ЦІНА:
70 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Формування маркетингової товарної політики на підприємстві (ID роботи: 4248) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент організацій |
Тип роботи: | Бакалаврська робота |
Кількість сторінок: | 98 |
Рік захисту: | 2014 |
ВУЗ: | Національний університет біоресурсів і природокористування України (НУБіП) |
Курс: | 4 |
Мова: | Українськa |
Завдання
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління маркетинговою товарною політикою підприємства
1.1. Суть та завдання маркетингової товарної політики
1.2. Маркетингова концепція товару та його життєвий цикл
1.3. Процес розробки нових товарів
1.4. Управління товаром
Розділ 2. Маркетингова діяльність в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.1. Діагностика діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.2. Характеристика маркетингової діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.3. Аналіз бізнес-портфелю підприємства ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління маркетинговою політикою в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
3.1. Розробка пропозицій щодо удосконалення номенклатури продукції
3.2. Підвищення ефективності системи управління якістю продукції
3.3. Зарубіжний досвід управління асортиментом аграрних підприємств
Висновки
Список використаних джерел
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління маркетинговою товарною політикою підприємства
1.1. Суть та завдання маркетингової товарної політики
1.2. Маркетингова концепція товару та його життєвий цикл
1.3. Процес розробки нових товарів
1.4. Управління товаром
Розділ 2. Маркетингова діяльність в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.1. Діагностика діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.2. Характеристика маркетингової діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.3. Аналіз бізнес-портфелю підприємства ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління маркетинговою політикою в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
3.1. Розробка пропозицій щодо удосконалення номенклатури продукції
3.2. Підвищення ефективності системи управління якістю продукції
3.3. Зарубіжний досвід управління асортиментом аграрних підприємств
Висновки
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму