Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Маркетингове дослідження та їх запровадження в роботі організації в сфері торгівлі   (ID роботи: 6556)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетингові дослідження
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 131
Рік захисту: 2008
ВУЗ: Державна Академія Керівних Кадрів Культури і Мистецтв (ДАКККіМ)
Спеціальність (факультет): Кафедра менеджменту та економіки
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ І. Основні теоретичні поняття маркетингового дослідження
1.1. Сутність та система маркетингових досліджень
1.2. Маркетингова інформація та її значення у дослідженні
1.3. Навколишнє бізнес-середовище та мікросередовище підприємства як об’єкти маркетингових досліджень
1.4. Маркетингові дослідження ринку
РОЗДІЛ ІІ. Характеристика сучасного стану дослідження маркетингу на підприємстві ПП „Модіан”
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства та основні показників діяльності
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства та формулювання цілей його маркетингового дослідження
2.3. Характеристика ефективності функціонування маркетингового дослідження на ПП „Модіан”
РОЗДІЛ ІІІ. Напрямки вдосконалення маркетингового дослідження на підприємстві
3.1 Вдосконалення системи оцінки конкурентного середовища підприємства та вироблення конкурентної стратегії
3.2 Вдосконалення процесу маркетингового дослідження та дизайн маркетингового дослідження
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Інші роботи цього напряму