Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   150 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Контрольна Управління ефективністю   (ID роботи: 9221)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Управління ефективністю
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 16
Рік захисту: 2021
Мова: Українськa
Завдання
Ситуаційне завдання 1
Театрально-художній центр «На Андріївському», що утримується за рахунок місцевого бюджету, використовується для вистав місцевої театральної студії, організації виставок, зустрічей та вистав гастрольних труп. Утримання штатних співробітників театру коштує 15000 €, а трупи артистів – 50000 € на місяць. Кожен місяць трупа готує новий спектакль і показує його 20 разів. У залі для глядачів 1000 місць, з них 200 місць за ціною квитка 20 €., 500 місць – 15 €, 300 місць – 10 €. У середньому під час вистав місцевої трупи зала заповнюється на 50%. Як правило, кількість зайнятих місць розподіляється рівномірно за ціновими категоріями.
Щомісяця витрати театру в середньому становлять:
- театральні костюми та реквізити – 30000 €,
- декорації – 20000 €,
- опалення та освітлення – 5000 €,
- оплата тимчасових працівників для обслуговування вистав і продажу квитків – 4000 €,
- відрахування на утримання місцевого відділу культури, якому підпорядковано театр, – 16000 €,
- продукти і напої для бару – 8000 €.
Під час вистав у театрі продають легкі закуски і напої, що дає театру щомісяця 12000 € чистого доходу. Виручка від продажу програм компенсує витрати на їх виготовлення, але за розміщену в них рекламу театр додатково отримує 6000 € від рекламодавців.
До керівництва міста звернулася популярна театральна трупа з пропозицією оренди театру терміном на один місяць (25 вистав). За оренду трупа згодна виплачувати 50% доходу від продажу квитків. Квитки продаватимуть працівники театру. Очікується, що перші 10 вистав театр буде заповнений повністю, а решту 15 вистав – на дві третини. Вартість квитків на вистави пропонується знизити на 2 € порівняно з діючими цінами на вистави місцевої трупи. За час оренди витрати театру на опалення, освітлення, оплату співробітників і акторів та відрахування на утримання вищестоящої організації не зміняться. Не очікується суттєвих змін і в обсягах реалізації закусок, напоїв та програм.
Визначити:
1) економічну доцільність прийняття пропозиції гастрольної трупи та обґрунтувати свої рекомендації відповідними розрахунками;
2) яке заповнення театру повинно бути протягом останніх 15 вистав (якщо перші 10 вистав зберуть повну залу глядачів), щоб: а) театр повністю компенсував свої витрати; б) з фінансової точки зору адміністрація була байдужою до питання оренди театру


Ситуаційне завдання 2
Компанія JOU виробляє ряд готових виробів і два види комплектуючих виробів. Три види готових виробів (U1, U2 і U3) і два види комплектуючих виробів (J1 і J2) виробляються з використанням одних і тих же ресурсів (але в різних кількостях). Комплектуючі вироби використовуються всередині компанії для виробництва іншої продукції, але не для виробництва U1, U2 або U3.
Нижче представлені витяги з бюджету за травень для U1, U2, U3, J1 і J2:
U1 U2 U3 J1 J2
Попит, кількість од. 500 400 600 250 150
$/од. $/од. $/од. $/од. $/од.
Ціна 310 250 290 - -
Прямі витрати на оплату праці ($20/год) 50 30 60 20 30
Прямі матеріальні витрати ($5/кг) 20 40 40 10 20
Змінні виробничі накладні витрати ($20/ машиногод) 20 30 40 20 40
Постійні виробничі накладні витрати 100 60 120 40 60
Валовий прибуток 120 90 30 - -

Додатково відома наступна інформація за травень:
Години прямої праці: в наявності 3 425 годин.
Прямі матеріали: в наявності 12 000 кг.
Машино-години: без обмежень.
Постійні виробничі накладні витрати: ці витрати неможливо віднести на який-небудь продукт або комплектуючий виріб, і вони поглинаються за ставкою $ 40 за робочу годину.
Комплектуючі вироби: J1 і J2 завжди в наявності у зовнішніх постачальників за ціною $ 80 і $ 180 за одиницю відповідно. Зовнішні постачальники надійні, якість пропонованих ними комплектуючих виробів не відрізняється від якості комплектуючих виробів, вироблених компанією.

Необхідно:
A) Підготувати розрахунки для визначення оптимального плану виробництва P1, U2, U3, J1 і J2 в травні. (Врахуйте, що незавершене виробництво або зберігання запасів будь-якого з цих продуктів або комплектуючих виробів неможливо.)
B) Існує ймовірність того, що в грудні в наявності буде більше годин прямої праці. Поясніть, ТРИ тіньові ціни для годин прямої праці і діапазони, які вони охоплюють.


Ситуаційне завдання 3
Компанія RАW виробляє БІОЕКО-ДОБАВКУ, змішуючи три матеріали: X, Y і Z. Нормативні змінні витрати на партію БІОЕКО-ДОБАВКИ, що користується найбільшим попитом, наведені нижче:
$
Прямі витрати на матеріали
X 5 кг по $30 за кг 150
Y 3 кг по $25 за кг 75
Z 2 кг по $13 за кг 26
Прямі витрати праці 3 часа по $15 в час 45
Змінні накладні витрати 3 часа по $12 в час 36
Нормативні змінні витрати 332

Бюджетний обсяг виробництва за останній період склав 800 партій.
Фактичні дані за період представлені нижче:
Обсяг виробництва (партій) 860
Прямі витрати на матеріали: $
X 4 200 кг 134 400
Y 2 580 кг 59 340
Z 1 520 кг 20 672
Прямі витрати праці 2 700 годин 39 150
Змінні накладні витрати 2 700 годин 32 800

На момент покупки матеріалу X і матеріалу Y поточні ринкові ціни були рівні $ 36 за кг і $ 20 за кг, відповідно.
Нещодавно Компанія впровадила систему закупівель матеріалів «точно-в-строк» (JIT) і систему виробництва «точно-в-строк» (JIT), тому в зазначеному періоді не було запасів.

Необхідно:
А) Підготувати звіт для звірки витрат на матеріали відповідно до гнучкого бюджету, перерахованого на фактичний рівень діяльності, і фактичних витрат на матеріали за період. У звіт необхідно включити планові відхилення за ціною на матеріали та операційні відхилення за ціною на матеріали, за структурою матеріалів і за обсягом випуску при заданих витратах.
B) Обґрунтуйте, які переваги для керівництва Компанії дає розрахунок планових і операційних відхилень, підготовлений в частині (А).
Додатково відомо:
- Бюджетна ціна реалізації добрив становить $ 450 за партію.
- Бюджетний обсяг реалізації за період складає 800 партій.
- Фактичні результати за період наведені нижче:
- Обсяг реалізації 860 партій
- Виручка від реалізації $ 369 500
Розрахуйте сумарне відхилення за ціною реалізації і сумарне відхилення маржинального прибутку за обсягом реалізації.