Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Маркетинг у сучасній видавничій справі   (ID роботи: 6591)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Збутовий маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 112
Рік захисту: 2012
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Особливості здійснення маркетингу видавничої продукції в реаліях функціонування національного ринку
1.1. Поняття та основні функції маркетингу видавничої продукції
1.2. Аналіз сучасних технологій маркетингу книжкових видань
1.3. Маркетингова культура видавничої справи
РОЗДІЛ 2. Редакційно-видавничий процес підготовки, створення та реалізації книжкових видань з позицій маркетингу
2.1. Система маркетингу книг
2.2. Маркетингові дослідження ринку україномовних книг
2.3. Цінова політика видавництв
2.4. Маркетингові комунікації у сучасній видавничій справі
РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи промоції україномовної книги
3.1. Трансформація матеріальних носіїв книг у контексті промоції україномовних видань
3.2. Аналіз задоволення попиту на україномовну книгу
3.3. Новітні маркетингові комунікації між виробником та кінцевим споживачем україномовних книг
РОЗДІЛ 4. «Охорона праці»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ
Інші роботи цього напряму