ЦІНА:
100 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Організація обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелях (ID роботи: 7524) |
Напрям: | Готельно-ресторанний бізнес |
Предмет: | Готельне господарство |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 56 |
Рік захисту: | 2016 |
ВУЗ: | Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ) |
Курс: | 3 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ 1. Теоретичні та методичні підходи до організації обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелях
1.1 Класифікація та характеристика банкетів і прийомів
1.2 Методичні положення організації обслуговування банкетів і прийомів
Розділ 2. Практичні аспекти обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev» в місті Києві
2.1. Організаційна характеристика діяльності готелю «Ramada Encore Kiev»
2.2. Особливості обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev
2.3 Оцінка якості організації обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev»
Розділ 3. Напрями покращення обслуговування банкетів та офіційних прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev»
3.1. Впровадження сервісних технологій при обслуговуванні банкетів та прийомів
3.2. Підвищення культури обслуговування споживачів
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Розділ 1. Теоретичні та методичні підходи до організації обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелях
1.1 Класифікація та характеристика банкетів і прийомів
1.2 Методичні положення організації обслуговування банкетів і прийомів
Розділ 2. Практичні аспекти обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev» в місті Києві
2.1. Організаційна характеристика діяльності готелю «Ramada Encore Kiev»
2.2. Особливості обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev
2.3 Оцінка якості організації обслуговування офіційних банкетів і прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev»
Розділ 3. Напрями покращення обслуговування банкетів та офіційних прийомів в готелі «Ramada Encore Kiev»
3.1. Впровадження сервісних технологій при обслуговуванні банкетів та прийомів
3.2. Підвищення культури обслуговування споживачів
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму