Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   70 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Формування маркетингової товарної політики на підприємстві   (ID роботи: 4248)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Менеджмент організацій
Тип роботи: Бакалаврська робота
Кількість сторінок: 98
Рік захисту: 2014
ВУЗ: Національний університет біоресурсів і природокористування України (НУБіП)
Курс: 4
Мова: Українськa
Завдання
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління маркетинговою товарною політикою підприємства
1.1. Суть та завдання маркетингової товарної політики
1.2. Маркетингова концепція товару та його життєвий цикл
1.3. Процес розробки нових товарів
1.4. Управління товаром
Розділ 2. Маркетингова діяльність в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.1. Діагностика діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.2. Характеристика маркетингової діяльності ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
2.3. Аналіз бізнес-портфелю підприємства ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
Розділ 3. Шляхи удосконалення управління маркетинговою політикою в підприємстві ПОСП ім. Т.Г. Шевченка
3.1. Розробка пропозицій щодо удосконалення номенклатури продукції
3.2. Підвищення ефективності системи управління якістю продукції
3.3. Зарубіжний досвід управління асортиментом аграрних підприємств
Висновки
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму
Контрольна робота з дисципліни «Менеджмент організацій»
Планування як підсистема управління підприємством
Удосконалення прогнозування та планування діяльності підприємства "Меридіан"
Управління системою роботи ЗНЗ з обдарованими учнями
Методи та методики оцінювання міри ризику
Способи підвищення ефективності управління організацією на прикладі ВАТ “УкрНДІШП”
Менеджери організації
УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТРАХОВИМИ ОПЕРАЦІЯМИ (НА ПРИКЛАДІ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «АСКО-ДОНБАС ПІВНІЧНИЙ»)
Теоретичні і практичні аспекти складання аудиту звітності транснаціональних корпорацій та їх дочірніх підприемств на прикладі ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК
Формування культури управління організацією та шляхи її підвищення на прикладі "ЗАТ Інтер-поліс"
Впровадження системи управління проектами (СУП) на проектно – орієнтованому підприємстві на прикладі ТОВ «Галтрейд»
Напрямки розвитку організаційної структури фармацевтичного закладу на прикладі ТОВ “Ліго-Фарм”
Інноваційні процеси в організації в умовах формування ринку (На прикладі підприємства ТОВ „Мітра”)
Впровадження системи управління проектами (СУП) на проектно – орієнтованому підприємстві
Стратегія управління аграрними підприємствами України в умовах Євроінтеграції
Підвищення ефективності використання людських ресурсів на підприємстві
Формування культури управління організацією та шляхи її підвищення на прикладі "ЗАТ Інтер-поліс"
Удосконалення управління фінансовими ресурсами підприємства на прикладі ПП«Алекс-поліграфсервіс
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФАРАОН»)