Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Державне регулювання та саморегулювання ринку фінансових послуг України   (ID роботи: 660)

Напрям: Економіка
Предмет: Державне регулювання економіки
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 19
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Вступ

1. Особливості державного регулювання українського ринку фінансового послуг
1.1. Особливості ринку банківських послуг
1.2. Особливості ринку страхових послуг
1.3. Особливості ринку послуг інших небанківських фінансових установ

2. Ключові принципи регулювання та саморегулювання ринку фінансових послуг

Висновки


Список використаної літератури
Вступ
Вступ

Розвиток ринку фінансових послуг в Україні в 1991-2006 роках відбувався в умовах формування правової бази в основному по наданню банківських послуг, діяльності на ринку цінних паперів та страхової діяльності.
Умовно цей період створення законодавчої бази можна поділити на дві стадії:
1. з 1991 року по 1996 рік – стадії створення перших законодавчих актів щодо регулювання, контролю та нагляду за ринками фінансових послуг. Ця стадія характеризувався прийняттям основної маси загального законодавства про підприємницьку діяльність. В сфері ринку фінансових послуг були прийняті Закони України “Про банки і банківську діяльність” (20 березня 1991 року) та “Про цінні папери і фондову біржу” (18 червня 1991 року). Частина правових норм щодо регулювання ринків фінансових послуг приймається через структури виконавчої влади, зокрема, Декрет Кабінету Міністрів України “Про довірчі товариства” (17 березня 1993 року) та Указ Президента України “Про інвестиційні фонди та інвестиційні компанії” (19 лютого 1994 року) [2-4].
2. з 1996 року по 2003 рік – стадія, яка була започаткована прийняттям нової Конституції України та відокремленням проблем розвитку фондового ринку у окрему сферу зі створенням нового регулютора – Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Згідно норм Конституції України (стаття 92) виключно законами України встановлюються Державний бюджет України і бюджетна система України; система оподаткування, податки і збори; засади створення і функціонування фінансового, грошового, кредитного та інвестиційного ринків; статус національної валюти, а також статус іноземних валют на території України; порядок утворення і погашення державного внутрішнього і зовнішнього боргу; порядок випуску та обігу державних цінних паперів, їх види і типи.
Метою даної роботи є аналіз державного регулювання ринку фінансових послуг.
Висновок
Висновки

Отже, держава безпосередньо задіяна в регулюванні ринку фінансових послуг. Прийняття низки законів та видача підзаконних актів сприяло розвитку ринкових послуг в Україні.
Ключові принципи регулювання ринків фінансових послуг базуються на трьох цілях регулювання. Три основні цілі регулювання ринків фінансових послуг - це:
4. захист інвесторів та споживачів фінансових послуг;
5. забезпечення того, щоб ринки фінансових інструментів були справедливими, ефективними і прозорими;
6. зниження системних ризиків.
Важливим завданням є підвищення ролі СРО (саморегулівних організацій) в регулюванні діяльності відповідних професійних учасників. Більша самостійність цих організацій сприятиме налагодженню відповідної інфраструктури та заохочуватиме професійних учасників до діяльності на професійно організованому ринку. Ці організації можуть перебрати на себе частину повноважень Комісії щодо регулювання ринку цінних паперів. Однак для цього необхідно підвищити рівень ресурсного, матеріально-технічного та кадрового забезпечення цих організацій, що дозволить їм ефективно виконувати делеговані функції.
В першу чергу, це стосується професійної підготовки фахівців для фондового ринку, встановлення стандартів професійної діяльності та контролю за дотриманням цих стандартів учасниками СРО.
Література
Висновки

Отже, держава безпосередньо задіяна в регулюванні ринку фінансових послуг. Прийняття низки законів та видача підзаконних актів сприяло розвитку ринкових послуг в Україні.
Ключові принципи регулювання ринків фінансових послуг базуються на трьох цілях регулювання. Три основні цілі регулювання ринків фінансових послуг - це:
4. захист інвесторів та споживачів фінансових послуг;
5. забезпечення того, щоб ринки фінансових інструментів були справедливими, ефективними і прозорими;
6. зниження системних ризиків.
Важливим завданням є підвищення ролі СРО (саморегулівних організацій) в регулюванні діяльності відповідних професійних учасників. Більша самостійність цих організацій сприятиме налагодженню відповідної інфраструктури та заохочуватиме професійних учасників до діяльності на професійно організованому ринку. Ці організації можуть перебрати на себе частину повноважень Комісії щодо регулювання ринку цінних паперів. Однак для цього необхідно підвищити рівень ресурсного, матеріально-технічного та кадрового забезпечення цих організацій, що дозволить їм ефективно виконувати делеговані функції.
В першу чергу, це стосується професійної підготовки фахівців для фондового ринку, встановлення стандартів професійної діяльності та контролю за дотриманням цих стандартів учасниками СРО.
Інші роботи цього напряму
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ
Державне регулювання земельних відносин
Особливості організації і методики контролю великих платників податку
Фінансова криза та її вплив на безпеку держави
Енергетичний баланс країн ЦСЄ та України
Державне регулювання економіки в соціально-економічному розвитку розвитку регіону
Основні форми впливу держави на соціально - економічний розвиток країни
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЕКОНОМІКИ КИТАЮ
Державне регулювання зайнятості контрольна
Сутність, завдання та форми державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності
Державне фінансування соціальних гарантів
Мито в контексті забезпечення економіки сталого розвитку
Антимонопольне регулювання в корпоративному секторі
Механізми залучення сільських громад до вирішення пріоритетних проблем територій
Вільні економічні зони
Нетарифні методи в регулюванні зовнішньої торгівлі