Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   80 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Особливості застосування засобів фізичного виховання з дітьми раннього віку   (ID роботи: 556)

Напрям: Гуманітарні предмети
Предмет: Фізкультура
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 51
Рік захисту: 2007
Мова: Українськa
План
1. Вступ
2. Характеристика засобів фізичного виховання
2.1. Гігієнічні фактори
2.2. Оздоровчі сили природи
2.3. Масаж
2.4. Фізичні вправи
2.5. Рухи в інших видах діяльності
3. Фізичні вправи як специфічний засіб фізичного виховання
4. Характеристика фізичних вправ (просторові, часові, просторово-часові, ритмічні, динамічні)
5. Комплексне використання всіх засобів фізичного виховання
6. Висновок
7. Література
Вступ
Виховання фізичних якостей грунтується на постійному прагненні зробити понад можливе для себе, здивувати оточуючих своїми можливостями. Але для цього з часу народження потрібно постійно і ругулярно виконувати правила правильного фізичного виховання. Основним етапом у вихованні цих якостей є освітній період в житті людини (7-25 років), протягом якого відбувається закріплення потрібного учбового матеріалу для його подальшого застосування в житті (високопродуктивній праці).
Фізичне виховання дітей дошкільного віку направлене на зміцнення їх здоров'я, вдосконалення фізіологічних і психічних функцій організму, що розвивається, його гартування, розвиток рухових умінь, підвищення фізичної і розумової працездатності, необхідної для навчання в школі. Задачі фізичного виховання тісно пов'язані із задачами розумового, етичного, естетичного, трудового виховання.
Організм дитини-дошкільника знаходиться в періоді становлення функцій, їх безперервного вдосконалення, тому весь комплекс засобів фізичного виховання (режим, гігієна, гартування, активні рухи, рухомі ігри, спортивні вправи) повинен
Висновок
Кожна людина має велику нагоду для зміцнення і підтримки свого здоров'я, для збереження працездатності, фізичної активності і бадьорості до глибокої старості.
Статистика, дослідження, спостереження, та і просто здоровий глузд свідчать про неоцінимий позитивний вплив занять оздоровчою фізичною культурою на організм людини, і отже, на тривалість людського життя.
Спорт йде в ногу з часом і з суспільством. Його стрясають політичні, економічні пристрасті, він віддається на волю телебаченню, а отже і рекламі, він розвивається і обновляється, стає професійніше і цікавіше… І маленька іскорка, засвічена Пьером де Кубертеном сто років тому залишається жити…
Ефективне особистісне формування дитини у процесі фізичного виховання передбачає, що навчання і виховання переростє в самонавчання і самовиховання. При цьому останнє повинно стати окремим видом навчання і не може бути реалізоване на основі традиційної практики фізичного виховання.
Здійснюючи процес фізичного виховання, пам'ятаймо, що формуємо тих, хто покликаний змінювати існуюче буття, тому виховання не повинно наслідувати лише тенденції існуючого буття.
Воно повинно орієнтуватись на найближче майбутнє, в якому будуть жити наші учні.
Сьогодення об'єктивно ставить низку вимог до особистих якостей людини, здатної успішно функціонувати в умовах ринку. Серед них: уміння творчо мислити і діяти, приймати рішення в нестандартних ситуаціях, здатність до
Література
1. Абросимова Л. И., Юрко Г. П. Физическое воспитание детей.— М, 1989г.
2. Балыевич В.К. “Физическая культура для всех и для каждого”. Москва. ФІС. 1988р.
3. Боберський І. Рухливі забави та ігри. — Львів: НТШ, 1994. — 64 с.
4. Болобан В.Н. Анализ техники акробатических упражнений: Метод, рекомендации. — К.: УГУФВС, 1994. — С. 31.
5. Болобан В.Н. Система обучения движениям в сложных условиях поддержания статодинамической устойчивости: Автореф. дис.... докт. пед. наук. – К., 1990. – 45 с.
6. Вернятко. Дошкільне виховання.
7. Вільчковський Е.С. Методи фізичного виховання в дитячому садку.
8. Вільчковський Е.С., Курок О.І. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку.
9. Верхошанский Ю.В. Основы специальной силовой подготовки в спорте / Изд. 2-е, перераб. и доп. — М.: "ФиС", 1977. — 215 с.
10. Верхошанский Ю.В. Основы специальной физической подготовки спортсменов. — М.: "ФиС", 1970. — 200 с.
11. Демчишин А.П. та ін. Рухливі та спортивні ігри в школі / Посібник для вчителів. — К.: Освіта, 1992. — 175 с.
12. Качашкін В.М. “Методика фізичного виховання”. Москва. Просвіта. 1989р.
13. Козленко Н.А. “Школьникам в привычку заниматься физкультурой.” Київ. Радянська школа. 1985р.
14. Коробков А.В., Головин В.А., Масляков В.А. Физическое воспитание. – М.: Высш. школа, 1983.
15. Короткое И.М. Подвижные игры в занятиях спортом. – М.: "ФиС", 1971. – 120с.
16. Курченко М.І. Нетрадиційні методи лікування. -К., 1989.
17. Линець М.М. Основи методики розвитку рухових якостей: Навчальний посібник для фізкультурних вузів. — Львів: "Штабор", 1997. — 204 с.
18. Матвеев Л.П. Теория и методика физической культуры: Учебн. для ин-тов физ. культуры. — М.: "ФиС", 1991. — 543 с.
19. Новосельський В.Ф. “Фізична культура і здоров’я школярів.” Київ. Знання. 1984р.
20. Озолень П.П. Адаптация сосудистой системы к спортивным нагрузкам. — 2-е изд., перераб. и доп. — Рига: Знание, 1984. — 134 с.
21. Поздняк Л.В., Бондаренко А.К. и др. Организация работы детского сада.—М.: Просвещение, 1995г.
22. Празников В.П. Закаливание детей дошкольного возраста. – Л.: Медицина, 1991г.
23. Родниченко Н. Н. Влияние плавания на состояние здоровья детей раннего возраста.— С-Пб.: Здоровье, 1997г.
24. Хохлаєва Д.В. Теорія та методика фізичного виховання дітей дошкільного віку.
Інші роботи цього напряму