках
Групи магазинів
за товарооборотом Товарооборот,
млн.грн. Прибуток,
млн.грн Прибутковість,
%
2012 2013 2012 2013 2012 2013
Великі
Середні
Малі
Фірма в цілому 600 50,0 8,33
4. 1.За даними останнього рядочка табл.2 скласти табл.7.
Табл.7
Характеристика результатів діяльності фірми в 2012-2013 рр.
Показники 2012 2013 Зміна в 2013р. в порівнянні
з 2012р.
абсолютна відносна
Товарооборот (млн.грн.) 600
Прибуток (млн. грн.) 50
Прибутковість (%) 8,33
Обчислити прирости прибутку за рахунок відокремленого впливу 2-х чинників в абсолютних та відносних (двома способами) одиницях виміру.
2. За даними про товарооборот 2013 р.(табл.2) визначити 2 групи магазинів – великі і малі. Вважаючи, що ті ж самі магазини входили до груп великі і малі в 2012 р, скласти табл.8.
Табл.8
Характеристика результатів діяльності фірми в 2012 -2013 рр. в розподілі за товарооборотом
Групи
магазинів
за т/о Т/о (млн.грн.) Прибуток(млн.гр.) Прибутковість(%) Структура т/о(%)
2012 2013 2012 2013 2012 2013 2012 2013
малі
великі
Фірма 600 50 8,33 100,0 100,0
3. Охарактеризувати зміну середньої прибутковості фірми за рахунок відокремленого впливу 2-х чинників.
4. Обчислити прирости прибутку фірми за рахунок відокремленого впливу 3-х чинників в абсолютних та відносних (двома способами) одиницях виміру.
Магазини Товаро-оборот,
млн.грн. Зміна тавро-
обороту Структура
товарообороту,
% Зміна структури
товарообороту
2012 2013 абс.
млн.грн відн.
% 2012 2013 абс.
відсот.
пункти відн.
%
Спеціалізовані 180 30,0
Універсальні 420 70,0
Фірма в цілому 600 100,0 - -
1. Кожному студенту присвоїти свій N.
2. За тим N кожний студент заповнює табл.1
3. Умови використання N для заповнення табл..1:
- товарооборот по фірмі в цілому, в 2013 р. відрізняється від 2012 р. на +4 N%,
- частка товарообороту спеціалізованих магазинів змінилася на - 2 N в.п.
2. Дані про результати діяльності магазинів фірми в 2012-2013 рр.
Мага-зини Товарооборот, млн.грн. Прибуток, млн.грн Прибутковість, % Торг.
площа,
тис.м2, за станом на 01.01.2013р.
2012 2013 2012 2013 2012 2013
1 20 1,0
2 23 1,2
3 25 1,4
4 26 1,6
5 28 1,8
6 30 2,0
7 27 2,2
8 28 2,4
9 29 2,6
10 19 1,2
11 31 2,8
12 32 3,0
13 33 3,0
14 34 2,8
15 30 3,0
16 36 3,2
17 37 3,4
18 38 3,6
19 34 3,8
20 40 4,0
Фірма 600 50,0
Завдання для самостійної роботи.
1. З табл.1 студенти вписують до табл.2 товарооборот фірми в 2013 році. Цю суму, на свій розсуд, розподіляють по 20 магазинам.
2. За даними табл.2 про товарооборот в 2013 році скласти структурну групувальну табл.3 (поділивши сукупність на 3 групи – великі, середні та малі магазини) та побудувати гістограму.
Табл. 3.
Розподіл магазинів фірми за товарооборотом в 2013 р.
Групи магазинів за товарообортом Кількість магазинів Структура магазинів,%
Малі
Середні
Великі
Фірма в цілому 20 100,0
3. 1. За даними про товарооборот у 2013 році обчислити середній (на 1 магазин) товарооборот :
- за незгрупованими даними табл. 2,
- за згрупованими даними (інформацією) табл.3,
2. За даними про товарооборот у 2013 році - згрупованими та не згрупованими – обчислити показники варіації (звернути увагу на необхідність в кожному випадку використовувати відповідні – згруповані або незгруповані – середні).
- зробити висновок про зміну однорідності сукупності.
3. За даними табл.2 скласти табл.4
Табл.4
Результати діяльності фірми в 2013 році
Групи магазинів
за товарооборотом Товарооборот,
млн. грн. Прибуток,
млн. грн Прибутковість,
%
Великі
Середні
Малі
Фірма в цілому
4. Визначивши Прибуток фірми в цілому в 2013 році за умови, що він відрізняється від 2012 року на -3N%, вписати отриманий результат в останній рядок табл.2 та розподілити його по 20 магазинах на свій розсуд.
5. Скласти табл.5 використавши при її побудові інтервали групування 2012 р. також для розподілу магазинів по групах в 2013 році. За даними табл.5 розрахувати середній (на 1 магазин) товарооборот в 2013 році та пояснити причину відмінності між середнім товарооборотом 2013 та 2012 років.
Табл.5
Результати діяльності фірми в 2012-2013 роках
Групи магазинів
за товарооборотом Товарооборот,
млн.грн. Прибуток,
млн.грн Прибутковість,
%
2012 2013 2012 2013 2012 2013
Великі
Середні
Малі
Фірма в цілому 600 50,0 8,33
4. 1.За даними останнього рядочка табл.2 скласти табл.7.
Табл.7
Характеристика результатів діяльності фірми в 2012-2013 рр.
Показники 2012 2013 Зміна в 2013р. в порівнянні
з 2012р.
абсолютна відносна
Товарооборот (млн.грн.) 600
Прибуток (млн. грн.) 50
Прибутковість (%) 8,33
Обчислити прирости прибутку за рахунок відокремленого впливу 2-х чинників в абсолютних та відносних (двома способами) одиницях виміру.
2. За даними про товарооборот 2013 р.(табл.2) визначити 2 групи магазинів – великі і малі. Вважаючи, що ті ж самі магазини входили до груп великі і малі в 2012 р, скласти табл.8.
Табл.8
Характеристика результатів діяльності фірми в 2012 -2013 рр. в розподілі за товарооборотом
Групи
магазинів
за т/о Т/о (млн.грн.) Прибуток(млн.гр.) Прибутковість(%) Структура т/о(%)
2012 2013 2012 2013 2012 2013 2012 2013
малі
великі
Фірма 600 50 8,33 100,0 100,0
3. Охарактеризувати зміну середньої прибутковості фірми за рахунок відокремленого впливу 2-х чинників.
4. Обчислити прирости прибутку фірми за рахунок відокремленого впливу 3-х чинників в абсолютних та відносних (двома способами) одиницях виміру.
Інші роботи цього напряму