Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Порівняльне тестування мобільних телефонів магазині life   (ID роботи: 1076)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Збутовий маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 34
Рік захисту: 2010
ВУЗ: Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ)
Мова: Українськa
План
ЗМІСТ
Вступ
1.Аналіз ринку мобільних телефонів в Україні
2. Споживчі властивості мобільних телефонів
3. Оцінка асортименту мобільних телефонів магазин „Life”
4. Порівняльне тестування відомих брендів мобільних телефонів магазин „Life”
Висновок та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Вступ
Вступ
Актуальність теми курсової роботи обумовлена тим, що в умовах ринкових відносин, з розширення міжнародної торгівлі, з розвитком підприємництва ьі загостренням конкурентної боротьби за покупця, фахівцям необхідно знати і враховувати у своїх діях вимоги споживачів до того чи іншого товару. Тому необхідно постійно вивчати та розширювати знання щодо стану ринку мобільних телефонів, досліджувати споживчі властивості цього виду продукції, вивчати нормативну документацію до мобільних телефонів тощо.
Саме ці аспекти обумовлюють актіальність та необхідність подальшого вивчення товарного асортименту та якості мобільних телефонів в сучасних умовах господарювання.
Сучасний ринок мобільних телефонів також вражає своїм розмаїттям. Як свідчить проведений моніторинг українці практично не змінюють своїх брендових уподобань. У Nokia і Samsung заявляють про своє лідерство на українському ринку, посилаючись на об’єктивні дослідження ринку. Третє і четверте місця ділять Siemens (улітку 2005 року Siemens Mobile перейшов під контроль тайванської BenQ) і Motorola. Сукупно на ці чотири марки припадає 80-85% ринку.
Назвати напевно частку кожної ТМ, представленої на українському ринку, ніхто з експертів не береться. За результатами експертного опитування Контрактів, у Nokia і Samsung приблизно по 25-30% ринку, в Siemens і Motorola - по 15-20%. Зараз найбільшим попитом користуються саме моделі телефонів «великої четвірки»: торік - Nokia 1100, Siemens A57, Nokia 2600; цього року - Nokia 6230i, Siemens CX75, а також Sony Ericsson K750i. У категорії «немасовий продукт», за даними роздробу, лідирують моделі Nokia N-серії, серії L’amour-collection; у категорії бізнес-моделі - кілька моделей Samsung та Nokia, Motorola V-серії, Sony Ericsson Walkman.
В 2008 році покупця цікавили насамперед ціна, бренд і вмонтована камера. Про це свідчать різні опитування споживачів. Сьогодні в українців на першому плані ще й функціональний набір - з початку року роздрібні оператори ринку відзначають значне збільшення продажу багатофункціональних моделей. При цьому покупця цікавлять уже не лише камера в телефоні, а і якість знімків, обсяг пам’яті, ергономічні характеристики тощо.
Об’єктом є мобільні телефони різних виробників, представлені на національному ринку.
Предметом виступає є порівняльне тестування мобільних телефонів в магазині Life..
Метою курсової роботи є дослідження товарної характеристики мобільних телефонів різних виробників, представлених на ринку України.
Виходячи з актуальності обраної теми, мети, обєкту та предмету дослідження в роботі було поставлено на вирішено настпні завдання:
— провести аналіз стану ринку мобільних телефонів в Україні;
— охарактеризувати особливості споживчих властивостей мобільних телефонів;
— проаналізувати асортимент мобільних телефонів в магазині „Life”;
— здійснити порівняльну характеристику мобільних телефонів в магазині Life.;
Інформаційна база. Під час написання роботи використовувалися праці відомих маркетологів та товарознавців що стосуються теоретичних та практичних основ товарознавства непродовольчих товарів, оцінки споживчих властивостей та вимог до якості мобільних телефонів. Основливу роль в просесі дослідження потрібно відвести практичним матеріалам, викладеним на сторінках газети “Бізнес”, а також нормативним документам, що містять вимоги до якості мобільних телефонів.
Висновок
Висновок та пропозиції
Аналізуючи вищевикладене можна зробити наступні висновки.
1. Букви і цифри в назві телефонного апарату несуть певне смислове навантаження. В даний час досить складно розділити мобільні телефони по класах, проте умовно телефони можна розділити на: - Бюджетні - початкового рівня, з мінімальною функціональністю і вартістю; - Споживчі - апарати із стандартним набором функцій; - Мультимедіа – телефони призначені для прослуховування музики і перегляду фото і відео; - Бізнес – телефони зазвичай строгої форми, зі всіма необхідними бізнес функціями; - Екстрим – пило-волого непроникні, ударостійкі, для туристів, спортсменів і людей, ведучих активний спосіб життя; - Іміджеві – “гламурні” телефони.
2. Так само, всі мобільні пристрої можна розділити на: - телефони; - смартфони; - комунікатори;
3. Україна вийшла на 6 місце в Європі по кількості абонентів мобільного зв’язку, точніше підключених SIM-карт. По їх кількості (49,2 млн.) вона практично порівнялася з Францією (49,6 млн.), що знаходиться на п’ятому місці. На першому місці знаходиться Росія (151,9 млн.). Далі йдуть Німеччина (83,3 млн.), Італія (79,3 млн.) і Великобританія (69,4 млн.). Такі дані представила компанія iKS Consulting на міжнародній конференції "Ukrainian Mobile Telecoms Services". Максимальна кількість підключень припала на грудень 2006 року, під час дії новорічних акцій, коли було підключена третя частина від річної кількості нових абонентів, говорить Олексій Данілін, старший консультант iKS Consulting. Внаслідок цього в квітні цього року динаміка зростання абонентської бази вперше стала негативною, тобто кількість абонентів, що відключаються, перевищила тих, що підключаються.
4. Об’єктом даного дослідження э магазин «Life». Національна мережа мобільного зв’язку "Life" - лідер з продажу мобільних телефонів, цифрової техніки, аксесуарів та послуг провідних вітчизняних операторів мобільного зв’язку. Для ринку мобільного зв’язку України " Life " стала новим форматом мережі, орієнтованої на вимоги сучасних споживачів до швидкого обслуговування і можливістю випробувати телефони в дії.
5. Отже, приблизно зорієнтувавшись на деякі моделі телефонів слід звернути увагу на наступні параметри: стандарт «GSM 900/1800/1900»; вага і розмір; акумулятор телефону, параметр життєво критичний всім і кожному; дисплей важливий чинник, що впливає на «уживаємість» телефону і його господаря; поліфонія - ця характеристика телефону викликає більше всього суперечок між їх власниками; пам’ять - найважливіший параметр сучасного «мобільника»; Ік-порт/ Bluetooth; камера; Java.
6. Тактика роботи мережі магазинів « Life» показує, що на стадії їх створення, виникають умови, що заважають ефективній роботі: відкриття фірмових магазинів в непристосованих для цієї мети приміщеннях, площа і планування яких не відповідає вимогам. Це приводить до того, що задачі по вивченню і формуванню попиту, рекламі нових товарів, забезпеченню високого рівня торговельного обслуговування населення, що покладені на магазини, не виконуються взагалі або виконуються формально.
7. Участь торгівлі в просуванні нових товарів до споживачів не повинно обмежуватись виконанням традиційних задач по вивченню попиту та його формуванню. Меража магазинів повинна взяти на себе значну частину роботи по вивченню окремих контингентів споживачів нових товарів. Тобто торгівля повинна забезпечити отримання наступної інформації про групи споживачів, потреби і способи їх задоволення в конкретному регіоні; про склад груп споживачів мобільних телефонів, про оцінку діючого асортименту з споживачами і покупцями; про оцінку споживачами нових виробів, про ефективність реклами, про тенденції змін в складі споживчих груп і способів задоволення їх потреб в цих виробах. Подібна інформація повинна забезпечити прийняття конкретних управлінських рішень по перспективному і поточному плануванню асортиментної структури виробництва товару і формуванню раціонального споживання, а саме дати відповіді на такі питання: про порядок обслуговування споживачів в процесі споживання товарів; про проектування цін; про види, форми, строки реклами споживчих властивостей товарів; подальших напрямків асортиментної і рекламної політики мережі магазитів “ Life ”. В даний час магазинами практично не вирішується така важлива задача, як визначення можливих об’ємів продажу нового товару. Вони обмежуються в основному виявленням характеристик попиту на ці товари. В результаті значний процент пред’явленого попиту на ці товари залишається не задоволеним.
Література
Список використаної літератури
1. Войнаш Л.Г. Товарознавство непродовольчих товарів: [Підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / Л.Г.Войнаш, І.О.Дудла, Д.І.Козьмич та ін.; Укоопспілка. Навч.-метод. центр «Укоопосвіта». — К., 2004 – Ч. 1 / За заг. ред., 2004. — 430 с.
2. Галик І.С., Семак Б.Д. Товарознавство непродовольчих товарів: Підруч. для студ. товарознав. спец. вищ. навч. закл. / Укооспілка; Навч.-метод. центр «Укоопосвіта». - К., – Ч. 2: Товарознавство трикотажних товарів, 2001. — 291 с.
3. Гличев А.В. Основы управлений качеством продукции. – М.: Издательство стандартов, 1998 – 324 с.
4. Мова В. В. Аналіз тенденцій ринку мобільного зв’язку України // Проблеми інформатизації та управління. - К., 2008. - Вип.9. - с. 231–235
5. Ребенко К. В. Конкуренція на ринку послуг на прикладі цифрових мобільних комунікацій // Промисловий потенціал та ефективність його використання. - К., 2003. - с. 90–95
6. Ребенко К. В. Фактори конкуренції на ринку телекомунікацій (на прикладі ринку мобільного зв’язку) // Соціально-економічні пріоритети сталого розвитку. - К., 2008. - с. 147–156
7. Теплицька Л. Особливості застосування стратегії сегментації на ринку мобільного зв’язку України для послуги WAP // Вісник. - К., 2004. - N9. - с. 42–45.
8. Фостик Б. В. Державне регулювання ринку мобільного зв’язку України в контексті вступу України до Світової Організації Торгівлі // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - К., 2003. - Вип.44, ч.1. - с. 147–151
9. Черчилль, Гилберт. Маркетинговые исследования. – СПб: Питер, 2000. – 752 с.
10. Шраменко А. І. Сучасні тенденції розвитку ринку телекомунікацій // Наукові праці/Українська держ. акад. зв’язку ім. О. С. Попова. - Одеса, 2000. - N4. - С.39–41
11. http://www.kontrakty.com.ua
12. http://www.segment.ru
13. http://www.marketing.vc
14. http://www.kyivstar.net
15. http://www.kmu.gov.ua
16. http://www.korrespondent.net/
17. http://www.mobile-ukraine.com
18. http://www.rynok.biz
19. http://media.mabila.ua
20. http://stc.gov.ua
21. http://4p.net.ua
Інші роботи цього напряму