|
ЦІНА:
45 грн.
|
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
| Тема роботи: | Статистика роздрібної торгівлі України (ID роботи: 2830) |
| Напрям: | Статистика |
| Предмет: | Статистика |
| Тип роботи: | Контрольна робота |
| Кількість сторінок: | 22 |
| Рік захисту: | 2010 |
| Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Аналіз ринку роздрібної торгівлі України
2. Система показників у роздрібній торгівлі
3. Розвиток роздрібної торгівлі в Україні в умовах трансформації економіки
Висновок
Список використаної літератури
1. Аналіз ринку роздрібної торгівлі України
2. Система показників у роздрібній торгівлі
3. Розвиток роздрібної торгівлі в Україні в умовах трансформації економіки
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Процеси ринкового реформування народногосподарського комплексу України найбільш відчутно вплинули на розвиток сфери обігу товарів народного споживання, суб'єкти якої покликані забезпечувати двоєдине завдання: 1) доведення товарів як споживних вартостей до кінцевих споживачів і 2) зміну форм вартості товарів із метою відшкодування витрат суспільної праці на їх створення. Реалізація обох зазначених цілей досягається шляхом продажу товарів у підприємствах роздрібної торгівлі, які мають забезпечувати якісне торговельне обслуговування населення країни, окремих регіонів і населених пунктів.
Питання теоретичного обґрунтування суті та принципів формування систем торговельного обслуговування та організації діяльності підприємств торгівлі були предметом розгляду таких відомих авторів, як М. Леві та Б.А. Вейтц [6], Л.А. Брагина та Т.П. Данько [14], І.О. Бланк [2], Г. Джоунз [4], проте в їх працях досліджувався загальний комплекс діяльності торговельного підприємства (в т.ч. – роздрібного), натомість мало уваги приділялося питанням формування цілісної системи роздрібної торгівлі в умовах реформування економіки країни. У цьому напрямку досить цінними є праці таких авторів, як Ф.Г. Панкратов, Т.В. Серьогіна, В.К. Памбухчіянц [8, 9, 10], які зосереджували свою
Питання теоретичного обґрунтування суті та принципів формування систем торговельного обслуговування та організації діяльності підприємств торгівлі були предметом розгляду таких відомих авторів, як М. Леві та Б.А. Вейтц [6], Л.А. Брагина та Т.П. Данько [14], І.О. Бланк [2], Г. Джоунз [4], проте в їх працях досліджувався загальний комплекс діяльності торговельного підприємства (в т.ч. – роздрібного), натомість мало уваги приділялося питанням формування цілісної системи роздрібної торгівлі в умовах реформування економіки країни. У цьому напрямку досить цінними є праці таких авторів, як Ф.Г. Панкратов, Т.В. Серьогіна, В.К. Памбухчіянц [8, 9, 10], які зосереджували свою
Висновок
За підсумками І півріччя 2010 року індекс зростання обсягу обороту роздрібної торгівлі в Україні становив 102,3%, порівняно з І півріччям 2009 року (у натуральному вимірі обсяг товарообігу за підсумками І півріччя 2010 року становив 231,4 млрд. грн.). При цьому слід зазначити, що на формування позитивних показників вплинули наступні фактори: низька порівняльна база, а також зміни в методиці розрахунків Держкомстату обсягів роздрібної торгівлі українських підприємств; зростання цін. Якщо виходити з офіційних даних Держкомстату, третій місяць поспіль в Україні була зафіксована дефляція (зниження індексу споживчих цін склало в червні 2010 р. 0,4%; травні - 0,6%; квітні - 0,3%). На думку агентства, незначне зниження індексу обумовлене сезонним збільшенням пропозиції товарів продовольчої групи, що відповідно привело до коректування цін. Однак у річному вирахуванні рівень інфляції продовжує залишатися високим (106,9%).
Обсяг товарообігу підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі в Україні у І півріччі 2010 року становив 121,6 млрд. грн., що у порівняльних цінах на 2,5% вище, ніж аналогічний показник І півріччя 2009 року. Несуттєве зростання викликано поступовим відновленням економічної активності галузей, орієнтованих на внутрішній споживчий ринок (легка промисловість, харчова й переробна промисловість). Крім того, збільшення роздрібного товарообігу в Україні підтримується ростом реальної заробітної плати населення (за підсумками січня-червня 2010 року – 108,6%).
Загалом вітчизняний ринок роздрібної торгівлі протягом 2009-2010 рр. стає більш концентрованим, в результаті чого поступово збільшується питома вага найбільших роздрібних мереж. Організована торгівля (у т.ч. мережева торгівля)
Обсяг товарообігу підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі в Україні у І півріччі 2010 року становив 121,6 млрд. грн., що у порівняльних цінах на 2,5% вище, ніж аналогічний показник І півріччя 2009 року. Несуттєве зростання викликано поступовим відновленням економічної активності галузей, орієнтованих на внутрішній споживчий ринок (легка промисловість, харчова й переробна промисловість). Крім того, збільшення роздрібного товарообігу в Україні підтримується ростом реальної заробітної плати населення (за підсумками січня-червня 2010 року – 108,6%).
Загалом вітчизняний ринок роздрібної торгівлі протягом 2009-2010 рр. стає більш концентрованим, в результаті чого поступово збільшується питома вага найбільших роздрібних мереж. Організована торгівля (у т.ч. мережева торгівля)
Література
1. Про концепцію розвитку внутрішньої торгівлі України. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.12.1997р., № 1449.
2. Голошубова Н.А. Состояние и направления развития розничной торговой сети Украины// Оборудование. – 2003, № 3. – С. 5-8.
3. Джоунз Г. Торговый бизнес: Как организовать и управлять: Пер. с англ. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 304 с.
4. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (за ред. проф. Апопія В.В.,проф. Гончарука Я.А.). – Львів: вид-во ЛКА, 2001. – 450 с.
5. Статистичний щорічник України за 2009 рік. – К.: Фінанси і статистика, 2010.
6. Теорія і практика торговельного обслуговування/ В.В. Апопій, І.П. Міщук,С.І. Рудницький, Ю.М. Хом'як; Кер. авт. кол. проф. В.В. Апопій. – Львів, 2002. – 198 с.
7. Торговое дело: экономика и организация. Учебник/ Под общ. ред. Л.А.
2. Голошубова Н.А. Состояние и направления развития розничной торговой сети Украины// Оборудование. – 2003, № 3. – С. 5-8.
3. Джоунз Г. Торговый бизнес: Как организовать и управлять: Пер. с англ. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 304 с.
4. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (за ред. проф. Апопія В.В.,проф. Гончарука Я.А.). – Львів: вид-во ЛКА, 2001. – 450 с.
5. Статистичний щорічник України за 2009 рік. – К.: Фінанси і статистика, 2010.
6. Теорія і практика торговельного обслуговування/ В.В. Апопій, І.П. Міщук,С.І. Рудницький, Ю.М. Хом'як; Кер. авт. кол. проф. В.В. Апопій. – Львів, 2002. – 198 с.
7. Торговое дело: экономика и организация. Учебник/ Под общ. ред. Л.А.
Інші роботи цього напряму



© 2024 Diplom.kiev.ua
Наукові роботи на замовлення
Потрібна наукова робота ?