ЦІНА:
600 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Стратегія виходу вітчизняного товаровиробника на закордонний ринок ПрАТ РКТК (ID роботи: 8777) |
Напрям: | Економіка підприємства |
Предмет: | Зовнішньоекономічна діяльність підприємств |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 82 |
Рік захисту: | 2020 |
ВУЗ: | Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ) |
Мова: | Українськa |
План
АНОТАЦІЯ
ANNOTATION
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАКОРДОННИЙ РИНОК
1.1. Генезис дослідження стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок.
1.2. Аналіз господарської діяльності ПрАТ РКТК. Фактори, що визначають рішення про вихід українського товаровиробника ПрАТ РКТК на міжнародний ринок, конкурентно-спроможність продукції вітчизняного виробника
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Особливості функціонування закордонного ринку
2.2. Перспективи та можливості при виході на зовнішній ринок
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯННОГО ВИРОБНИКА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
3.1 Обґрунтування алгоритму стратегії виходу на зовнішній ринок ПрАТ РКТК
3.2. Оцінка результативності діяльності ПрАТ РКТК за умови реалізації нової стратегії
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
ANNOTATION
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАКОРДОННИЙ РИНОК
1.1. Генезис дослідження стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок.
1.2. Аналіз господарської діяльності ПрАТ РКТК. Фактори, що визначають рішення про вихід українського товаровиробника ПрАТ РКТК на міжнародний ринок, конкурентно-спроможність продукції вітчизняного виробника
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Особливості функціонування закордонного ринку
2.2. Перспективи та можливості при виході на зовнішній ринок
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯННОГО ВИРОБНИКА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
3.1 Обґрунтування алгоритму стратегії виходу на зовнішній ринок ПрАТ РКТК
3.2. Оцінка результативності діяльності ПрАТ РКТК за умови реалізації нової стратегії
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму