Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   150 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Вдосконалення маркетингу транспортного підприємства ПП «МЕДІА КОНСАЛТИНГ ТЕХНОЛОГІЇ»   (ID роботи: 4322)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетингові дослідження
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 129
Рік захисту: 2012
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП «МЕДІА КОНСАЛТИНГ ТЕХНОЛОГІЇ»
1.1. Роль маркетингових досліджень в діяльності транспортних підприємств
1.2. Сутність, види, принципи та завдання маркетингових досліджень
Характеристика
1.3. Аналіз існуючих підходів щодо проведення маркетингових досліджень на автотранспортному підприємстві
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПП «МЕДІА КОНСАЛТИНГ ТЕХНОЛОГІЇ»
2.1. Дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища функціонування підприємства 38
2.2. Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України та оцінка позицій ПП «Медіа Консалтинг Технології»
2.3. Аналіз та оцінка маркетингової діяльності на автотранспортному підприємстві ПП «Медіа Консалтинг Технології»
2.4. Аналіз системи управління маркетинговими дослідженнями на ПП «Медіа Консалтинг Технології»
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „МЕДІА КОНСАЛТИНГ ТЕХНОЛОГІЇ”
3.1. Шляхи удосконалення проведення маркетингових досліджень на автотранспортному підприємстві ПП „Медіа Консалтинг Технології”
3.2. Обґрунтування економічної ефективності проекту створення маркетингової інформаційної система підприємства
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму